Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 09.02.2010 16:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2007

Příspěvky:

735

Klucí,dnes jsem fotil spodek auta a stav výfukového potrubí a zjištění je,ale jak jsem čekal,žalostné.Hlavně,na co mě ale upozornil servisák,byl urvanej vlnovec ve svých svárech.Prý je to také příčina i tak trochu nepříjemného zvuku,obzvlášť ráno při startu.Komfort to tedy opravdu není,ale já tomu dávám za příčinu i ten celkový stav trubek,středového tlumiče a v neposlední řadě,koncový tlumič od Laityngu.Čekal jsem tenkrát tlumený zvuk a vyklubal se z toho docela agresivní zvuk,na který už jaksi nemám náladu.nabízel jsme ho R@zrovi,ale asi už nechtěl čekat(se mu nedivím),ale já neměl jinou možnost,náhradu za ten poslední díl.Buď origo s pěknejma koncovkama a nebo laďá,nerez,dražší..třeba Zvířátko mi nabídl Supersprint ...Poradíte někdo jak na ten výfuk,co udělat dřív,kde sehnat,jak udělat...?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 09.02.2010 18:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2007

Příspěvky:

735

Příloha:
DSC00740.jpg
DSC00740.jpg (234.19 KiB) Zobrazeno 886 krát

Příloha:
DSC00742.jpg
DSC00742.jpg (330.91 KiB) Zobrazeno 883 krát

Příloha:
DSC00744.jpg
DSC00744.jpg (412.31 KiB) Zobrazeno 878 krát

Příloha:
DSC00747.jpg
DSC00747.jpg (412.74 KiB) Zobrazeno 873 krát

Příloha:
DSC00753.jpg
DSC00753.jpg (331.82 KiB) Zobrazeno 876 krát

Příloha:
DSC00760.jpg
DSC00760.jpg (436.13 KiB) Zobrazeno 878 krát



Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 09.02.2010 18:35 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15015

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

jestli je to focený u tebe v garáži tak ti zcela veřejně závidím... :lol: :lol: :lol:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 10.02.2010 11:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

deckard píše:
Klucí,dnes jsem fotil spodek auta a stav výfukového potrubí a zjištění je,ale jak jsem čekal,žalostné.Hlavně,na co mě ale upozornil servisák,byl urvanej vlnovec ve svých svárech.Prý je to také příčina i tak trochu nepříjemného zvuku,obzvlášť ráno při startu.Komfort to tedy opravdu není,ale já tomu dávám za příčinu i ten celkový stav trubek,středového tlumiče a v neposlední řadě,koncový tlumič od Laityngu.Čekal jsem tenkrát tlumený zvuk a vyklubal se z toho docela agresivní zvuk,na který už jaksi nemám náladu.nabízel jsme ho R@zrovi,ale asi už nechtěl čekat(se mu nedivím),ale já neměl jinou možnost,náhradu za ten poslední díl.Buď origo s pěknejma koncovkama a nebo laďá,nerez,dražší..třeba Zvířátko mi nabídl Supersprint ...Poradíte někdo jak na ten výfuk,co udělat dřív,kde sehnat,jak udělat...?


R@ZOR stále čeká! :wink: Muzu ti dat na zkousku ten muj ladak, ten je urcite tissi.. Nebo ho od tebe proste koupim a ty si muzes vybrat jinej.

Kdyby jsme od sebe nebyli tak daleko, tak ti klidne dam tu vyfuk. spoustavu dohromady. Mohl bych ti tam zkusit dat i ten muj ladak a kdyz bys byl spokojenej, tak by jsme se nejak domluvili..

Podobne i hur vypadal vyfuk i na mojem aute, kdyz jsem ho koupil. Tohle je cajk..

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 10.02.2010 13:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2007

Příspěvky:

735

Jéé ahoj,to je dobře že se nezlobíš.Já jsem to fakt nemohl udělat zatím jinak,přišli do toho jiné starosti a priority se jaksi měnily.No je to fakt škoda,že bydlíme každý skoro na jiné půli republiky i když do Budějc bych zajel rád,líbí se mi tam.Já bych tedy nejdřív potřeboval udělat nový vlnovec,navařit to zase zpět ke katalyzátoru,ten středovej,..nevim co s nim,jestli tedy nový,nebo ho ještě nechat až uhnije?To asi ne,no a ten koncový,to je fakt dilema.Jít do nového,nebo tedy pořídit verzi,co nabízíš ty a nebo origo od VW a navařit tam pěkné koncovky,rovné se skosením,nebo jako se tady někde na foru objevilo,ty pěkné zahnuté na tom červeným Golfiku,ale to je USA,že?Takže..Hlavně bych potřeboval někam zajet na rampu s tím kanálem,nechat nastartovaný auto a projít celou trasu výfuku a poslouchat kde to prdí víc,nebo tak...každopádně ten stav je jasnej,že jo.Myslím,že asi plno lidí bude mít podobnej obrázek spodku auta,ale radši se tam nedívá.. :lol: Jak jsem psal jinde,začínám brzdama a pak se uvidí co bude dalšího na řadě a samozřejmě Laityng bude k dispozici,neboj,tedy pokud ještě vydržíš... :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 10.02.2010 13:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2007

Příspěvky:

735

Jo a to umytý auto... 8)
Příloha:
DSC00767.jpg
DSC00767.jpg (420.58 KiB) Zobrazeno 882 krát



Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 10.02.2010 14:17 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8615

Bydliště:

Liberecký Kraj

Výměnou vlnovce nic nezkazíš, ale nezdá se mi, že by dělal kravál když je volný. Taky mi uhnil, ale nic jsem neslyšel při nastartovaném motoru nebo zátahu. A to výfukové potrubí mi nepříjde špatné, vypadá ještě dobře. :wink:

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 10.02.2010 14:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Je to jen povrchova koroze..

Jinak ten vlnovec je 2 krat pletenej (zvenku i zevnitr), ty ho mas nejspis porusenej jen zvenku takze by to zatim nemelo tak vadit, kdyby byl skrz, poznal bys to :D

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Naposledy upravil R@ZOR dne 10.02.2010 23:34, celkově upraveno 1

Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 10.02.2010 17:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.11.2007

Příspěvky:

735

Já ti tedy budu věřit... :mrgreen: Jinak rámus to jako nedělá,je to jen trochu nevyrovnanej zvuk a asi jak si člověk zvykne tak už pak nevnímá zhoršení komfortu a vibracím dává za vinu špatnej stav silnic... :wink:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 03.05.2010 16:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.09.2009

Příspěvky:

54

Bydliště:

Žilina

Ja budem tiež meniť vlnovec dnes som to mal na zdviháku a neni očadený ale je hlučný a už nie je tesný, len to treba dať dole až po stredový tlmič a je tam aj lamda a je to hrdzavé tak sa bojím aby mi to mechoš nedo..l a neodpálil lamdu keď to bude povolovať alebo to ide ešte odpojiť na druhe strane :?:

_________________
VW BORA 1.6 16V 2003, BCB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 03.05.2010 22:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

futy píše:
Ja budem tiež meniť vlnovec dnes som to mal na zdviháku a neni očadený ale je hlučný a už nie je tesný, len to treba dať dole až po stredový tlmič a je tam aj lamda a je to hrdzavé tak sa bojím aby mi to mechoš nedo..l a neodpálil lamdu keď to bude povolovať alebo to ide ešte odpojiť na druhe strane :?:


Lambda ma konektor, takze ji snadno sundas i s vyfukem. :wink:

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 13.05.2010 10:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.09.2009

Příspěvky:

54

Bydliště:

Žilina

Prosím vás, mám auto v servise na výmenu vlnovca, a volali že to musia dávať dolu nápravu že sa tam nevytočia lebo je to dlhé a zavadzia im katalizátor, tak som mu povedal že si dám spraviť inde, menil to niekto už na 1,6 16V BORA a aký je tam prístup lebo ja v tom nevidím problém. :roll: Díky.

_________________
VW BORA 1.6 16V 2003, BCB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 13.05.2010 18:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5646

Bydliště:

Severní čechy-VW City

musí se navařit na jedny straně ten vlnovec co de ke svodům venku a druhá čás navozidle aby se nemuseladávat náprava dolu :wink:

_________________
Sraz pro Ústečáky a okolí zde

_________________
VW Golf IV GTI+BBS LM+KO4 in progress


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 13.05.2010 19:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.09.2009

Příspěvky:

54

Bydliště:

Žilina

DworiBak píše:
musí se navařit na jedny straně ten vlnovec co de ke svodům venku a druhá čás navozidle aby se nemuseladávat náprava dolu :wink:


Dík, šak tí k..i mi dali dolu poloos , ked som povedal že demontáž nápravy nezaplatím a to mi potom zavolali že sa im nepodaril odhadnúť sklon vlnovca tak to zajtra budú robiť znovu. To sú už tí mechanici vážne takí kk..i že odhadujú sklon vlnovca :roll: A to je autorizovaný servis Škoda a VW 8O

_________________
VW BORA 1.6 16V 2003, BCB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Vlnovec za turbem 1.8T
PříspěvekNapsal: 22.05.2010 21:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.09.2009

Příspěvky:

54

Bydliště:

Žilina

Tak mám vymenený pletenec ale ako som písal tak mi ho navarili teda do..i, že keď sa to poskladalo tak rúra od katu čo sa pripája ku strednej časti bola o cca 4-5 cm dolu. Tak potom narezali spodok na druhej strane zvaru vlnovca aby to sadlo ku rúre stredovej a obvarili to dali stredovú spojku novú aj pastu a bolo. K..ti aj s autoriz servisom. A teraz sa mi zdá ako by to niekedy mierne rezonovalo pri vyšších otáčkach, neviem či je to môj pocit, lebo keď som auto preberal tak som pozrel uchytenia na silentoch a tak všetko ok, na voľnobeh ide auto ticho nerezonuje a v interíeru ani nepočuť motor, tak neviem či si to ešte sadne tým že pletenec je pružný diel a sa prispôsobí lebo vibrácie sú niekedy mierne a aj pri ubratí plynu na 5 pri 3200ot a už si nespomínam pred výmenou pletenca či to robilo. Silenty motora som menil pred výmenou pletenca. Vďaka za postrehy.

_________________
VW BORA 1.6 16V 2003, BCB


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group