Výměna pístních kroužků
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- AlanAlda
- Řidič
- Příspěvky: 196
- Registrován: 07.01.2011 16:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna pístních kroužků
Je pravda že se dají písty vytahnout spodem - samozřejmě i s klikovkou tak, abych nemusel menit srouby a tesneni hlavy?
Má někdo odkaz na ty kruhy a stírací kroužky ?
Má někdo odkaz na ty kruhy a stírací kroužky ?
Náplně za pár kaček jen na http://www.naplnezababku.cz
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Výměna pístních kroužků
není... aspoň u 1,8T to 100% nejde...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- AlanAlda
- Řidič
- Příspěvky: 196
- Registrován: 07.01.2011 16:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna pístních kroužků
tak jsem zjistil ze klika jde vytahnout jen kdyz je motor venku a to nechci........jinak je potreba srovnat hlavu a srouby menit ?
Náplně za pár kaček jen na http://www.naplnezababku.cz
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: Výměna pístních kroužků
no když už je to udělaný tak bych to 100% udělal + nový těsnění pod hlavu..
šrouby 100% nový..
šrouby 100% nový..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Type-17
- Jezdec
- Příspěvky: 413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Re: Výměna pístních kroužků
Zdar, mel jsem uz dvakrat hlavu dole a srouby mam puvodni a vsechno tesni i drzi jak ma, tak tohle bych nejspise neresil. tesneni se kazdopadne meni pokazde.
1.4 16v - AKQ : ve 181300 jsem nechal vymenit pistni krouzky, gufera ventilu, gufero kliky, voditka pistu a jeden pist ktery byl upaleny. spotreba oleje klesla z 1 -1,2l na 0,0l uz mam nalitano kolem 2850km a oil mam porad na maximu. takze myslim ze pokud to nekomu zere olej nema cenu menit jen guferka na ventilech a pri jednom vymenit i pistni krouzky.
1.4 16v - AKQ : ve 181300 jsem nechal vymenit pistni krouzky, gufera ventilu, gufero kliky, voditka pistu a jeden pist ktery byl upaleny. spotreba oleje klesla z 1 -1,2l na 0,0l uz mam nalitano kolem 2850km a oil mam porad na maximu. takze myslim ze pokud to nekomu zere olej nema cenu menit jen guferka na ventilech a pri jednom vymenit i pistni krouzky.
- KOŠŤÁL
- Moderátor
- Příspěvky: 11674
- Registrován: 22.11.2007 22:51
- Bydliště: 28 kiláků od našich
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna pístních kroužků
Hezky jsi to napsal,ale záleží ,kudy ten olej motor žere
- Type-17
- Jezdec
- Příspěvky: 413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Re: Výměna pístních kroužků
to je jasne. jenom jsem nenapsal, ze poprve jsem menil hydrostely a guferka, protoze tlaky valcu byly v mezich spodni hranice. takze uz zbyvalo jenom toto. pokud by to teklo pres gufero kliky a v takovem mnozstvi tak by na leve strane vany byl mastny flek. jsou tam dve diry na stouby vany ktere jsou zaroven jako odpadove diry spojkoveho prostoru. ale hlavni je asi nejspise to ze kdyz jsem jel z kopce dal petku bez plynu pak 4,3,2 ktera kdyz z 3500ot klesla na 2000ot a seslapl jsem plyn na max. tak byl za mnou kouř jak z bvpečka pri zadymeni.KOŠŤÁL píše:Hezky jsi to napsal,ale záleží ,kudy ten olej motor žere
- AlanAlda
- Řidič
- Příspěvky: 196
- Registrován: 07.01.2011 16:06
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna pístních kroužků
na kolik te vysel material ? Orientačně ? Myslíš že se to da zvladnout doma pokud bych mel k sobe kamarada (byvaleho automechanika)Type-17 píše:Zdar, mel jsem uz dvakrat hlavu dole a srouby mam puvodni a vsechno tesni i drzi jak ma, tak tohle bych nejspise neresil. tesneni se kazdopadne meni pokazde.
1.4 16v - AKQ : ve 181300 jsem nechal vymenit pistni krouzky, gufera ventilu, gufero kliky, voditka pistu a jeden pist ktery byl upaleny. spotreba oleje klesla z 1 -1,2l na 0,0l uz mam nalitano kolem 2850km a oil mam porad na maximu. takze myslim ze pokud to nekomu zere olej nema cenu menit jen guferka na ventilech a pri jednom vymenit i pistni krouzky.
Náplně za pár kaček jen na http://www.naplnezababku.cz
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 13.07.2009 10:15
Re: Výměna pístních kroužků
Ahoj mám 1,6 na lpg Golf V žere olej asi litr na 2000km ,čoudí z výfuku a smrdí, nalil jsem tam něco proti kouřivosti ale bez ůčinku, co s tím? Nějaký levný servis na Jihu Čech?
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Výměna pístních kroužků
nazdár bud to bere přes gufera ventilu a nebo přes stírácí kroužky,servis ti neporadím ale dej pozor at je pak práce dobře odvedena
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 13.07.2009 10:15
Re: Výměna pístních kroužků
A musí se při výměně kroužků sundavat převodovka ? K vůly klikovce?
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Výměna pístních kroužků
Pisty vyndas jedině přes vrch takže hlava dolů
- Type-17
- Jezdec
- Příspěvky: 413
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karviná
Re: Výměna pístních kroužků
.boas4 píše:Ahoj mám 1,6 na lpg Golf V žere olej asi litr na 2000km ,čoudí z výfuku a smrdí, nalil jsem tam něco proti kouřivosti ale bez ůčinku, co s tím? Nějaký levný servis na Jihu Čech?
Pokuď nebude jen prasklé těsnění pod hlavou, tak nech změřít tlaky ale já osobně bych vyměnil kruhy a gufera. Já to tehdy udělal a golfik pořád jezdí a olej nežere. a to už má nalítano přes 250 000km
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Výměna pístních kroužků
Jestli jezdíš na LPG a máš takovou spotřebu, tak bych se nedivil, kdybys měl prasklý nějaký píst.kruh. Já měl prasklé dva a taky mám LPG, které vysušuje.
S těmi předpjatými šrouby je to sázka do loterie. Někteří mechanici to bez výměny nebudou chtít udělat, protože by nemohli garantovat kvalitu práce. Je to tisícovka navíc. Otázkou je, zda právě šetřit na takových místech.
Je potřeba také nechat vyměnit těsnění na sání, protože za ty roky jsou zteřelé a nemusí těsnit. Následné hledání závady v nestálém chodu motoru také stojí za to. Takže další částka navíc.
Jinak já jsem po výměně spokojen. Olej to nežere, spotřeba šla dolů a dynamika auta je lepší.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
S těmi předpjatými šrouby je to sázka do loterie. Někteří mechanici to bez výměny nebudou chtít udělat, protože by nemohli garantovat kvalitu práce. Je to tisícovka navíc. Otázkou je, zda právě šetřit na takových místech.
Je potřeba také nechat vyměnit těsnění na sání, protože za ty roky jsou zteřelé a nemusí těsnit. Následné hledání závady v nestálém chodu motoru také stojí za to. Takže další částka navíc.
Jinak já jsem po výměně spokojen. Olej to nežere, spotřeba šla dolů a dynamika auta je lepší.
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
-
- Nový člen
- Příspěvky: 28
- Registrován: 13.07.2009 10:15
Re: Výměna pístních kroužků
Nevíte rozměr obráceného torxu na šroub ojnice ? číslo 050 105 425 A