Výměna pístních kroužků

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
AlanAlda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 196
Registrován: 07.01.2011 16:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od AlanAlda »

Je pravda že se dají písty vytahnout spodem - samozřejmě i s klikovkou tak, abych nemusel menit srouby a tesneni hlavy?
Má někdo odkaz na ty kruhy a stírací kroužky ?
Náplně za pár kaček jen na http://www.naplnezababku.cz

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od vtuni »

není... aspoň u 1,8T to 100% nejde...
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
AlanAlda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 196
Registrován: 07.01.2011 16:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od AlanAlda »

tak jsem zjistil ze klika jde vytahnout jen kdyz je motor venku a to nechci........jinak je potreba srovnat hlavu a srouby menit ?
Náplně za pár kaček jen na http://www.naplnezababku.cz

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od vtuni »

no když už je to udělaný tak bych to 100% udělal + nový těsnění pod hlavu..
šrouby 100% nový..
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
Type-17
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karviná

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od Type-17 »

Zdar, mel jsem uz dvakrat hlavu dole a srouby mam puvodni a vsechno tesni i drzi jak ma, tak tohle bych nejspise neresil. tesneni se kazdopadne meni pokazde.
1.4 16v - AKQ : ve 181300 jsem nechal vymenit pistni krouzky, gufera ventilu, gufero kliky, voditka pistu a jeden pist ktery byl upaleny. spotreba oleje klesla z 1 -1,2l na 0,0l uz mam nalitano kolem 2850km a oil mam porad na maximu. takze myslim ze pokud to nekomu zere olej nema cenu menit jen guferka na ventilech a pri jednom vymenit i pistni krouzky.

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 11674
Registrován: 22.11.2007 22:51
Bydliště: 28 kiláků od našich
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od KOŠŤÁL »

Hezky jsi to napsal,ale záleží ,kudy ten olej motor žere
Obrázek

Uživatelský avatar
Type-17
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karviná

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od Type-17 »

KOŠŤÁL píše:Hezky jsi to napsal,ale záleží ,kudy ten olej motor žere
to je jasne. jenom jsem nenapsal, ze poprve jsem menil hydrostely a guferka, protoze tlaky valcu byly v mezich spodni hranice. takze uz zbyvalo jenom toto. pokud by to teklo pres gufero kliky a v takovem mnozstvi tak by na leve strane vany byl mastny flek. jsou tam dve diry na stouby vany ktere jsou zaroven jako odpadove diry spojkoveho prostoru. ale hlavni je asi nejspise to ze kdyz jsem jel z kopce dal petku bez plynu pak 4,3,2 ktera kdyz z 3500ot klesla na 2000ot a seslapl jsem plyn na max. tak byl za mnou kouř jak z bvpečka pri zadymeni.

Uživatelský avatar
AlanAlda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 196
Registrován: 07.01.2011 16:06
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od AlanAlda »

Type-17 píše:Zdar, mel jsem uz dvakrat hlavu dole a srouby mam puvodni a vsechno tesni i drzi jak ma, tak tohle bych nejspise neresil. tesneni se kazdopadne meni pokazde.
1.4 16v - AKQ : ve 181300 jsem nechal vymenit pistni krouzky, gufera ventilu, gufero kliky, voditka pistu a jeden pist ktery byl upaleny. spotreba oleje klesla z 1 -1,2l na 0,0l uz mam nalitano kolem 2850km a oil mam porad na maximu. takze myslim ze pokud to nekomu zere olej nema cenu menit jen guferka na ventilech a pri jednom vymenit i pistni krouzky.
na kolik te vysel material ? Orientačně ? Myslíš že se to da zvladnout doma pokud bych mel k sobe kamarada (byvaleho automechanika) :-)
Náplně za pár kaček jen na http://www.naplnezababku.cz

boas4
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 13.07.2009 10:15

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od boas4 »

Ahoj mám 1,6 na lpg Golf V žere olej asi litr na 2000km ,čoudí z výfuku a smrdí, nalil jsem tam něco proti kouřivosti ale bez ůčinku, co s tím? Nějaký levný servis na Jihu Čech?

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od xerxes »

nazdár bud to bere přes gufera ventilu a nebo přes stírácí kroužky,servis ti neporadím ale dej pozor at je pak práce dobře odvedena

boas4
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 13.07.2009 10:15

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od boas4 »

A musí se při výměně kroužků sundavat převodovka ? K vůly klikovce?

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od xerxes »

Pisty vyndas jedině přes vrch takže hlava dolů

Uživatelský avatar
Type-17
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 413
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karviná

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od Type-17 »

boas4 píše:Ahoj mám 1,6 na lpg Golf V žere olej asi litr na 2000km ,čoudí z výfuku a smrdí, nalil jsem tam něco proti kouřivosti ale bez ůčinku, co s tím? Nějaký levný servis na Jihu Čech?
.
Pokuď nebude jen prasklé těsnění pod hlavou, tak nech změřít tlaky ale já osobně bych vyměnil kruhy a gufera. Já to tehdy udělal a golfik pořád jezdí a olej nežere. a to už má nalítano přes 250 000km

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od Graun »

Jestli jezdíš na LPG a máš takovou spotřebu, tak bych se nedivil, kdybys měl prasklý nějaký píst.kruh. Já měl prasklé dva a taky mám LPG, které vysušuje.
S těmi předpjatými šrouby je to sázka do loterie. Někteří mechanici to bez výměny nebudou chtít udělat, protože by nemohli garantovat kvalitu práce. Je to tisícovka navíc. Otázkou je, zda právě šetřit na takových místech.
Je potřeba také nechat vyměnit těsnění na sání, protože za ty roky jsou zteřelé a nemusí těsnit. Následné hledání závady v nestálém chodu motoru také stojí za to. Takže další částka navíc.
Jinak já jsem po výměně spokojen. Olej to nežere, spotřeba šla dolů a dynamika auta je lepší.

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

boas4
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 13.07.2009 10:15

Re: Výměna pístních kroužků

Příspěvek od boas4 »

Nevíte rozměr obráceného torxu na šroub ojnice ? číslo 050 105 425 A

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“