Stránka 2 z 2

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 15.06.2012 14:49
od AlanAlda
Je pravda že se dají písty vytahnout spodem - samozřejmě i s klikovkou tak, abych nemusel menit srouby a tesneni hlavy?
Má někdo odkaz na ty kruhy a stírací kroužky ?

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 15.06.2012 15:16
od vtuni
není... aspoň u 1,8T to 100% nejde...

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 15.06.2012 15:37
od AlanAlda
tak jsem zjistil ze klika jde vytahnout jen kdyz je motor venku a to nechci........jinak je potreba srovnat hlavu a srouby menit ?

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 15.06.2012 16:06
od vtuni
no když už je to udělaný tak bych to 100% udělal + nový těsnění pod hlavu..
šrouby 100% nový..

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 15.06.2012 18:00
od Type-17
Zdar, mel jsem uz dvakrat hlavu dole a srouby mam puvodni a vsechno tesni i drzi jak ma, tak tohle bych nejspise neresil. tesneni se kazdopadne meni pokazde.
1.4 16v - AKQ : ve 181300 jsem nechal vymenit pistni krouzky, gufera ventilu, gufero kliky, voditka pistu a jeden pist ktery byl upaleny. spotreba oleje klesla z 1 -1,2l na 0,0l uz mam nalitano kolem 2850km a oil mam porad na maximu. takze myslim ze pokud to nekomu zere olej nema cenu menit jen guferka na ventilech a pri jednom vymenit i pistni krouzky.

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 15.06.2012 18:17
od KOŠŤÁL
Hezky jsi to napsal,ale záleží ,kudy ten olej motor žere

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 15.06.2012 19:53
od Type-17
KOŠŤÁL píše:Hezky jsi to napsal,ale záleží ,kudy ten olej motor žere
to je jasne. jenom jsem nenapsal, ze poprve jsem menil hydrostely a guferka, protoze tlaky valcu byly v mezich spodni hranice. takze uz zbyvalo jenom toto. pokud by to teklo pres gufero kliky a v takovem mnozstvi tak by na leve strane vany byl mastny flek. jsou tam dve diry na stouby vany ktere jsou zaroven jako odpadove diry spojkoveho prostoru. ale hlavni je asi nejspise to ze kdyz jsem jel z kopce dal petku bez plynu pak 4,3,2 ktera kdyz z 3500ot klesla na 2000ot a seslapl jsem plyn na max. tak byl za mnou kouř jak z bvpečka pri zadymeni.

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 17.06.2012 12:17
od AlanAlda
Type-17 píše:Zdar, mel jsem uz dvakrat hlavu dole a srouby mam puvodni a vsechno tesni i drzi jak ma, tak tohle bych nejspise neresil. tesneni se kazdopadne meni pokazde.
1.4 16v - AKQ : ve 181300 jsem nechal vymenit pistni krouzky, gufera ventilu, gufero kliky, voditka pistu a jeden pist ktery byl upaleny. spotreba oleje klesla z 1 -1,2l na 0,0l uz mam nalitano kolem 2850km a oil mam porad na maximu. takze myslim ze pokud to nekomu zere olej nema cenu menit jen guferka na ventilech a pri jednom vymenit i pistni krouzky.
na kolik te vysel material ? Orientačně ? Myslíš že se to da zvladnout doma pokud bych mel k sobe kamarada (byvaleho automechanika) :-)

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 31.03.2018 10:36
od boas4
Ahoj mám 1,6 na lpg Golf V žere olej asi litr na 2000km ,čoudí z výfuku a smrdí, nalil jsem tam něco proti kouřivosti ale bez ůčinku, co s tím? Nějaký levný servis na Jihu Čech?

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 31.03.2018 10:57
od xerxes
nazdár bud to bere přes gufera ventilu a nebo přes stírácí kroužky,servis ti neporadím ale dej pozor at je pak práce dobře odvedena

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 01.04.2018 15:05
od boas4
A musí se při výměně kroužků sundavat převodovka ? K vůly klikovce?

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 01.04.2018 15:18
od xerxes
Pisty vyndas jedině přes vrch takže hlava dolů

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 03.04.2018 19:54
od Type-17
boas4 píše:Ahoj mám 1,6 na lpg Golf V žere olej asi litr na 2000km ,čoudí z výfuku a smrdí, nalil jsem tam něco proti kouřivosti ale bez ůčinku, co s tím? Nějaký levný servis na Jihu Čech?
.
Pokuď nebude jen prasklé těsnění pod hlavou, tak nech změřít tlaky ale já osobně bych vyměnil kruhy a gufera. Já to tehdy udělal a golfik pořád jezdí a olej nežere. a to už má nalítano přes 250 000km

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 04.04.2018 06:32
od Graun
Jestli jezdíš na LPG a máš takovou spotřebu, tak bych se nedivil, kdybys měl prasklý nějaký píst.kruh. Já měl prasklé dva a taky mám LPG, které vysušuje.
S těmi předpjatými šrouby je to sázka do loterie. Někteří mechanici to bez výměny nebudou chtít udělat, protože by nemohli garantovat kvalitu práce. Je to tisícovka navíc. Otázkou je, zda právě šetřit na takových místech.
Je potřeba také nechat vyměnit těsnění na sání, protože za ty roky jsou zteřelé a nemusí těsnit. Následné hledání závady v nestálém chodu motoru také stojí za to. Takže další částka navíc.
Jinak já jsem po výměně spokojen. Olej to nežere, spotřeba šla dolů a dynamika auta je lepší.

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk

Re: Výměna pístních kroužků

Napsal: 05.05.2018 12:22
od boas4
Nevíte rozměr obráceného torxu na šroub ojnice ? číslo 050 105 425 A