Stránka 7 z 7

Re: Palivový filtr

Napsal: 21.04.2012 11:31
od tomakecTD
V tom filtrboxu máte chlapi pravdu, tak to je. Vymýšlel to vůl prostě nějakej. Ale jako já sem se díval na hodnoty z MAP a za jizdy v létě tam jde vzduch relativně dobrej, do 40C . 60 to by to auto muselo popojíždět v koloně. Stejně ten kryt dám do pr**le :laugh:

A DoctoreDriver, kluku z Plzně :drinks: pokud jsi měl nakřivo kryt nad klapkou, tak je to fuk. Cokoli POD klapkou už je problém, ale nad je to fuk :!:

A jinak včera sem zase zkoušel celkem blbnout. Jezdil sem jako prase, řadil na 6tis :pleasantry: :D Dost sem si to užíval, ale na benzin schválně. Pak jsem přepl na LPG a prostě pořád to jede daleko líp! Tak nevím.... Asi je to těma oktanama plynu a nebo plyn má -180C myslím a splyňovač ho má za úkol splynit, ale třeba je studenější než benzin, nevím, ale jede to fakt líp a hlavně od spoda.

Re: Palivový filtr

Napsal: 21.04.2012 11:40
od sapik88
Já to neřešil, jak si s tím poradit, měl jsem auto jen půjčený na měření, sám mám 8V a ta teplota byla měřená přímo před tím konusem, co jde do sání, pomocí termočlánku. Jinak čím to odstínit netuším, ale prodávaj se běžně takový ty hliníkový folie, prostě něco na odstínění tepla, jinak to sání, tak dobře topořešil jeden klubák tady
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=7 ... &start=180" onclick="window.open(this.href);return false;
tak neco podobnáho a ten vzduch privest kousek pred ten konus, a nechat tam trocha mezeru, aby prebytecnej vzduch mohl bokem a pri nedostatku sát taky bokem

Re: Palivový filtr

Napsal: 21.04.2012 11:47
od tomakecTD
Takže ten výkon byl naměřen jaký? Nebo pověz prosím ještě pár informací o tom, ať mě to motivuje něco s tím dělat :laugh:

Re: Palivový filtr

Napsal: 21.04.2012 12:33
od sapik88
Výkon byl naměřenej 59,3 kW a když se tam nalil etanol a dala jednotka tak 62,1 a když se tam dal KN filtr na ten etanol tak 66, jinak nebýt tak teplej vzduch v sání, tak by ten výkon byl vyšší, ale horkej vzduch napomáhá klepání a tomu líp odolá etanol s vyšším okt.č.
jinak to bylo měřený na klasické válcovce, změřený odpory a pak výkon na kolech a přičtený odpory, aby se získal výkon na motoru, a vzduch na zkušebně se udržoval na 20° a automobilky to měřijou na motorovejch brzdách, kde se vyvaruje tomu zahřívání nasávanýho vzduchu z motoráku, protože tam je jen motor a vzduch o teplotě 25° se tam hrne přímo před sání

Re: Palivový filtr

Napsal: 21.04.2012 12:36
od tomakecTD
:twisted: sakra tak to je špatné :D A v jaké byl kondici ten motor? A jak vysvětlíš, že mě to jede líp na LPG než na 95ku? Taky že by tím octanem? LPG má 104 myslím. Kdyby se ten výkon dal změřit zadarmo někde, šel bych do toho ze srandy :)

Re: Palivový filtr

Napsal: 21.04.2012 12:37
od Doctor Driver
Bohužel na tom odkazu jsem tu fotku nenašel, měl jich tam tolik - no nejlepší je všechno vyměnit jako sem to dělal vždycky, pak auto nabořit a rok zpytovat svědomí :D Sorry :offtopic: , ale po těch zkušenostech a trampotách a vyhozených penězích už jenom jezdim, když něco začne zlobit tak to necham opravit a mam klid.
Měl jsem v životě tak 3 pěkný auta udělaný, 1 jsem už tak koupil = Bora V6, další 2 sem si udělal {(OI 66kw -> 136kw) :) [S_I 96kw->styling]} Nic moc káry, nic novýho, ale tak dát jenom za úpravy na té 1. octávce tolik jako stojí ojetej VW Touareg je celkem k míchu no, když si na to člověk vzpomene a uvědomí si to :mrgreen: :laugh:
Ale tak k tomu filtru...palivák i kdyby tam zůstal původní, tak se houby stane! :D Je to prostě jenom něco na zachytávání pevných částeček z nádrže - ale to už tolik nehrozí od dob co se nádrže nedělají z oceli, naspodu s vypouštěcími šrouby :laugh:
Kamarád má pro zajímavost tdi 81 kw, ten filtr už nevyměnil od doby co to auto má - jen pravidelně odkaluje a bez problému. Jen ho zlobí regulace turba ten ventil N75 nebo jaké měl označení a vstřiky začínají chabnout..no nevím čím to, ale už mu to ani tolik nekouří a to auto nemá ani takovej tah a odpich jako předtím. Že by palivák ? :D pochybuju

Re: Palivový filtr

Napsal: 21.04.2012 12:43
od Doctor Driver
TomakecTD aha, tak to jsem nevěděl, ale je zajímavé, že když byl ten kryt odklopenej, tak ten volnoběh házel a zlobil a jak sem to domáčkl, tak sem schválně to auto nechal s vyplou klimou běžet po dojetí tak 15-20 min. na pumpě a ručička se nehla ani o milimetr - stále udržovala těch 540 nebo 650 nevím kolik je min. volnoběh.. :mrgreen:

Re: Palivový filtr

Napsal: 23.04.2012 09:18
od ptical
Doctor Driver píše:klápa stačila vyčistit a základně seřídit, což nezabralo ani 20 minut a výsledek je stejný :) Když klapka funguje, jen je zanešená, tak není důvod utrácet, ale pokud u Tebe byla rozbitá a výměna byla kvůli chybě ve výpisu závad, tak to je jen v pořádku. Olej asi nemá moc vliv na spotřebu a výkon, jako spíš na životnost motoru :) 5.8 L kombinovaně na delších trasách ne? a se zaplou klimou? :) Myslím si ale, že ten palivák na výkonu a spotřebě je dost znát, jsi už 3. člověk co si toho všiml po výměně :)
Jo klapu jsme vyčistili a adali do zakladniho nastaveni ale pořad mi delala problemy, tak jsme usoudili že m to má za sebou (asi na ni bylo ujeto 143 000), chybu hlasila hned po totočením klíčku.Jo 5,8 na delších bez klimy, ten palivák je to zajmavé někdo jezdí 5 let bez problému a někdo to mění co 2 roky zaleží jaký benzín nabereš....

Re: Palivový filtr

Napsal: 23.04.2012 10:12
od tomakecTD
:D Máte všichni tak úžasný spotřeby kruci :lol: Já se dostal JEDNOU z kopce a s větrem bez plynu na 5,9 :roll: :)