Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 26.12.2009 16:16
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
díky to jsem chtěl vědět, jsme mysel že ten tlak musí turbo dávat stejně až do konce otáčkoměru
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Mám AGU a dělá to tak přesně jak kluci pišou. Pokud nemáš MBC nebo čip tak to už pak je jinak no
- Buřton
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 16.09.2009 10:07
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Zdravím, Chtěl bych se zeptat vás zkušenějších, jestli jde zvýšit plnící tlak mého turba Třeba jen o cosi, ať je to trošec vostřejší Taky bych se zeptal do kolika bar by to šlo tak ať to neopotřebovává nadměrně jednotlivé části motoru? A jak se to vlastně dělá? Díky, H@NS
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Pokud máš seriovou jednotku tak to zvedenš max o 0.1 bar. Víc tě nepustí jednotka. Zvýšit tlak jde pomoci MBC.
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
0.1 bar mi přijde hodně málofakieVW píše:Pokud máš seriovou jednotku tak to zvedenš max o 0.1 bar. Víc tě nepustí jednotka. Zvýšit tlak jde pomoci MBC.
- Buřton
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 16.09.2009 10:07
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
A co je to to MBC? A jak bych to zvedl aspon o ten 0.1 bar? Jak se to dela? S cim se kde "krouti"?
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
no jde to o 0,2 i někdy o 0,3 vyzkoušeno pak už to padne do nouzáku pokud neni auto po čipu
- Buřton
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 16.09.2009 10:07
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Tj a jak se to teda zvedá Zvládnu to doma v garáži na koleni? A když motor spadne do nouzového režimu, tak jak pak z něho ven? Předpokládám že přes vag
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
MBC je Manual Boost Controler--neboli manuální ovladač plnícího tlaku ..dá se koupit od různých firme za různé ceny.Většinou se má instalovat do prostoru interieru.Protože když chceš třeba někde předjet a máš pocit že by to bylo na knop,tak prostě jen utáhneš MBC a zvýší se tlak turba.Měl by to být ale jen krátkodobé,třeb právě na to předjetí,nebo kratší závod.Mohlo by se taky stát,že za nějakou dobu odděláš turbo.Taky jsem viděl,že se ten MBC instaluje v prostoru motoru,ale to je pak na nic, s tím štelováním.Taky existuje Elektronický Boost Controler,ale je samozřejmě dražší a jsou s tím spojené další úpravy...přidám obrázek toho MBC..Buřton píše:A co je to to MBC? A jak bych to zvedl aspon o ten 0.1 bar? Jak se to dela? S cim se kde "krouti"?
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Ty držtičko,mě to stačí..hlavní je,že se zatím nestalo,aby mě někdo tlačil....bear píše:jak píšou kluci série tlačí 0,6-0,7 .
to deckard : měl by jsi to poštelovat dokud to netlačí 1,6 tak je to houby
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
hlavně to chce mít budík na tlak turba aby si věděl jak to seštelovat,z nouzáku se dostaneš zhasnutím motoru a při natočení by to mělo být ok dokud zase nepřekročíš max plnící tlak
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
A taky by nebylo špátne mít AFR budík. aby si věděl jaké máš složení směsi. Jinak mužeš ten motor odpravit.
- Buřton
- Řidič
- Příspěvky: 123
- Registrován: 16.09.2009 10:07
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
ty brďo díky za info.. nikde moc jsem nenašel co to MBC stojí.. s tím budíkem to je jasné, ať je to pod kontrolou.. ale na jakém principu to MBC vlastně funguje?
- Benik1
- Řidič
- Příspěvky: 165
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
mám dotaz kam na jakou hadičku se připojuje ten Manual Boost Controler?
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
napojíš to místo toho co je na sací hadici k turbu jen je tam elektrycky ale konektor musíš nechta zapojenej a jen ho přidělat jinam,zde na klubu jsou obrázky kam to zapojit