Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

bengti
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 26.12.2009 16:16

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od bengti »

díky to jsem chtěl vědět, jsme mysel že ten tlak musí turbo dávat stejně až do konce otáčkoměru

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od fakieVW »

Mám AGU a dělá to tak přesně jak kluci pišou. Pokud nemáš MBC nebo čip tak to už pak je jinak no :D

Uživatelský avatar
Buřton
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 16.09.2009 10:07
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Buřton »

Zdravím, Chtěl bych se zeptat vás zkušenějších, jestli jde zvýšit plnící tlak mého turba :?: Třeba jen o cosi, ať je to trošec vostřejší :twisted: Taky bych se zeptal do kolika bar by to šlo tak ať to neopotřebovává nadměrně jednotlivé části motoru? A jak se to vlastně dělá? Díky, H@NS

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od fakieVW »

Pokud máš seriovou jednotku tak to zvedenš max o 0.1 bar. Víc tě nepustí jednotka. Zvýšit tlak jde pomoci MBC.

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od bear »

fakieVW píše:Pokud máš seriovou jednotku tak to zvedenš max o 0.1 bar. Víc tě nepustí jednotka. Zvýšit tlak jde pomoci MBC.
0.1 bar mi přijde hodně málo

Uživatelský avatar
Buřton
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 16.09.2009 10:07
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Buřton »

A co je to to MBC? A jak bych to zvedl aspon o ten 0.1 bar? Jak se to dela? S cim se kde "krouti"? :wink:

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od DworiBak »

no jde to o 0,2 i někdy o 0,3 vyzkoušeno pak už to padne do nouzáku pokud neni auto po čipu

Uživatelský avatar
Buřton
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 16.09.2009 10:07
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Buřton »

Tj :) a jak se to teda zvedá :?: Zvládnu to doma v garáži na koleni? A když motor spadne do nouzového režimu, tak jak pak z něho ven? Předpokládám že přes vag :?

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od deckard »

Buřton píše:A co je to to MBC? A jak bych to zvedl aspon o ten 0.1 bar? Jak se to dela? S cim se kde "krouti"? :wink:
MBC je Manual Boost Controler--neboli manuální ovladač plnícího tlaku ..dá se koupit od různých firme za různé ceny.Většinou se má instalovat do prostoru interieru.Protože když chceš třeba někde předjet a máš pocit že by to bylo na knop,tak prostě jen utáhneš MBC a zvýší se tlak turba.Měl by to být ale jen krátkodobé,třeb právě na to předjetí,nebo kratší závod.Mohlo by se taky stát,že za nějakou dobu odděláš turbo.Taky jsem viděl,že se ten MBC instaluje v prostoru motoru,ale to je pak na nic, s tím štelováním.Taky existuje Elektronický Boost Controler,ale je samozřejmě dražší a jsou s tím spojené další úpravy...přidám obrázek toho MBC..
mbc(23,-e).jpg
mbc(23,-e).jpg (8.27 KiB) Zobrazeno 2662 x

deckard
Pilot
Pilot
Příspěvky: 735
Registrován: 02.11.2007 13:02

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od deckard »

bear píše:jak píšou kluci série tlačí 0,6-0,7 .
to deckard : měl by jsi to poštelovat dokud to netlačí 1,6 tak je to houby :mrgreen: :mrgreen:
Ty držtičko,mě to stačí..hlavní je,že se zatím nestalo,aby mě někdo tlačil.... :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od DworiBak »

hlavně to chce mít budík na tlak turba aby si věděl jak to seštelovat,z nouzáku se dostaneš zhasnutím motoru a při natočení by to mělo být ok dokud zase nepřekročíš max plnící tlak :wink:

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od fakieVW »

A taky by nebylo špátne mít AFR budík. aby si věděl jaké máš složení směsi. Jinak mužeš ten motor odpravit.

Uživatelský avatar
Buřton
Řidič
Řidič
Příspěvky: 123
Registrován: 16.09.2009 10:07
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Buřton »

ty brďo :D díky za info.. nikde moc jsem nenašel co to MBC stojí.. s tím budíkem to je jasné, ať je to pod kontrolou.. ale na jakém principu to MBC vlastně funguje? :?:

Uživatelský avatar
Benik1
Řidič
Řidič
Příspěvky: 165
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od Benik1 »

mám dotaz kam na jakou hadičku se připojuje ten Manual Boost Controler?

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU

Příspěvek od DworiBak »

napojíš to místo toho co je na sací hadici k turbu jen je tam elektrycky ale konektor musíš nechta zapojenej a jen ho přidělat jinam,zde na klubu jsou obrázky kam to zapojit

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“