Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 17.04.2010 19:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.09.2009

Příspěvky:

116

Bydliště:

Havířov

Aha, už tomu asi rozumím :lol: Hoši, nemáte někdo nějakej odkaz na ten MBC? nebo aspoň by mi mohl říct přibližnou cenu? Nějak se mi to nedaří najít :x

_________________
Golf IV 1999 GTI 1.8 20V TURBO 110kW (prodaný) Passat B5 2000 Variant TDI 81kW (prodaný) Golf VII 2016 Sportsvan 1.6TDI 81 kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 17.04.2010 20:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

tady máš odkazy:
http://www.car-performance.cz/eshop/mot ... alni-mbc-/
http://www.frautomotive.cz/frautomotive ... laku-turba

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 17.04.2010 22:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

trošku přidám oleje do ohně...když se to tu řeší....

ví někdo kdo sem dováží značkový EBC ??? HKS, Greddy, Apexi..nebo tak něco... nemám zájem uvalit 5a víc tis za NOname...

i na hpp mají v nabídce jen noname... :?

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 18.04.2010 16:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

myslím že nikdo :D :D
http://www.hksusa.com/products/?id=3208&rsku=6293 jak zadarmo :mrgreen:

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 19.04.2010 21:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.09.2009

Příspěvky:

116

Bydliště:

Havířov

Benik1 píše:

Díky, ono něco hledat, anichž pořadně nevím co to je, je obtižné;) Tohle bych si ale rád pořídil :wink:

_________________
Golf IV 1999 GTI 1.8 20V TURBO 110kW (prodaný) Passat B5 2000 Variant TDI 81kW (prodaný) Golf VII 2016 Sportsvan 1.6TDI 81 kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 20.04.2010 20:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu :lol:

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 20.04.2010 20:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

R@ZOR píše:
Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu :lol:

jde to myslím nějak, přiškrcením hadičky co vede k N75 ventilu ?

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 20.04.2010 21:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

15020

Bydliště:

BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

R@ZOR píše:
Jde to i bez MBC. :lol:

jo jde to s EBC :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

_________________
GTI v naftě, je jako ferrari v kombi... sice to existuje, ale je to 3,14čovina


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 20.04.2010 21:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

bear píše:
R@ZOR píše:
Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu :lol:

jde to myslím nějak, přiškrcením hadičky co vede k N75 ventilu ?


Presne tak, nebo das pruzinu na wg, aby drzel vyssi tlak. Obe metody mam vyzkouseny. Nakonec jsem zustal u seriovyho ventilu N75 a pruzinu na wg. Tlaci to kolem 0.7-0.8b, coz mi ted vyhovuje. Vic uz by nedelalo dobrotu bez chipu. Mel jsem i 1b, ale na 4, 5.stupen v tahu uz to nebylo ono.

Jeste k tomu skrceni hadicky. To se da delat taky nekolika zpusobama. Bud se to skrti jeste pred N75 (rychlejsi nabeh turba a vyssi tlak), nebo az hadicku co vede k wg, tim se ziska jen vyssi tlak..
Ale AGU mam moc maly vstriky 280, takze se vyssim tlakem moc neziska. Chtelo by to dat bud vstriky z O1 RS, nebo regulator tlaku paliva pripadne oboje :)

Příloha:
DSCF1421.jpg
DSCF1421.jpg (1.2 MiB) Zobrazeno 572 krát

Příloha:
DSCF1422.jpg
DSCF1422.jpg (1.21 MiB) Zobrazeno 560 krát



Toho provedeni si nevsimejte. Je to delany narychlo, ale funguje perfektne, tak jsem to zatim nepredelaval.. Pruzina musi bejt dost silna, ten tlak ma opravdu silu 8O :D

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 21.04.2010 09:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

16.09.2009

Příspěvky:

116

Bydliště:

Havířov

R@ZOR píše:
Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu :lol:

Díky R@ZOR!! Přesně tohle jsem doufal, že někdo napíše. Jednoduchý levný způsob, jak si přikořenit jízdu :wink: V nejbližší době to vyzkouším..

Ještě se zeptám, kudma tam vedeš ten vzduch z turba? Máš jinčí intercoler či co? Máš tam totiž krásně místo, já už se tam tak snadno nedostanu :?

_________________
Golf IV 1999 GTI 1.8 20V TURBO 110kW (prodaný) Passat B5 2000 Variant TDI 81kW (prodaný) Golf VII 2016 Sportsvan 1.6TDI 81 kW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 21.04.2010 14:28 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Buřton píše:
R@ZOR píše:
Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu :lol:

Díky R@ZOR!! Přesně tohle jsem doufal, že někdo napíše. Jednoduchý levný způsob, jak si přikořenit jízdu :wink: V nejbližší době to vyzkouším..

Ještě se zeptám, kudma tam vedeš ten vzduch z turba? Máš jinčí intercoler či co? Máš tam totiž krásně místo, já už se tam tak snadno nedostanu :?


Jj, mam to trosku prekopany :)

Příloha:
S5002513.JPG
S5002513.JPG (1 MiB) Zobrazeno 563 krát



Tady najdes vic.. viewtopic.php?f=78&t=141589&start=0

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 24.04.2010 07:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

R@ZOR píše:
bear píše:
R@ZOR píše:
Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu :lol:

jde to myslím nějak, přiškrcením hadičky co vede k N75 ventilu ?


Presne tak, nebo das pruzinu na wg, aby drzel vyssi tlak. Obe metody mam vyzkouseny. Nakonec jsem zustal u seriovyho ventilu N75 a pruzinu na wg. Tlaci to kolem 0.7-0.8b, coz mi ted vyhovuje. Vic uz by nedelalo dobrotu bez chipu. Mel jsem i 1b, ale na 4, 5.stupen v tahu uz to nebylo ono.

Jeste k tomu skrceni hadicky. To se da delat taky nekolika zpusobama. Bud se to skrti jeste pred N75 (rychlejsi nabeh turba a vyssi tlak), nebo az hadicku co vede k wg, tim se ziska jen vyssi tlak..
Ale AGU mam moc maly vstriky 280, takze se vyssim tlakem moc neziska. Chtelo by to dat bud vstriky z O1 RS, nebo regulator tlaku paliva pripadne oboje :)

Příloha:
DSCF1421.jpg
Příloha:
DSCF1422.jpg


Toho provedeni si nevsimejte. Je to delany narychlo, ale funguje perfektne, tak jsem to zatim nepredelaval.. Pruzina musi bejt dost silna, ten tlak ma opravdu silu 8O :D

A z čeho jsi tam použil tu pružinu??

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 28.04.2010 07:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Benik1 píše:
R@ZOR píše:
bear píše:
R@ZOR píše:
Jde to i bez MBC. Uz bych za to nedal ani korunu :lol:

jde to myslím nějak, přiškrcením hadičky co vede k N75 ventilu ?


Presne tak, nebo das pruzinu na wg, aby drzel vyssi tlak. Obe metody mam vyzkouseny. Nakonec jsem zustal u seriovyho ventilu N75 a pruzinu na wg. Tlaci to kolem 0.7-0.8b, coz mi ted vyhovuje. Vic uz by nedelalo dobrotu bez chipu. Mel jsem i 1b, ale na 4, 5.stupen v tahu uz to nebylo ono.

Jeste k tomu skrceni hadicky. To se da delat taky nekolika zpusobama. Bud se to skrti jeste pred N75 (rychlejsi nabeh turba a vyssi tlak), nebo az hadicku co vede k wg, tim se ziska jen vyssi tlak..
Ale AGU mam moc maly vstriky 280, takze se vyssim tlakem moc neziska. Chtelo by to dat bud vstriky z O1 RS, nebo regulator tlaku paliva pripadne oboje :)

Příloha:
DSCF1421.jpg
Příloha:
DSCF1422.jpg


Toho provedeni si nevsimejte. Je to delany narychlo, ale funguje perfektne, tak jsem to zatim nepredelaval.. Pruzina musi bejt dost silna, ten tlak ma opravdu silu 8O :D

A z čeho jsi tam použil tu pružinu??


Nevim z ceho presne je, nasel jsem ji v dilne. Zkousel jsem tam asi 4, tahle byla nejtvrdsi, tak tam zustala. :wink:

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 28.04.2010 22:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.03.2008

Příspěvky:

604

Bydliště:

SR

mozes mi hodit foto ktoru hadicu treba priskrtit na tom N75 ventile? chcem to len skusit

_________________
VW Jetta 1.8T MK4, VW Tiguan 1.4 TSI


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
PříspěvekNapsal: 29.04.2010 12:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

tak jsem zvědavej kdo první tady popraví turbo :mrgreen: :mrgreen:

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 57 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group