Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Nesmíš se toho bát Méd'o
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Turbo je spotrebni zbozibear píše:tak jsem zvědavej kdo první tady popraví turbo
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
- bear
- VWexpert
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Curitiba, Brazil
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
hhhhhhh vy jste dva poserové tak já se přiznám já do toho nejdu je teda pravda že je načase pořídit new turbo jaká je nejlepší kombinace turb pro zapojení TWIN do 350PS ?
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 22.03.2009 19:23
- Bydliště: Chrudim
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
zdravim,o kolik zvednu tlak tou pruzinkou,kdyz ma soft u AGU na cca 180 koni??
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Pokud mas chip na 180hp, tak uz je tlak zvysenej cca na 1b a to si myslim staci, vic uz ti to moc nepomuze.Black rabbit píše:zdravim,o kolik zvednu tlak tou pruzinkou,kdyz ma soft u AGU na cca 180 koni??
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 22.03.2009 19:23
- Bydliště: Chrudim
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
hm,to je smutny :(ale diky:)R@ZOR píše:Pokud mas chip na 180hp, tak uz je tlak zvysenej cca na 1b a to si myslim staci, vic uz ti to moc nepomuze.Black rabbit píše:zdravim,o kolik zvednu tlak tou pruzinkou,kdyz ma soft u AGU na cca 180 koni??
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
1 bar na 180 koní?To je trochu málo ne? Co jsem zatím viděl tak výkon kolem 180 koní bylo tlak 1.2 - 1.4bar pokud tam je originál turbo K03
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Jasny, zalezi jakej tam je chip ale bezne je 1-1.2b a vic podle me nema smysl davat..
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 22.03.2009 19:23
- Bydliště: Chrudim
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
mám tam K03..u předchozího 1.8T jsem měl 185ps a tlačil 1.3baru,ale to bylo AUQ
nevim,zkusim pružinku a uvidim
nevim,zkusim pružinku a uvidim
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Napis jak jsi dopadl. A jakou pruzinku tam budes davat? Tu na WG?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
-
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 22.03.2009 19:23
- Bydliště: Chrudim
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
přesně tak,tu na WG jsem zvědavej
- R@ZOR
- VWagenista
- Příspěvky: 1231
- Registrován: 27.12.2007 10:52
- Bydliště: Kousek od ČB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Plnící tlak turba 1.8T 110Kw\AGU
Tak jak jsi dopadl s pruzinkou?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.