1.8 Turbo AGU a MBC
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
1.8 Turbo AGU a MBC
Ahoj chci si namontovat MBC ale pár lídí mě upozornovalo na to že muže být problém v tom že to poškozuje motor. Originál EBC co tam je od výroby je k motoru šetrnější.Prosím vás o radu kdo to má a jak s tím jste spokojeni. Dík za rady
- DworiBak
- VWmaniak
- Příspěvky: 5645
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Severní čechy-VW City
Re: 1.8 Turbo AGU a MBC
pokud přidáš v rozumný míře tak aby to nepadalo do nouzáku tak se stím jezdit dá,ale když více vzduchu tak by to chtělo zase více paliva
- fakieVW
- Pilot
- Příspěvky: 784
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.8 Turbo AGU a MBC
No já mám totiž takový problém. Ta moje jednotka prý udajně je čiplá.Ale to jsem nezjistil zatím. Pokud tam mám originál EBC tak to tlačí 0.6 - 0.7 bar což je serie. Ale když tam mám MBC a tlačím 1bar tak to jede perfektně. Pokud ta jednotka je seriová tak by to už mělo něco udělat ne? Problém je ten že když tam je serie EBC tak ten motor je takový lenivý a když tam mám to MBC tak jede uplně jinak. Slyšel jsem že když ten tlak přepiskneš tak to prý začne cukat to auto ale myslím že 1 bar by už něco s tím asi měl udělat ne? Je mi to trochu divné
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: 1.8 Turbo AGU a MBC
No skoro jsi si odpověděl sám.Když to přepískneš,tak to začne něco dělat,to je ale individuální.Jde o to,že tím MBC,přiškrtíš Wastegate a turbo tlačí víc vzduchu do motoru ale tím pádem je také potřeba mít sehrané vstřikování množství paliva.EBC spolupracuje s řídící jednotkou a je vše o.k.Jde to ale asi poštelovat přes tu řídící jednotku.Zaítmco MBC už v tom slově je to jasné-Manuální regulátor plnícího tlaku...že si to sám,manuálně šteluješ.Jak jsem psal v jiném tématu,nejlepší je ten MBC instalovat v interieru,aby jsi v momentu potřeby přitáhnul a turbo tlačí víc,třeba při předjíždění,nebo při krátkých závodech,ale dlouhodobé přiškrcení,může poškodit halvně turbo,ne motor...fakieVW píše:No já mám totiž takový problém. Ta moje jednotka prý udajně je čiplá.Ale to jsem nezjistil zatím. Pokud tam mám originál EBC tak to tlačí 0.6 - 0.7 bar což je serie. Ale když tam mám MBC a tlačím 1bar tak to jede perfektně. Pokud ta jednotka je seriová tak by to už mělo něco udělat ne? Problém je ten že když tam je serie EBC tak ten motor je takový lenivý a když tam mám to MBC tak jede uplně jinak. Slyšel jsem že když ten tlak přepiskneš tak to prý začne cukat to auto ale myslím že 1 bar by už něco s tím asi měl udělat ne? Je mi to trochu divné