Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 22.04.2010 15:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.02.2010

Příspěvky:

30

Nazdar chlapi,muj problem z golfem 4 rok 1998 1.6 SR 74kw,motor AKL,porad zlobí.tady neco vo historii jakej je prubech..kdyz sem auto koupil,mel sme ho cca 2 dny tak se mi stalo ze v neutralu mi to samo jakoby pridavalo plyn proste to vylezlo treba do 2000tis otáček a výš a bylo to tam.za chvíliu to třeba spadlo a bud to uplne chciplo nebo spadlo k 1000 otackam,a nebo druha varianta byla zaradit nejakou rychlost jakmile sem zaradil rychlost tak sem jel normalne v pohode .pak zas vyradil zpet do neutralu a vlezlo to treba k tem 2000 otacek,na vagu mi to hlasilo klapku skrtici,tak sem sehnal jinou,ktera melo najeto asi 60 tisic v jinym aute a dal ji tam,samozrejme se vyzkousela na vagu jesi ma spravny hodnoty a jesi otvira a zavira,vse bylo ok, dalo se zakladni nastaveni,ale stejne to pokracovalo..v mensi míře ale pokračovalo.na vagu byla jeste další chyba.HALUV SNIMAC klikové hřídele,přesně to psalo ZADNY SIGNAL,koupil sem novej snimac vymenil a auto neslo nastartovat,tak sem vratil stary a slo.tak sem napsal do kramu odkud bylo cidlo ze nefunguje.poslali mi nový dal ho do auta a auto nroamlne startovalo a ze zacatku to vypadalo ze je po problemu..projel sme to parkrat,nechal bezet na volnobeh a vsechnno v poradku.otacky na 900 a ani se nehli.ale dalsi den sem s tim jel a za jizdy kdyz sem odbocoval sem si vyradil do neutralu zastavil a cekal az me nekdo pusti a otacky zustali treba v 1600 nebo 1800 a byli tam,zaradil sem rychlost rozjel se a bylo to ok,zastavil sem u kraje vyradil do neutralu a zas zustali treba na 1800,po chvili rychle leteli na tech 900 kde maj bejt ale leteli jeste niz asi na 800 a melo to tendenci chcipnou ale rychle se zvedli na 900 otacek a zustali tam a byl klid a nechciplo to a bezelo v pohode dal na volnobeh.Dneska jedu a zas za jizdy vyradim do neutralu a otacky zustali treba na 1800..zaradil sme rychlost a normalne jel najednou zaclo auto cukat parkrat cuklo treba 5x pak to prestalo a ja zas skusil vyradit do neutralu a otacky byli tam kde maj.a takle se mi to stalo podobne asi 3x za jizdu.jinak s tim cukanim to nezlobi skoro vubec spis jen ten neutral.jak kdyby hend po cukani se otacky srovnaly,jinak po vymene klapky a toho cidla to zlobí min.nejak moc to nechcipa oproti predtim, a predtim pred vymenou dvou dílů to chodilo i do vetsich otacek ted to chodi jen cca tech 1800 -2000 ot max.delal sme novy filtry akorat palivovej tam neni novej ten mam pripravenej doma,a chystam se na kabely+svicky..na vagu by ted zadna chyba bejt nemela byly tam dve a ty sem vyresil novejma dílama..ted sem zatim na vagu este nebyl.jinak mi bylo receno ze po vymene HALOVA SNIMACE neni poteba jet na vag ze se to prej srovna samo.nevite nekdo co tedy s tim?jinak ted je to uz asi 2 mesice co auto mam a proad se s problemem potykam.diky vsem za rady.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 22.04.2010 15:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.02.2010

Příspěvky:

30

jo jeste sem zapomel napsat ze auto kdyz sme koupil tak prvni co sem udelal ze byla praskla hadice vod sani ke klapce,tak sem ji vymenil a mnyslel ze problem zmizí a pak na vagu byli ty dve chyby.a za jízdy mi pride jako takový slabý pískání.nevim jesi to je nroamlen vítr a nebo jesi nahdou nekdo neni nejakej podlak?neni to nejak moc slyset jen kdyz se vypne radio a pozorne se posloucha.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 22.04.2010 16:13 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1609

Bydliště:

OLOMOUC

No já bych to napíchl na Vag ,projel a nalogoval ať vidím jaké hodnoty tam skáčou.Je možné,že ten Hallův snímač není 100%(podle toho,že jsi musel měnit nový) a zase to blbne.Odkud jseš?V sekci "VAG,ETKA" najdeš nabídku kdo v tvém okolí má Vag a určitě ti pomůže.

_________________
GOLF 7 1,4 TSI Limestone


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 22.04.2010 16:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.02.2010

Příspěvky:

30

jsem z kolína mrknu do tý sekce,moc se tu ještě nevyznám.ale díky za radu:)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 22.04.2010 20:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.02.2010

Příspěvky:

30

tak padla jedna celkem dobrá rada který bych i věřil že je to to teplotní čidlo chladící kapaliny.akorát nevim který?co koukám tak jsou 2.jedno s oblým tvarem a jedno z hranatým?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 22.04.2010 22:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.12.2008

Příspěvky:

1003

Bydliště:

u Hostýnských vrchů

čidlo teploty vody je jen jedno a je to čtyřpin společná pro budík a ŘJ, to druhý je termospínač na saharu

_________________
Pásovec 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 23.04.2010 00:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

V motore je cidlo jedno, ale Maser1 skor myslel ze sa vyrabaju a predavaju dva druhy cidla. Starsie hranate a novsie oble. Hranate je tusim tmavsie a oble je svetlejsie. Najlepsie je pozriet priamo na konektor na motore, uvidis aj tvar aj farbu..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 23.04.2010 06:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.02.2010

Příspěvky:

30

jasně,přesně takle jsem to myslel :) tak ja to omrknu.koupim nový a uvidíme jestli to pomůže.:)díky za rady chlapi:)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 23.04.2010 07:42 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

03.10.2007

Příspěvky:

1160

Bydliště:

RoUtE 66

Maser1 píše:
jasně,přesně takle jsem to myslel :) tak ja to omrknu.koupim nový a uvidíme jestli to pomůže.:)díky za rady chlapi:)

čauec ty tam máš to hranaté! :wink:

_________________
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

_________________
MK II. 1.8kat RP 66kw 1987 @ Vento 1.8 AAM 55kw 1997 @ sharan 1.9tdi AHU 1997 @ golf mk3 variant 1.9td ex. Bora variant 2.3 V5 @ New mk2 gtd Sb 1991


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 23.04.2010 10:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.12.2008

Příspěvky:

1003

Bydliště:

u Hostýnských vrchů

bifur píše:
V motore je cidlo jedno, ale Maser1 skor myslel ze sa vyrabaju a predavaju dva druhy cidla. Starsie hranate a novsie oble. Hranate je tusim tmavsie a oble je svetlejsie. Najlepsie je pozriet priamo na konektor na motore, uvidis aj tvar aj farbu..


jo takhle, špatně jsem to pobral v mírným draku :) já tam třeba mám to zaoblené...

_________________
Pásovec 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 23.04.2010 12:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.02.2010

Příspěvky:

30

tak nové info,dneska jedu do přelouče cca 30km z kolína a celou cestu dobrý..dojedu do přelouče prijizdim ke kruhaku je tam mirnej kopecek tak sme si vyradil do neutralu..a najednou sli otacky niz nez maj bejt a zaclo to cukat a ja slapal na plyn aby se zvedli ale nereagovalo to a po chvili to chciplo v neutralu..tak sme dal vystrazny zajel do jednosměrky a asi na podruhý to nastartovalo..a pak auto stalo asi vod 8 do pul 12 pridu sednu nastartuju a otacky vyjeli na 1200 tam chvilenku byli a pak rychle slitli dolu kde se trochu pohupovali a pak to chciplo.nastartoval sem znova sedli si na 900 otacek a jel sem.jedu do kolina zpatky a v koline jedu asi na trojku myslim a tusim ze sme zrovna vyradil do neutralu a z niceho nic to zaclo cukat a zas sli dolu otacky ja slapal na plyn ale zas to nereagovalo a pak to hned chciplo.tak sme zajel ke kraji a asi napodruhý to nastartovalo.a pak uz dojel domu.zajel za vrata nechal sme to nastartovany zaviral vrata a najednou to chciplo.tak sem skusil nastartovat a hend to nastartovalo zas.tak nevím v čem je teda problém a už je mi z toho na nic :(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 23.04.2010 15:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.12.2008

Příspěvky:

1003

Bydliště:

u Hostýnských vrchů

hodně to napovídá, že klapka KO (volnoběh neudrží, škube, dusí se, při přeřazování padájí rychle otáčky, pokud rychle nezařadíš, tak to jde i do kontrolek)

_________________
Pásovec 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 23.04.2010 15:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Treba na VAGu skontrolovat priebeh potenciometru na klapke ked slapes na plyn. Pozries otvorenie klapky - tusim skupina 003 pole 3. Ked slapes na plyn, musi plynule stupat. Ked nic, tak potom logovat udaje za jazdy - sustredil by som sa na klapku, lambdu, teploty (voda, vzduch), vahu, otacky. Treba logovat kym to nezacne blbnut a potom hladat anomalie v grafoch..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 23.04.2010 16:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.12.2008

Příspěvky:

1003

Bydliště:

u Hostýnských vrchů

můj problém teď s potenciometrem - bez zatížení ukazuje klapka 0° motor není nastartován, šlápnu na plnej plyn - úhel je 127,5° přitom klapka viditelně netvítá ani do pravého úhlu. Natočím motor úhel je 4° volnoběh vysoký a VAG povídá regulace volnoběhu. ŘJ se klapka ani nehlásí. Tak jsem vzal druhou klapku a snad to bude cajk :wink:

_________________
Pásovec 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Porad zlobí,nevim co s tim.GIV 1.6 SR AKL
PříspěvekNapsal: 23.04.2010 19:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.02.2010

Příspěvky:

30

klapku co sem kupoval tak měla najeto cca 60 tisic.zkouseli sme ji a vsechno bylo OK.stara totiz neslo dat zakladni nastaveni..dala se nova zkontrolovalo se jesi je vse tak jak ma.udalo se zakladni nastvaeni a bylo po chybe zadna chyba vypasana na VAGU nebyla....ted sem tztam teda nebyl ale zatim nemam kam nevim vo nikom znamym kdo to tady ma.kdyz pojedu do servisu si za to reknou 500kc a reknou mi neco jinyho uplne.s tim uz mam zkusenost.a nejraci by rozebrali cely auto kuli teplotnimu cidlu.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group