Stránka 2 z 2

Re: 2,3 V5+LPG

Napsal: 11.05.2010 10:33
od Infernal_Vampire
Zdravím

Možná plácnu trochu OT ale rozhodně bych šel do 2,3 V5 + LPG než do 1,9TDI. I když mít v autě turbo není marné. No a trochu jsem nepobral o tom samopřepínání z benzínu na LPG. Známý co to má jezdí jen na LPG a benzín téměř vůbec nezapíná. I v zimě startuje na plyn a nemá s tím vůbec žádný problém. Osobně si chci vrznout LPG do auta jenže než našetřím těch 26.000,- tak asi pořídím 2,8T V6 a tam to nechám dát. :?

Re: 2,3 V5+LPG

Napsal: 11.05.2010 10:44
od lokko
Jestli má tvůj kamarád Favorita na plyn tak bych to chápal :D motor dostává zabrat když tam prdneš plyn hnedka a ještě k tomu v zimě...

Re: 2,3 V5+LPG

Napsal: 11.05.2010 11:41
od Infernal_Vampire
lokko píše:Jestli má tvůj kamarád Favorita na plyn tak bych to chápal :D motor dostává zabrat když tam prdneš plyn hnedka a ještě k tomu v zimě...
Právě, že má BMW 3 E46 2l.

Re: 2,3 V5+LPG

Napsal: 12.05.2010 21:55
od lokko
A v jakem aute chces mit ten 2,8?pry je to drzak,taky o nem uvazuju...ale V5 je taky super..

Re: 2,3 V5+LPG

Napsal: 13.05.2010 06:35
od Infernal_Vampire
lokko píše:A v jakem aute chces mit ten 2,8?pry je to drzak,taky o nem uvazuju...ale V5 je taky super..
Tak rád bych 2,8T V6 a Golf IV Variant, Passat Variant nebo Bora Variant. Ale nejsem si jistý, že zrovna v tomto provedení se dělají. Jinak bych klidně šel do Golf III 2,8T VR6.

Re: 2,3 V5+LPG

Napsal: 13.05.2010 09:33
od charduz
já mám boru v5 s plynem a naprostá spokojenost nádrž mám v rezervě vleze se mě tam 40l plynu a najedu 350km mě to stačí a ušetřenejch peněz.ideální motor na přestavbu.auto startuje vždy na benzin a když dosáhne motor teploty 30stupňů,1900otáčektak se sám přepne na plyn a žádný cuknutí.motor se mě přepne asi po 1km max po 2km i v zimě .dáse to i přenastavit podle sebe jak chceš.přestavba mě stála 29tisic

Re: 2,3 V5+LPG

Napsal: 13.05.2010 23:28
od wowar
mám V5 a nedal bych tam plyn ani za zlatý prase....radsi bych vymenil za 2.8 4motion...2.8T sem neviděl...

Re: 2,3 V5+LPG

Napsal: 15.05.2010 11:10
od lokko
nevite nekdo jak je na tom 125kw oproti 110kw s poruchovosti zapalovacich civek??a jestli je tech 15kw navic znat pri jizde :wink:

Re: 2,3 V5+LPG

Napsal: 15.05.2010 19:52
od Žížal
110kw ma zapalovaci civky v jednom packu, 125kw je ma jednotlive, takze je muzes menit jednotlive.
15kw je ve vyssich otackach, pokud sednes z jednoho auta do druheho rozdil tam je, ale nic moc zasadniho.

2.8T je motor co pouziva Audi - biturbo, krasna technika, jen celkem draha na provoz :cry:

Re: 2,3 V5+LPG

Napsal: 15.05.2010 21:32
od ptkr
Ahoj, můžu jedině potvrdit co už tu bylo řečeno. Mám najeto 120 tkm ve služební Octavii TDI a teď jsme koupili domů Golfa V5 125kW. Nebe a dudy!!
Takže neváhej a jdi do V5, určitě to za to stojí.