Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 28.04.2010 06:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2007

Příspěvky:

136

Ahoj kluci mám motor 1.4 55kW a už si s tím opravdu nevím rady:-(
Špatné startování a když se podaří asi na po páté chvilku drží a pak samovolně chcípne, startuju zase a asi po třetím pokusu, kdy chcípá se začíná držet na volnoběžných otáčkách, ale to není všechno, jakmile přidám plyn, zadusí se, pokud ho přidávám zlehýnka, začne jít normálně do otáček, ale pokud rychleji sešlápnete plynový pedál, zase se dusí až udusí.Jakmile se trošku zahřeje jede na volnoběhu jako by se nic nedělo, ale jak říkám nesmím přidávat plyn.
Nedá se s tím absolutně jet.

Postup byl takový:
1. kontrola rozvodů vše OK
2. nové svíčky-jiskra jde tak jak má jít
3. snímač teploty chladící kapaliny-vyměněn za nový
4. kontrola lambda sondy-OK
5. výměna škrtící klapky-OK
6. nový palivový filtr
7. nový vzduchový filtr

Kluci pokud máte zkušenost s tímto motorem, já už nevím co by tam mohlo být v háji, diagnostika nic neřekla, tak co by to mohlo být?

Budu vděčný za každou radu, předem moc díky.

_________________
VW T4 2.4D Multivan
VW Golf IV 1.4 16V
Ford Galaxy 1.9 TDi 66kW chip 88kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 28.04.2010 11:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Pozri este MAP senzor, je to cidlo tlaku sania a teploty nasavaneho vzduchu. Je vlavo na nasavani, pekne z boku pripevneny dvomi srobmi. Niekedy staci precistit, napriklad cisticom na brzdy.. Popripade pozriet cidla otacok, jedno je na kluke a druhe na vacke. Logovali ste udaje za jazdy? Treba zacat logovat so studenym motorom a pozerat teplotu nasavaneho vzduchu - mala by plynulo stupat. Tlak v nasavani by sa mal prechodne zvysit pri slapnuti na plynovy pedal. Najlepsie dat logovat vsetky relevantne cidla a potom hladat anomalie. Samozrejme je dobre nasimulovat problemy a pozriet na korespondujuce udaje v grafe..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 28.04.2010 12:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2007

Příspěvky:

136

Díky díky podívám se ještě na to čidlo sání uvidíme kam to povede:-)

_________________
VW T4 2.4D Multivan
VW Golf IV 1.4 16V
Ford Galaxy 1.9 TDi 66kW chip 88kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 28.04.2010 14:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.12.2008

Příspěvky:

1003

Bydliště:

u Hostýnských vrchů

j bifur ti radí dobře, tlak a teplota v sacím potrubí dokáže udělat pěknej bordel. Ve Vagu vysleduj jakou teplotu posílá do ŘJ :idea: Tohle čidlo se projevuje špatnými teplými straty a cukáním v přechodech.

_________________
Pásovec 81 kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 29.04.2010 06:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2007

Příspěvky:

136

Kluci tak zase nic:-(Rozdělal jsem a vyčistil celé sání, včetně čidla a chová se to pořád stejně, já už nevím v čem je zakopaný pes:-(Asi mi nezbývá nic jiného než to dát na hloubkovou analýzu, která by to měla odhalit.

_________________
VW T4 2.4D Multivan
VW Golf IV 1.4 16V
Ford Galaxy 1.9 TDi 66kW chip 88kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 29.04.2010 08:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Este by sa zislo pozriet na EGR ventil, ci sa nahodou neotvori vela a nezadusi motor. Aky tam mas, mechanicky alebo elektronicky? Zisiel by sa pozriet aj tlak paliva. Podtlakove hadicky su vsetky OK? Pozri aj tu do regulatoru tlaku paliva..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 29.04.2010 09:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2007

Příspěvky:

136

Podtlakové hadice jsou vyměněny, EGR zkontrolován (je ovládán podtlakem), motor a starty stále zlobí, ještě jde cítít hodně zápach benzinu i po té co se podaří nastartovat.

_________________
VW T4 2.4D Multivan
VW Golf IV 1.4 16V
Ford Galaxy 1.9 TDi 66kW chip 88kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 07.05.2010 09:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2009

Příspěvky:

684

Bydliště:

Protivanov

žeby vstřiky? :roll: zkus okolo nich nastřikat trochu "benziňáku" (čistič na brzdy) jestli se zhoupne volnoběh. radek

_________________
|Diagnostika vozů do rv. 2004 | Drobné elektromontáže a montážní práce |


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 10.05.2010 12:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2007

Příspěvky:

136

Takže kluci, zřejmě už to bude dobré, udělala se hloubková diagnostika, která ukázala, že veškerá čidla jsou vpořádku.Ale v háji je jiná věc a to palivové čerpadlo, které nedávalo žádný tlak. Takže výměna a snad už to bude šlapat tak jak má...

_________________
VW T4 2.4D Multivan
VW Golf IV 1.4 16V
Ford Galaxy 1.9 TDi 66kW chip 88kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 10.05.2010 13:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Tak drzim palce nech to slape..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 11.05.2010 04:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.10.2007

Příspěvky:

136

Problém odstraněn, nové palivové čerpadlo, výměna relé a šlape to jako hodinky.Doufám, že už nebudou v brzké době nějaké potíže.Každopádně kluci díky za každou vaší radu. IV Golfíka mám poprvé a už se pracuje na decentní úpravičce typu podvozek kola apod., to auto je k tomu prostě stvořené. :D Později určo přihodím fotky.

_________________
VW T4 2.4D Multivan
VW Golf IV 1.4 16V
Ford Galaxy 1.9 TDi 66kW chip 88kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 21.05.2010 10:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.02.2008

Příspěvky:

10

Bydliště:

Martin, SK

Mne keď začne dusiť motor, ( trhať, kašlať ) tak skoro vždy sa dymí s tejto časti. Niekedy až tak že zdochne. Čo by to mohlo byť? VAG neukázal nič, klapka vyčistená. ďakujem za rady.


Přílohy:
21052010538.jpg
21052010538.jpg (189.09 KiB) Zobrazeno 181 krát


_________________
Golf 4, 1,4 16V
Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 21.05.2010 10:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Asi bude lapsie ked to zakruzkujes, lebo teraz neviem ci sa ti dymi zo zapalovacieho modulu, alebo od hadice co ide z chladica..
Edit: aky je to dym? Smrdi ako spalena elektronika, alebo je to skor para?

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 21.05.2010 11:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

15.02.2008

Příspěvky:

10

Bydliště:

Martin, SK

Neviem presne s kade to dymí, ale niekde pri tej hrubej hadici. Smrdi to tak skorej parovo olejovo. Nedymi to stále, bol som aj teraz skúsiť naštartovať ale nič nedymelo. A dal som už aj tu somarinu proti vode do nádrže, a stále to isté. A ako si spomínal ten termostat, to sa dá nejak pozreť a skontrolovať?

_________________
Golf 4, 1,4 16V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: MOTOR SE DUSí
PříspěvekNapsal: 21.05.2010 12:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Treba pri studenom motore dat logovat udaje cez VAG a ist sa previest a nechat motor poriadne zahriat. Potom na krivke by si mal vidiet kedy ti otvara a zatvara termostat.

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group