DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od tomakecTD »

Tady ty motory jsou prostě šmejdy no. Předtím sem měl obyč 1.6 8V 55kW. Mělo to super krouťák, spotřebu nižší a nepotřebovalo to skoro žádnou údržbu!! Maximální spolehlivost!

Na tady ty 1.6 16V každý nadává a já kdybych se vrátil zpět, tak si koupím TDI nebo 2.0 85kW LPG
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

bruce
Řidič
Řidič
Příspěvky: 68
Registrován: 04.12.2008 23:11
Bydliště: Stráž p. Ralskem a (Děčín)
Kontaktovat uživatele:

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od bruce »

takže když upravíte saní jako na tdi dám větší škrtící klapku z 1.6 + svody tak to s 1.4 s 55kw nic neudělá? Musel bych i udělat upravu RJ ? a nějakých čidel?

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od falko1983 »

Řekl bych že malej rozdíl tam bude.Já mám taky na 1.6 klapku z 1.8T a má to nepatrně lepší odezvu na plynovový pedál.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Příspěvek od majrek001 »

ono tady u těch našich Kindermotoru nemůže člověk ani očekávat nějakou obrovskou změnu, nic méně asi poznáš každého kulhajícího poníka navíc.. ale určitě se to bude ochotněji vytáčet a celý chod motoru je takový klidnější a vyrovnaný zátah. zkusil bych napřed to sání a pak bych případně pokračoval, ale bez úpravy map to nebude ono.

zase dost záleží jestli to auto plánuješ prodat nebo si ho nechat, pokud si ho chceš nechat tak úprava map a sání má třeba nějaký smysl pokud to chceš brzo prodat tak bych to ani nedělal..

já ho neplánuji prodávat tak jsem šel jak do úpravy sání z tdi, tak do úprav map a jsem spokojený a možná to i za ty prachy stálo..
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“