Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 11.05.2010 11:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

Infernal_Vampire: Při nejmenším bych koupil těsnění mezi sací potrubí a hlavu, když už to sundáš, tak bych dal nový. A pak taky mrkni na vzduchovej filtr....když už to vyčistíš tak aby to nebralo špínu....jsou to 100korunový položky pokud nekupuješ originály.
Já ješrě dával třeba novej náhubek na škrtící klapku,a když už sem to měl rozdělaný tak sem se dostal k přetěsnění odlučovače na olej co mi sáknul.

Ale spoň to k hlavě bychtam dal. Neorigo mě vyšlo na 160kč. Ale uvidíš až to rozebereš jestli nějaký jiný těsnění nebudou na šrot.

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 11.05.2010 13:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

DandyCZ: medzi sanim a hlavou si mal jedno velke tesnenie, alebo 4 kruhove? Mne ETKA pise 4 male kruhove tesnenia, tak sa chcem uistit..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 11.05.2010 13:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.06.2008

Příspěvky:

277

Bydliště:

Dolní Lutyně (Ostravsko)

ty máš 1,4 a kolega 1,6, ne?

_________________
Golf IV Variant 1,6 SR APF, 1999, climatronic Pokud něco sháníte, dejte vědět ;) seženu i důlní kombajn


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 11.05.2010 13:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

No jo, ale v podstate je to ten isty motor. Aj ked mam taky dojem ze ja mam sanie plastove.. Aj tak nakoniec kupim co pise ETKA, len som zvedavy. :mrgreen:

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 11.05.2010 14:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

21.04.2009

Příspěvky:

594

Bydliště:

Pardubice

V podstatě ano, je stejný,ale liší se drobnostma. Já mám třeba pod sáním těsnění z jednoho kusu. V etce mussíš koukat na kódy motou, tím se to liší. Na 1.4 bud emožná menší průměr sání, jiný materiál, proto jiné těsnění.
Etka má univerzální obrázky a pak dává alternativy dle kodu motru.

_________________
VW GOLF IV 1.6 16V 77kW rv.2000, občas Felicia Combi 1.3MPi 40kW r.v.1997 a též jeden vynález zvaný bicykl


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 11.05.2010 14:42 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Ja viem, mne funguje v ETKE zadavanie VIN kodu, takze mi zobrazi len to co je na aute.. Proste som bol zvedavy ako to mas. Ja mam sanie plastove a tesnenia su 4 male, ako som uz pisal. Spytal som sa len preto lebo aj ETKA niekedy klame, ale uz som nasiel na webe aj fotky s tesneniami, takze tentokrat ma ETKA pravdu..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 27.09.2012 00:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.12.2008

Příspěvky:

68

Bydliště:

Stráž p. Ralskem a (Děčín)

Ahoj kluci můžu se zeptat kde je rozdíl mezi 1.4 16v a touhle 1.6 16V na obrazku koukam ze motory jsou uplny stejny to je tam jen upravena ridici jednotka a sani jelikoz filtrbox je tu jako 1.4 aj odvzdušnění hřídele takže kromě škrtící klapky která může být větší musejí být ty motory uplně stjne ne? nebo je tam jeste jina hlava ostrejší vačka? ? nemají tyhle 1.6 16v taky stejny pževodvky jako 1.4 ?

_________________
VW Golf IV, r.98, 1.4 16V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 27.09.2012 01:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.12.2008

Příspěvky:

68

Bydliště:

Stráž p. Ralskem a (Děčín)

tak jak koukam v etce tak sani je tak stejny aj skrtici klapka tak to nechapu kde se tech 22kw bere jedine jiny vstrikovani :D to je asi vsechno tech 22kw jen v RJ nebo nevim?

mi nerikejte jestli je to stejny ze z toho nevytahnu tech 74kw co ma 1.6 16v AUS ? nezkoušel to někdo?

_________________
VW Golf IV, r.98, 1.4 16V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 27.09.2012 08:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Trochu si asi pozabudol na ten objem ;-) Ale inak koncept motora je rovnaky, to mas pravdu, ale rozhodne nie vsetko..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 27.09.2012 20:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7971

Bydliště:

Svitavsko

a taky si ty výkony trochu pleteš 74kW má 1.6 SR (8v).. 1.6 16v má vždy 77kW krom tedy 1.6FSI to má tuším 81kW

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 28.09.2012 11:05 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Co vím tak do fóbii dávaly nějakou nabroušenou 1.4 co měla 74Kw,tam co já vím byl jinej soft v ŘJ a taky větší klapka a nějaký kravinky okolo sání.Myslím že nějaký info ohledně tohodle motoru byli na škodaforu.

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 28.09.2012 11:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Je to všechno víceméně jen o SW. Jak byla 1.4 74kW tak byla 1.6 92kW .... A rozdíly mezi těmi motory žádnej nebyl, jen SW a možná lepší nasávání vzduchu.

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 28.09.2012 14:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7971

Bydliště:

Svitavsko

no já nevím, ale prostě si myslím že to jen softem být nemůže, tam musí být i něco mechanického např nějaká jiná vačka nebo jiná regulace paliva nebo tak něco. já mám chip a upravený sání a víc jak 80kW to určitě nemá, bohužel ještě nebyl čas to odbrzdit.. ani 1.6 FSI po chipu má když je to top stav motor nějakých 88kW

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 28.09.2012 14:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.04.2010

Příspěvky:

2292

Bydliště:

okoli opavwy ,ostravwy

To asi melo cenu to cipovat o 3kw,asi to jdu taky cipnout :-)

_________________
(s)low and original

_________________
1.6 16V azd


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 28.09.2012 14:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7971

Bydliště:

Svitavsko

já jsem to dělal skrz pedál protože ta odezva byla děs, jinak těch pár poníků už je takový bonus, ale znát to je celkem dost.. jak jsem nasadil origo 17", tak to přestalo úplně jet to jsem z toho byl až nešťastný a přemýšlel, že je zase prodám, jak to bylo zdechlí (a to jsem měl už filtrbox z TDI ale hadici k nárazníku) a pak jsem předělal sání za světla jak je origo TDI a k tomu trochu poléčení od motorpowera a jsem spokojen že to zase jede jak před tím na 14" plechách


tak ono tak nějak každý benzín/nafta bez turba skoro nic nepřidá si vezmi třeba 2.8 V6 jaký to je objem jako prase a přidá to cca 13kW a u turbíny to máš pomalu dvojnásobný nárůst nějak cca 23-26kW

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group