Stránka 2 z 3

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 11.05.2010 11:53
od DandyCZ
Infernal_Vampire: Při nejmenším bych koupil těsnění mezi sací potrubí a hlavu, když už to sundáš, tak bych dal nový. A pak taky mrkni na vzduchovej filtr....když už to vyčistíš tak aby to nebralo špínu....jsou to 100korunový položky pokud nekupuješ originály.
Já ješrě dával třeba novej náhubek na škrtící klapku,a když už sem to měl rozdělaný tak sem se dostal k přetěsnění odlučovače na olej co mi sáknul.

Ale spoň to k hlavě bychtam dal. Neorigo mě vyšlo na 160kč. Ale uvidíš až to rozebereš jestli nějaký jiný těsnění nebudou na šrot.

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 11.05.2010 13:30
od bifur
DandyCZ: medzi sanim a hlavou si mal jedno velke tesnenie, alebo 4 kruhove? Mne ETKA pise 4 male kruhove tesnenia, tak sa chcem uistit..

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 11.05.2010 13:32
od chasnik
ty máš 1,4 a kolega 1,6, ne?

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 11.05.2010 13:47
od bifur
No jo, ale v podstate je to ten isty motor. Aj ked mam taky dojem ze ja mam sanie plastove.. Aj tak nakoniec kupim co pise ETKA, len som zvedavy. :mrgreen:

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 11.05.2010 14:09
od DandyCZ
V podstatě ano, je stejný,ale liší se drobnostma. Já mám třeba pod sáním těsnění z jednoho kusu. V etce mussíš koukat na kódy motou, tím se to liší. Na 1.4 bud emožná menší průměr sání, jiný materiál, proto jiné těsnění.
Etka má univerzální obrázky a pak dává alternativy dle kodu motru.

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 11.05.2010 14:42
od bifur
Ja viem, mne funguje v ETKE zadavanie VIN kodu, takze mi zobrazi len to co je na aute.. Proste som bol zvedavy ako to mas. Ja mam sanie plastove a tesnenia su 4 male, ako som uz pisal. Spytal som sa len preto lebo aj ETKA niekedy klame, ale uz som nasiel na webe aj fotky s tesneniami, takze tentokrat ma ETKA pravdu..

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 27.09.2012 00:58
od bruce
Ahoj kluci můžu se zeptat kde je rozdíl mezi 1.4 16v a touhle 1.6 16V na obrazku koukam ze motory jsou uplny stejny to je tam jen upravena ridici jednotka a sani jelikoz filtrbox je tu jako 1.4 aj odvzdušnění hřídele takže kromě škrtící klapky která může být větší musejí být ty motory uplně stjne ne? nebo je tam jeste jina hlava ostrejší vačka? ? nemají tyhle 1.6 16v taky stejny pževodvky jako 1.4 ?

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 27.09.2012 01:21
od bruce
tak jak koukam v etce tak sani je tak stejny aj skrtici klapka tak to nechapu kde se tech 22kw bere jedine jiny vstrikovani :D to je asi vsechno tech 22kw jen v RJ nebo nevim?

mi nerikejte jestli je to stejny ze z toho nevytahnu tech 74kw co ma 1.6 16v AUS ? nezkoušel to někdo?

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 27.09.2012 08:37
od bifur
Trochu si asi pozabudol na ten objem ;-) Ale inak koncept motora je rovnaky, to mas pravdu, ale rozhodne nie vsetko..

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 27.09.2012 20:02
od majrek001
a taky si ty výkony trochu pleteš 74kW má 1.6 SR (8v).. 1.6 16v má vždy 77kW krom tedy 1.6FSI to má tuším 81kW

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 28.09.2012 11:05
od falko1983
Co vím tak do fóbii dávaly nějakou nabroušenou 1.4 co měla 74Kw,tam co já vím byl jinej soft v ŘJ a taky větší klapka a nějaký kravinky okolo sání.Myslím že nějaký info ohledně tohodle motoru byli na škodaforu.

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 28.09.2012 11:19
od tomakecTD
Je to všechno víceméně jen o SW. Jak byla 1.4 74kW tak byla 1.6 92kW .... A rozdíly mezi těmi motory žádnej nebyl, jen SW a možná lepší nasávání vzduchu.

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 28.09.2012 14:24
od majrek001
no já nevím, ale prostě si myslím že to jen softem být nemůže, tam musí být i něco mechanického např nějaká jiná vačka nebo jiná regulace paliva nebo tak něco. já mám chip a upravený sání a víc jak 80kW to určitě nemá, bohužel ještě nebyl čas to odbrzdit.. ani 1.6 FSI po chipu má když je to top stav motor nějakých 88kW

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 28.09.2012 14:51
od VW tomasz
To asi melo cenu to cipovat o 3kw,asi to jdu taky cipnout :-)

Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS

Napsal: 28.09.2012 14:55
od majrek001
já jsem to dělal skrz pedál protože ta odezva byla děs, jinak těch pár poníků už je takový bonus, ale znát to je celkem dost.. jak jsem nasadil origo 17", tak to přestalo úplně jet to jsem z toho byl až nešťastný a přemýšlel, že je zase prodám, jak to bylo zdechlí (a to jsem měl už filtrbox z TDI ale hadici k nárazníku) a pak jsem předělal sání za světla jak je origo TDI a k tomu trochu poléčení od motorpowera a jsem spokojen že to zase jede jak před tím na 14" plechách


tak ono tak nějak každý benzín/nafta bez turba skoro nic nepřidá si vezmi třeba 2.8 V6 jaký to je objem jako prase a přidá to cca 13kW a u turbíny to máš pomalu dvojnásobný nárůst nějak cca 23-26kW