Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 28.09.2012 18:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Tady ty motory jsou prostě šmejdy no. Předtím sem měl obyč 1.6 8V 55kW. Mělo to super krouťák, spotřebu nižší a nepotřebovalo to skoro žádnou údržbu!! Maximální spolehlivost!

Na tady ty 1.6 16V každý nadává a já kdybych se vrátil zpět, tak si koupím TDI nebo 2.0 85kW LPG

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 29.09.2012 01:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.12.2008

Příspěvky:

68

Bydliště:

Stráž p. Ralskem a (Děčín)

takže když upravíte saní jako na tdi dám větší škrtící klapku z 1.6 + svody tak to s 1.4 s 55kw nic neudělá? Musel bych i udělat upravu RJ ? a nějakých čidel?

_________________
VW Golf IV, r.98, 1.4 16V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 29.09.2012 05:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Řekl bych že malej rozdíl tam bude.Já mám taky na 1.6 klapku z 1.8T a má to nepatrně lepší odezvu na plynovový pedál.

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: DEMONTÁŽ SÁNÍ GOLF IV 1.6 16V AUS
PříspěvekNapsal: 29.09.2012 10:57 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7963

Bydliště:

Svitavsko

ono tady u těch našich Kindermotoru nemůže člověk ani očekávat nějakou obrovskou změnu, nic méně asi poznáš každého kulhajícího poníka navíc.. ale určitě se to bude ochotněji vytáčet a celý chod motoru je takový klidnější a vyrovnaný zátah. zkusil bych napřed to sání a pak bych případně pokračoval, ale bez úpravy map to nebude ono.

zase dost záleží jestli to auto plánuješ prodat nebo si ho nechat, pokud si ho chceš nechat tak úprava map a sání má třeba nějaký smysl pokud to chceš brzo prodat tak bych to ani nedělal..

já ho neplánuji prodávat tak jsem šel jak do úpravy sání z tdi, tak do úprav map a jsem spokojený a možná to i za ty prachy stálo..

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group