CHIP 1.4/ 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- rado.h
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 13.03.2010 10:38
- Bydliště: Púchov, SK
CHIP 1.4/ 16V
Zdravim ,ma z Vas niekto nachipovany tento motor. Chcel by som to zveriť do ruk firme Bitpower, link: http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky" onclick="window.open(this.href);return false;
Ake mate skusenosti a je to vôbec poznat. Ja mam golf4 r. v. 2003, kod mot. BCA, naj. 125000km.
Dakujem, prajem všetkym pekny den.
Ake mate skusenosti a je to vôbec poznat. Ja mam golf4 r. v. 2003, kod mot. BCA, naj. 125000km.
Dakujem, prajem všetkym pekny den.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman
- Skrat-G4
- VWexpert
- Příspěvky: 3525
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: CHIP 1.4/ 16V
Místo 75koníků tam budeš mít 80koníků.
Projeď si témata, už se to tu řešilo a dospělo se k tomu, že za ty peníze to nestojí.
Projeď si témata, už se to tu řešilo a dospělo se k tomu, že za ty peníze to nestojí.
- rado.h
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 13.03.2010 10:38
- Bydliště: Púchov, SK
Re: CHIP 1.4/ 16V
O tie kone az tak nejde, ale krutiaci moment by mal vstupnut zo 126 na 142 nm co je približne ako 1.6/8V a to by malo byt poznat. Samozrejme investicia dost velka (6.500,- CZK bez dph).
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman
- Skrat-G4
- VWexpert
- Příspěvky: 3525
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: CHIP 1.4/ 16V
njn ale s 1.6 to nemůžeš srovnávat, když má o 25 koní vícrado.h píše:O tie kone az tak nejde, ale krutiaci moment by mal vstupnut zo 126 na 142 nm co je približne ako 1.6/8V a to by malo byt poznat. Samozrejme investicia dost velka (6.500,- CZK bez dph).
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: CHIP 1.4/ 16V
Chlapi serte na kone. Zere to ovos a h***o to ide.. Skus dat odbrzdit dve 1,4 16V bez cipu co maju nalietane 100 000km. Kludne sa moze stat ze jedna bude mat 50 KW a druha 60 KW. Takze az tak tragicky by som tie papierove hodnoty nebral. Je to malo muziky za vela penazi, ale ked mu staci ze pojde lepsie do otacok a bude trochu lepsie drzat otacky dokopca, tak prosim..
- rado.h
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 13.03.2010 10:38
- Bydliště: Púchov, SK
Re: CHIP 1.4/ 16V
A presne o to mi ide, aby to islo lepsie do otačok. Na papiery to vyzera dobre ale aka je realita? A za brzdu dalsich 1.500,- sa mi tiez nechce davat.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10178
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: CHIP 1.4/ 16V
jestli chceš aby ti to šlo líp do otáček tak jedině snad vzduchový filtr další věci jsou už o nemalým investovaní penězrado.h píše:A presne o to mi ide, aby to islo lepsie do otačok. Na papiery to vyzera dobre ale aka je realita? A za brzdu dalsich 1.500,- sa mi tiez nechce davat.
- Martin. D
- Moderátor
- Příspěvky: 2471
- Registrován: 16.06.2008 05:57
Re: CHIP 1.4/ 16V
Jak píšou kluci....vy**r se na to, nevyplatí se ti to To sis měl rovnou koupit 1.8 turbínu když chceš aby ti to jelo.....
- rado.h
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 13.03.2010 10:38
- Bydliště: Púchov, SK
Re: CHIP 1.4/ 16V
Bohužial asi sa za tie peniaze na to vykašlem. Kupil som nove sviečky NGK a športovy filter K&N a spokojnosť. Na tie kw to ide celkom dobre.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman
- chucky
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHIP 1.4/ 16V
to mluvíš z vlastní zkušenosti?bifur píše:Chlapi serte na kone. Zere to ovos a h***o to ide.. Skus dat odbrzdit dve 1,4 16V bez cipu co maju nalietane 100 000km. Kludne sa moze stat ze jedna bude mat 50 KW a druha 60 KW. Takze az tak tragicky by som tie papierove hodnoty nebral. Je to malo muziky za vela penazi, ale ked mu staci ze pojde lepsie do otacok a bude trochu lepsie drzat otacky dokopca, tak prosim..
pokud je auto v pořádku, neměla by korekce přesáhnout 3-5 procent. To co říkáš ty je nesmysl.
STEINBERGER CHIPTUNING - http://www.steinberger.cz - měření výkonu na brzdě, diagnostika, profesionální chiptuning a softwarové optimalizace.
- bifur
- Profík
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bratislava
Re: CHIP 1.4/ 16V
Tie udaje KW som hodil z brucha a nie su nicim podlozene. Chcel som tym len poukazat na to ze nahanat radovo par KW (komu sa chce furt zhanat ovos, tak nech si to pre mna za mna hovori v konoch ) za tazke prachy je proste blbost. A k tym rozdielom vykonu, zase az tak prudko by som to v tych percentach nevidel. Mam to odskusane na starych Sade 120, Feldach a teraz aj VW, bohuzial ani jedno nie je odbrzdene. Dve identicky stare auta, rovnaky motor, cca rovnako nabehane - ale inak zabehane: s jednym jazdil cely cas dochodca (dedo) a s druhym moj foter a ja. Ked sme si to po par rokoch rozdali, tak jednoducho vzdy vyhral ten co isiel na nasom aute. O auta sa od novoty staral jeden mechanik a obe boli motoricky v super stave. Ked sme auta predavali, tak si ten mechos kupil to nase . To boli Sade 120. Teraz mam GIV 1,4 16V. Sestrina svokra ma Polo 1,4 16V. Obe 55 KW. Vzdy vyhra ten kto ide na GIV a to ma to auto o par 100 kg viac. Ked som s polom par dni jazdil, tak to bolo o trochu lepsie, ale stale moze akurat tak hltat prach spod mojich zadnych kolies. Obe auta maju motor v poriadku.. Neviem aky by bol rozdiel na brzde, ale minimalne v krutaku tam musi byt poriadny rozdiel. Nepodcenuj zabeh auta, pri niekolkych autach (a roznych koncepciach motora) sa mi potvrdilo jedno: ako si motor zabehas a naucis, tak ti bude tahat..
- raduzzz
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 13.12.2008 09:26
- Bydliště: u Hostýnských vrchů
Re: CHIP 1.4/ 16V
bifure naprosto s tebou souhlasím. Děda má ibizu a jezdí strašně pod otáčkama (už se mu nechce řadit ) a když sme si ju počili tak to byla lemra lína. Po týdnu provozu v otáčkách, někdy až kritických se auto vzpamatovalo, za dva týdny jelo jak vyměněný. Ono se opravdu říká, když je auto líný, vem ho na dálnicu nebo ho vytáčej, pořádně ho protáhni a poznáš změnu, vyzkoušeno a kdo temu nevěří je vůl
A k tématu samozřejmě nemá cenu čipovat atmosféru s takovým zdvihovým objemem.
A k tématu samozřejmě nemá cenu čipovat atmosféru s takovým zdvihovým objemem.
Pásovec 81 kW
- vw-mm
- Řidič
- Příspěvky: 152
- Registrován: 19.09.2008 13:53
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHIP 1.4/ 16V
Hmmm Chip na 1.4? Mam chip 1.6 8V ze 74 KW 145 nm na 82 KW 163 nm, lepsi je fakt chipovat Turbomotory. Oproti seriovce to jede lip ale, moc velkej rozdil neni.
Otazka je kolik tech koni nam uz umrelo pod kapotou a na kvalite paliva, hold tady se moc sidi to palivo OMV CARRERA 100 v Rakousku je mnohem lepsi jak tady, mam to vyzkouseny. Slysel jsem nedavno o poruse vozidla kere bylo v zaruce a nechteli uznat zaruku, nejak se podelal motor, svedli to na spatnou kvalitu paliva a tomu ja verim.
Otazka je kolik tech koni nam uz umrelo pod kapotou a na kvalite paliva, hold tady se moc sidi to palivo OMV CARRERA 100 v Rakousku je mnohem lepsi jak tady, mam to vyzkouseny. Slysel jsem nedavno o poruse vozidla kere bylo v zaruce a nechteli uznat zaruku, nejak se podelal motor, svedli to na spatnou kvalitu paliva a tomu ja verim.
- Golf.IV.V6
- Řidič
- Příspěvky: 156
- Registrován: 27.08.2010 08:47
- Bydliště: Liberecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHIP 1.4/ 16V
Já mám s chipem dobrý zkušenosti, nižší spotřeba a hlavně ten krouták jak píše je znát, teda ale mám 2.8 V6 sice jen o 15 koníků, ale s dalšími věcmi už 165kW tedy 225 koní a to už je lovec aut
- vw-mm
- Řidič
- Příspěvky: 152
- Registrován: 19.09.2008 13:53
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHIP 1.4/ 16V
Tak nejspis zalezi aji na obsahu, u takovyho motoru 1.0 Polo nebo 1.2 to moc znat asi nebude...