CHIP 1.4/ 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
rado.h
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 13.03.2010 10:38
Bydliště: Púchov, SK

CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od rado.h »

Zdravim ,ma z Vas niekto nachipovany tento motor. Chcel by som to zveriť do ruk firme Bitpower, link: http://www.bitpower.cz/index.php?module=tabulky" onclick="window.open(this.href);return false;
Ake mate skusenosti a je to vôbec poznat. Ja mam golf4 r. v. 2003, kod mot. BCA, naj. 125000km.
Dakujem, prajem všetkym pekny den.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman

Uživatelský avatar
Skrat-G4
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3525
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od Skrat-G4 »

Místo 75koníků tam budeš mít 80koníků.

Projeď si témata, už se to tu řešilo a dospělo se k tomu, že za ty peníze to nestojí.

Uživatelský avatar
rado.h
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 13.03.2010 10:38
Bydliště: Púchov, SK

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od rado.h »

O tie kone az tak nejde, ale krutiaci moment by mal vstupnut zo 126 na 142 nm co je približne ako 1.6/8V a to by malo byt poznat. Samozrejme investicia dost velka (6.500,- CZK bez dph).
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman

Uživatelský avatar
Skrat-G4
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3525
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od Skrat-G4 »

rado.h píše:O tie kone az tak nejde, ale krutiaci moment by mal vstupnut zo 126 na 142 nm co je približne ako 1.6/8V a to by malo byt poznat. Samozrejme investicia dost velka (6.500,- CZK bez dph).
njn ale s 1.6 to nemůžeš srovnávat, když má o 25 koní víc

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od bifur »

Chlapi serte na kone. Zere to ovos a h***o to ide.. :mrgreen: Skus dat odbrzdit dve 1,4 16V bez cipu co maju nalietane 100 000km. Kludne sa moze stat ze jedna bude mat 50 KW a druha 60 KW. Takze az tak tragicky by som tie papierove hodnoty nebral. Je to malo muziky za vela penazi, ale ked mu staci ze pojde lepsie do otacok a bude trochu lepsie drzat otacky dokopca, tak prosim.. :)

Uživatelský avatar
rado.h
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 13.03.2010 10:38
Bydliště: Púchov, SK

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od rado.h »

A presne o to mi ide, aby to islo lepsie do otačok. Na papiery to vyzera dobre ale aka je realita? A za brzdu dalsich 1.500,- sa mi tiez nechce davat.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10177
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od xerxes »

rado.h píše:A presne o to mi ide, aby to islo lepsie do otačok. Na papiery to vyzera dobre ale aka je realita? A za brzdu dalsich 1.500,- sa mi tiez nechce davat.
jestli chceš aby ti to šlo líp do otáček tak jedině snad vzduchový filtr další věci jsou už o nemalým investovaní peněz :roll:

Uživatelský avatar
Martin. D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2471
Registrován: 16.06.2008 05:57

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od Martin. D »

Jak píšou kluci....vy**r se na to, nevyplatí se ti to :wink: To sis měl rovnou koupit 1.8 turbínu :roll: když chceš aby ti to jelo.....

Uživatelský avatar
rado.h
Řidič
Řidič
Příspěvky: 162
Registrován: 13.03.2010 10:38
Bydliště: Púchov, SK

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od rado.h »

Bohužial asi sa za tie peniaze na to vykašlem. Kupil som nove sviečky NGK a športovy filter K&N a spokojnosť. Na tie kw to ide celkom dobre.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman

Uživatelský avatar
chucky
Řidič
Řidič
Příspěvky: 89
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od chucky »

bifur píše:Chlapi serte na kone. Zere to ovos a h***o to ide.. :mrgreen: Skus dat odbrzdit dve 1,4 16V bez cipu co maju nalietane 100 000km. Kludne sa moze stat ze jedna bude mat 50 KW a druha 60 KW. Takze az tak tragicky by som tie papierove hodnoty nebral. Je to malo muziky za vela penazi, ale ked mu staci ze pojde lepsie do otacok a bude trochu lepsie drzat otacky dokopca, tak prosim.. :)
to mluvíš z vlastní zkušenosti?

pokud je auto v pořádku, neměla by korekce přesáhnout 3-5 procent. To co říkáš ty je nesmysl.
STEINBERGER CHIPTUNING - http://www.steinberger.cz - měření výkonu na brzdě, diagnostika, profesionální chiptuning a softwarové optimalizace.

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od bifur »

Tie udaje KW som hodil z brucha a nie su nicim podlozene. Chcel som tym len poukazat na to ze nahanat radovo par KW (komu sa chce furt zhanat ovos, tak nech si to pre mna za mna hovori v konoch :mrgreen: ) za tazke prachy je proste blbost. A k tym rozdielom vykonu, zase az tak prudko by som to v tych percentach nevidel. Mam to odskusane na starych Sade 120, Feldach a teraz aj VW, bohuzial ani jedno nie je odbrzdene. Dve identicky stare auta, rovnaky motor, cca rovnako nabehane - ale inak zabehane: s jednym jazdil cely cas dochodca (dedo) a s druhym moj foter a ja. Ked sme si to po par rokoch rozdali, tak jednoducho vzdy vyhral ten co isiel na nasom aute. O auta sa od novoty staral jeden mechanik a obe boli motoricky v super stave. Ked sme auta predavali, tak si ten mechos kupil to nase :wink: . To boli Sade 120. Teraz mam GIV 1,4 16V. Sestrina svokra ma Polo 1,4 16V. Obe 55 KW. Vzdy vyhra ten kto ide na GIV a to ma to auto o par 100 kg viac. Ked som s polom par dni jazdil, tak to bolo o trochu lepsie, ale stale moze akurat tak hltat prach spod mojich zadnych kolies. Obe auta maju motor v poriadku.. Neviem aky by bol rozdiel na brzde, ale minimalne v krutaku tam musi byt poriadny rozdiel. Nepodcenuj zabeh auta, pri niekolkych autach (a roznych koncepciach motora) sa mi potvrdilo jedno: ako si motor zabehas a naucis, tak ti bude tahat..

Uživatelský avatar
raduzzz
Profík
Profík
Příspěvky: 1003
Registrován: 13.12.2008 09:26
Bydliště: u Hostýnských vrchů

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od raduzzz »

bifure naprosto s tebou souhlasím. Děda má ibizu a jezdí strašně pod otáčkama (už se mu nechce řadit :mrgreen: ) a když sme si ju počili tak to byla lemra lína. Po týdnu provozu v otáčkách, někdy až kritických :mrgreen: se auto vzpamatovalo, za dva týdny jelo jak vyměněný. Ono se opravdu říká, když je auto líný, vem ho na dálnicu nebo ho vytáčej, pořádně ho protáhni a poznáš změnu, vyzkoušeno 8) a kdo temu nevěří je vůl :mrgreen:

A k tématu samozřejmě nemá cenu čipovat atmosféru s takovým zdvihovým objemem.
Pásovec 81 kW

Uživatelský avatar
vw-mm
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 19.09.2008 13:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od vw-mm »

Hmmm Chip na 1.4? Mam chip 1.6 8V ze 74 KW 145 nm na 82 KW 163 nm, lepsi je fakt chipovat Turbomotory. Oproti seriovce to jede lip ale, moc velkej rozdil neni.
Otazka je kolik tech koni nam uz umrelo pod kapotou a na kvalite paliva, hold tady se moc sidi to palivo OMV CARRERA 100 v Rakousku je mnohem lepsi jak tady, mam to vyzkouseny. Slysel jsem nedavno o poruse vozidla kere bylo v zaruce a nechteli uznat zaruku, nejak se podelal motor, svedli to na spatnou kvalitu paliva a tomu ja verim.
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Golf.IV.V6
Řidič
Řidič
Příspěvky: 156
Registrován: 27.08.2010 08:47
Bydliště: Liberecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od Golf.IV.V6 »

Já mám s chipem dobrý zkušenosti, nižší spotřeba a hlavně ten krouták jak píše je znát, teda ale mám 2.8 V6 ;-) sice jen o 15 koníků, ale s dalšími věcmi už 165kW tedy 225 koní a to už je lovec aut :-)

Uživatelský avatar
vw-mm
Řidič
Řidič
Příspěvky: 152
Registrován: 19.09.2008 13:53
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: CHIP 1.4/ 16V

Příspěvek od vw-mm »

Tak nejspis zalezi aji na obsahu, u takovyho motoru 1.0 Polo nebo 1.2 to moc znat asi nebude... :)
Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“