přestavba na ethanol

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

přestavba na ethanol

Příspěvek od L.i.b.o.r »

Zdravím,

měl bych takový dotaz jestli z vám má někdo zkušenost s přestavbou auta na E85. Díval jsem se na net a přestavba vyjde na nějakých 8-10t a cena E85 je 22,90kč takže navratnost by byla celkem i brzy.
Seat Exeo ST 2.0TDI

Uživatelský avatar
raduzzz
Profík
Profík
Příspěvky: 1003
Registrován: 13.12.2008 09:26
Bydliště: u Hostýnských vrchů

Re: přestavba na ethanol

Příspěvek od raduzzz »

zkušenost nemám ale není to škoda do pětihrnku?
Pásovec 81 kW

Uživatelský avatar
bifur
Profík
Profík
Příspěvky: 1127
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bratislava

Re: přestavba na ethanol

Příspěvek od bifur »

No ja uz len cakam kedy tu budu temy "prestavba na drevo alebo na uhlie" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Sorry za OT..

Uživatelský avatar
charduz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 40
Registrován: 05.04.2009 08:54
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba na ethanol

Příspěvek od charduz »

ja mam v5 na lpg sekvenčni střik a naprostá spokojenost najetých 12tisic a ušetřených pěněz za benzin ani nemluvě :lol:

Uživatelský avatar
chev
Člen klubu
Příspěvky: 654
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Třemošnice
Kontaktovat uživatele:

Re: přestavba na ethanol

Příspěvek od chev »

Radek19_ae píše:zkušenost nemám ale není to škoda do pětihrnku?

E85ka je lepší jak benzín, tak na co škoda?
Golf IV 1,8 20V Highline

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: přestavba na ethanol

Příspěvek od L.i.b.o.r »

přesně tak, E85 má kolem 105 oktanu, a když se auto upravý tak spotřeba zůstane stejná a v mnoha případech se navýšil i vykon motoru.


Teď momentalně mám v nadrži 20l carrery100 a 11l E85 a motor se zatím chová normalně, tak zkusím té e85 tam potom natankovat víc a uvídím. Někteří lidi říkají že některé motory na to jezdí bez uprav normalně, že jim zustane spotřba stejna a vykon taky jenže nemám odvahu tam nalít jen ethanol.
Seat Exeo ST 2.0TDI

Uživatelský avatar
Goauld
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4727
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov

Re: přestavba na ethanol

Příspěvek od Goauld »

Našel sem tuhle stránku http://www.4cc.eu/E85_faq.htm" onclick="window.open(this.href);return false; a kdybych neměl diesel, tak bych o tom silně uvažoval. Jenom sem ještě nikde benzínku s ethanolem neviděl :)
GOLF IV 1.9TDI ; Jeep Grand Cherokee WK2 5.7 HEMI

astesE85
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 09.10.2010 12:43

Re: přestavba na ethanol

Příspěvek od astesE85 »

Ahoj chcete jezdit levně a mít o 10-15 procent větší výkon?předělejte si auto na E85 .Podívejte se na http://www.astes.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; a přečtě te si potřebné informace.Jsou zde i všechny čerpací stanice v Česku.Jsme jediná firma v Česku ,která již předělala 185 aut a všechny fungují oproti konkurenci.Pozor na Americké sady nefungují !!!!!!!!nestartují a svítí kontrolka motoru.

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: přestavba na ethanol

Příspěvek od L.i.b.o.r »

tak jsem zkusil před měsícem cca 5litrů Carerry95 a 15litru E85, auto jelo normalně v ten den ale když jsem ráno chtěl nastartovat tak jsem si myslel že do práce pojedu autobusem, bylo asi 10 stupnů. Nakonec když jsem nastatrtoval tak auto nad 2000ot/min nereagovalo na plyn jen když bylo vyřazeno a škubalo to jak sviňa a spotřeba místo 8,5l kolem 11l, když se auto po třech kilometrech zahřálo jelo zas normálně kromě spotřeby ta normální nebyla
Seat Exeo ST 2.0TDI

LukasFCS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 19.05.2008 19:12
Bydliště:

Re: přestavba na ethanol

Příspěvek od LukasFCS »

Motor V5 110kW.
Na zkoušku jsem tankoval E85 50:50 s 98OCT benzínem.
Poznatky asi takovéto...smrad až neuvěřitelnej z výfuku,přirovnal bych to citronové směsi do ostřikovačů,do 4000ot se motor snadněji vytáčel,ale nad 4000ot mi to připadalo horší,jak na klasický benzín.A co se týče studených startů,tak s těmi jsem problém neměl,otočil jsem klíčkem a bez problému ihned motor chytl.A co se týče spotřeby,tak nedokážu odhadnout,tak nějak jsem to nepočítal,ale nebyl to nějakej závratnej rozdíl,třeba o 5l na 100km apod..
Toť má zkušenost s E85,ale nyní už jezdím zase na 98OCT raději :-))) ta vůně klasického benzínu je stejně lepší :lol:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“