Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 20.05.2010 08:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2010

Příspěvky:

19

Zdravím, již delší dobu se snažím vyřešit drobný problém. Při jízdě za studena než se motor částěčně ohřeje při přidání je slyšet jakoby ,, chrastění ,,. Po chvilce jízdy je vše v normálu. Zkoušel jsem vyčistit kladku, AG ventil a nepomohlo to. Nedávno jsem přišel na to, že je to vlivem benzinu. Tankuji převážně natural 95 u Shellky. Při natankování jakékoliv 100ky benzinu je po problému a nic ,, nechrastí ,,. Nemáte s tímto někdo nějaké zkušenosti? Nebo dokonce i radu?


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 20.05.2010 08:40 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

jaký použiváš olej?kolik máš zhruba najeto?

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 20.05.2010 09:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2010

Příspěvky:

19

luki píše:
jaký použiváš olej?kolik máš zhruba najeto?



Mám auto od necelých 70000km a teď mám najeto 122000km. Olej polosyntetika 10W40.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 20.05.2010 09:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

_kooobe_ píše:
luki píše:
jaký použiváš olej?kolik máš zhruba najeto?



Mám auto od necelých 70000km a teď mám najeto 122000km. Olej polosyntetika 10W40.

najeto máš relativně malo olej je good,nedavno jsem dělal Octavii ta tyky chrastěla při přidáni plynu přišel jsem na to že měla šibnutý rozvod,poznal jsem to už od toho že měla malý výkon.
PS:.Budeš mudet asi už pořád tankovat 100octan a budeš mít problém vyřešen :wink:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 20.05.2010 09:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2010

Příspěvky:

19

luki píše:
_kooobe_ píše:
luki píše:
jaký použiváš olej?kolik máš zhruba najeto?



Mám auto od necelých 70000km a teď mám najeto 122000km. Olej polosyntetika 10W40.

najeto máš relativně malo olej je good,nedavno jsem dělal Octavii ta tyky chrastěla při přidáni plynu přišel jsem na to že měla šibnutý rozvod,poznal jsem to už od toho že měla malý výkon.
PS:.Budeš mudet asi už pořád tankovat 100octan a budeš mít problém vyřešen :wink:




No díky za radu :D ale za 38,90kč za litr je docela ranec :D To dřív koupim nové auto, než tohle vyřešim. Nechám to plavat, zas takový problém to zase není.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 20.05.2010 09:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

raději to dej do kupy možné je že to olejové čerpadlo malo maže,kukni se jak budeš startovat u studeného auta tak otevři hrdlo měl bys vidět olej jak maže vačku.

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 20.05.2010 09:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Aky benzin mas predpisany, 95 ci 98? 100 oktan je odolnejsi voci detonacnemu spalovaniu. Ja by som minimalne pozrel na vystupy cidla teploty, cidla teploty nasavaneho vzduchu a hodil ockom po cidle klepania.. Olejove cerpadlo by snad blblo nezavisle od teploty, ale moze byt ze nezvlada rano tlacit husty olej.

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 20.05.2010 09:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2010

Příspěvky:

19

luki píše:
raději to dej do kupy možné je že to olejové čerpadlo malo maže,kukni se jak budeš startovat u studeného auta tak otevři hrdlo měl bys vidět olej jak maže vačku.



Taky možný, podívám se. Olej mě po výměně neubejvá cca 3tis. km a pak začne klesat ryska a musím dolévat až do další výměny.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 20.05.2010 09:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.05.2010

Příspěvky:

19

bifur píše:
Aky benzin mas predpisany, 95 ci 98? 100 oktan je odolnejsi voci detonacnemu spalovaniu. Ja by som minimalne pozrel na vystupy cidla teploty, cidla teploty nasavaneho vzduchu a hodil ockom po cidle klepania.. Olejove cerpadlo by snad blblo nezavisle od teploty, ale moze byt ze nezvlada rano tlacit husty olej.



Na víčku u nádrže je psáno 95/98.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 12.07.2012 16:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2009

Příspěvky:

38

Bydliště:

Kašava

Přišel jsi na tu příčinu? Pravděpodovně mám podobný problém. Ozývá se to, ale i při teplém motoru v situacích kdy motor má vyšší záběr (akcelerace, při nízkých otáčkách popř. při jízdě do kopce). Napadlo mě jestli to třeba nemůžou klepat ventily. Benzín na to vliv asi mít může ponevadž i v servisce je napsané že N95 lze alernativně použít s vyšší spotřebou do doby než neco začne klepat... Ale ještě jsem to neprověřil...

_________________
Seat Leon ST


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 12.07.2012 17:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7969

Bydliště:

Svitavsko

mě to taky trochu klepalo po přechodu na carreru 100 (libovolný N98) je klid

_________________
http://www.detailing.cz
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 13.07.2012 19:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.04.2010

Příspěvky:

2292

Bydliště:

okoli opavwy ,ostravwy

Foltas píše:
Přišel jsi na tu příčinu? Pravděpodovně mám podobný problém. Ozývá se to, ale i při teplém motoru v situacích kdy motor má vyšší záběr (akcelerace, při nízkých otáčkách popř. při jízdě do kopce). Napadlo mě jestli to třeba nemůžou klepat ventily. Benzín na to vliv asi mít může ponevadž i v servisce je napsané že N95 lze alernativně použít s vyšší spotřebou do doby než neco začne klepat... Ale ještě jsem to neprověřil...


dela mi to taky ,nikdo nevi cim to je :fool: ,jen doufam ze sem tim neco nepose.e

_________________
(s)low and original

_________________
1.6 16V azd


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 14.07.2012 09:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.03.2010

Příspěvky:

90

Bydliště:

Budějice

Foltas píše:
Přišel jsi na tu příčinu? Pravděpodovně mám podobný problém. Ozývá se to, ale i při teplém motoru v situacích kdy motor má vyšší záběr (akcelerace, při nízkých otáčkách popř. při jízdě do kopce). Napadlo mě jestli to třeba nemůžou klepat ventily. Benzín na to vliv asi mít může ponevadž i v servisce je napsané že N95 lze alernativně použít s vyšší spotřebou do doby než neco začne klepat... Ale ještě jsem to neprověřil...


Tak tohle bych řekl že jsou ventily...

_________________
VW Bora, r.v. 2003


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 15.07.2012 10:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.08.2010

Příspěvky:

289

klepou vám ventily.. tenhle motor je dělanej na palivo N98 a více.. tankuju na agip N98 a bez problémů.

_________________
Leon 1.6 16v 77kw BCB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 15.07.2012 19:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8978

přesně tak tankuju 100 oktan a ještě jsem ventily nešlyšel klepnout je fakt že je o motor dobře postaráno výměna oleje co 5000km :!:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group