Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 16.07.2012 10:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

Dolejs04 píše:
klepou vám ventily.. tenhle motor je dělanej na palivo N98 a více.. tankuju na agip N98 a bez problémů.

Tothle je přesně ten problém/neproblém prostě tenhle motor je naladěnej na N98 N95 je pouze jako alternativa a můžou se objevit právě neduhy v podobě chrastění při akcelaci.Nic víc v tom není. :good:

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 17.07.2012 13:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2009

Příspěvky:

38

Bydliště:

Kašava

A zeptám se hloupě... když to budu ignorovat (myslím ten zvuk) může se něco pokazit (vážného) a když tak za jak dlouho? :-)

_________________
Seat Leon ST


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 17.07.2012 13:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Já nikdy na N98 nejezdil ani jezdit nebudu :good: Motor to poškodit nemůže to pochybuju. Za tohle bych konstruktérům nejraději vynadal. Tohle je hrůza do slabé 1.6ky dávat 98 z výroby a více! Ostuda!

Jako co se týče ventilů, když silně podtočím auto na 1500ot třeba a dám plnej plyn, tak sem tam asi ventil cinkne, jinak nic. Motor běžně vytáčím do 6tis, olej měním po 10-12tis, jezdím převážně ve městě, někdy dělám volovinky. Najeto 206tis a vše ok.

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 17.07.2012 14:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.06.2009

Příspěvky:

38

Bydliště:

Kašava

Dík to jsem chtěl slyšet... :-)

_________________
Seat Leon ST


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 17.07.2012 15:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

12.08.2008

Příspěvky:

1692

Bydliště:

Litvínov

tomakecTD píše:
Já nikdy na N98 nejezdil ani jezdit nebudu :good: Motor to poškodit nemůže to pochybuju. Za tohle bych konstruktérům nejraději vynadal. Tohle je hrůza do slabé 1.6ky dávat 98 z výroby a více! Ostuda!

Jako co se týče ventilů, když silně podtočím auto na 1500ot třeba a dám plnej plyn, tak sem tam asi ventil cinkne, jinak nic. Motor běžně vytáčím do 6tis, olej měním po 10-12tis, jezdím převážně ve městě, někdy dělám volovinky. Najeto 206tis a vše ok.

No nejsem si úplně jistej ale nemá LPG jinou teplotu hoření než benzín nevím jestli se dájí porovnávat oktany takže nechci míchat hrušky s jabkama.Ale podle mého to vliv mít bude prostě ten plyn je na tom jinak co se týče detonací.Jinak s tebou souhlasím spousta věcí na tomhle motoru je z konstrukčního hlediska děláno horkou nití. :negative:

_________________
VW GIV 1.6 16V


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 17.07.2012 16:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1759

Bydliště:

Prostějov

Nyní jezdím 2000km už na benzín tak to pozoruju jako no :) ať pročistím vstřiky :) pak to benzin zase neuvidí :mrgreen:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 18.07.2012 13:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.08.2008

Příspěvky:

235

Bydliště:

Kolín

Zdrávas tož mám sice motr 1,6 SR ale chrastění jsem také odhalil jen za studena :) a po pročtení pár řádku v tomto tématu jsem vyjel benz nádrž do sucha a dal tam n98 a je po chrastění za studena :)

vrmmmmmmmmmm

_________________
Martin Kolín

_________________
GOLF IV 1,6SR AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: chrastění motoru za studena - G4 1.6 16V 77kw
PříspěvekNapsal: 22.07.2012 11:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.08.2010

Příspěvky:

289

to je divný pač 1,6 sr je dělaná na N95.. ale tou 98 nic nezkazíš..

_________________
Leon 1.6 16v 77kw BCB


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group