Golf Iv 1.6 SR
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 02.09.2009 22:28
- Kontaktovat uživatele:
Golf Iv 1.6 SR
Zdar lidi kdyz nastartuju auto a je studeny tak vubec nechce jit do otacek kdyz hned slapnu na plyn tak to i chcipne uplne se to dusi kdyz chvilku pomalu slapu na plyn tak se pak i rozjedu ale pri rozjezdu strasne skube..asi po 1km je to dobry jen to furt nechce moc do letet do otacek je to liny... dik vsem za radu
-
- Závodník
- Příspěvky: 522
- Registrován: 10.04.2008 19:41
- Bydliště: Skuteč
Re: Golf Iv 1.6 SR
Podle toho jak to popisuješ tak by to mohlo být jako u passata 1,8T, ty obrovké konektory by měli být zapal moduly,povolit a vyndat,pod nimi by měli být svíčky.Myslím,že by to tak mohlo být na 90%,golfa nezmám,ale passat to takhle má.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 18.12.2009 20:08
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf Iv 1.6 SR
Ahoj, kamo mam taky golfa 1.6 74 kw jako ty...podle meho dej nove svicky....ja mel neco podobneho...popř se jen mrkni,jak je zanesenej vzduchovej filtr....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 02.09.2009 22:28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf Iv 1.6 SR
jj zkusim nove svicky ale daval jsem je tak pred 2000km...tak zkusim nejaky lepsi jaky doporucujete?
- dawenow
- Jezdec
- Příspěvky: 254
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Opavwa
Re: Golf Iv 1.6 SR
NGK zaručená ověření kvalita ( 60 tis km na nich najedeš )
- Rom@n
- Jezdec
- Příspěvky: 257
- Registrován: 15.09.2008 15:50
- Bydliště: Praha Východ
Re: Golf Iv 1.6 SR
Vyčisti Škrtící klapku a udělej základní nastavení, dělalo mi to uplně to samé po vyčištění nastavení vše O.K
-
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.03.2008 14:19
Re: Golf Iv 1.6 SR
Čauky,
s tímto jsem se kamaráde natrápil hooodně moc../ A pak jsem vyměnil váhu vzduchu a byl klid..)
s tímto jsem se kamaráde natrápil hooodně moc../ A pak jsem vyměnil váhu vzduchu a byl klid..)
- raduzzz
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 13.12.2008 09:26
- Bydliště: u Hostýnských vrchů
-
- Nový člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: 02.09.2009 22:28
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf Iv 1.6 SR
Diky vsem koupim svice,vahu...a uvidime
- nemiem
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 13.01.2008 19:47
- Bydliště: Fryšava podŽák.hor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf Iv 1.6 SR
Měl jsem ten samý problém Udělal jsem rozvody+nový mikrořemen+svýčky+zapalovací kabely a pořád naprd tak jsem rozdělal klapku popřádně vyčistil a už je to v pohodě ale začli mi skákat otáčky a to od 1500 do 2000.Zkoušel jsem odpojit baterku aby se to resetovalo ale nic nevím už co s tím poraďte dík
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: Golf Iv 1.6 SR
udělej základní nastavení klapky
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- nemiem
- Nový člen
- Příspěvky: 37
- Registrován: 13.01.2008 19:47
- Bydliště: Fryšava podŽák.hor.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf Iv 1.6 SR
to se dělá jak??asi přes vag vid??
- raduzzz
- Profík
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 13.12.2008 09:26
- Bydliště: u Hostýnských vrchů
- chasnik
- Jezdec
- Příspěvky: 277
- Registrován: 26.06.2008 20:01
- Bydliště: Dolní Lutyně (Ostravsko)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf Iv 1.6 SR
začal bych tím, co tě nic nestojí- svíčky vyčistit, popř. koupit nové, filtr koupit nový
pak klapku + základní nastavení
zkus odpojit váhu vzduchu a poznáš, jestli je KO, nebo OK - pokud pojede auto líp s odpojenou, je KO
taky to může být lambda - zkus projet a ať někdo kontroluje hodnoty z lambdy a váhy
zkontroluj výfuk, nemusí být prasklý, ale nemusí těsnit (když přidáš plyn, motor se ohne a můžou vznikat mezery ve spojích atd...)
zkontrolovat na vagu čidlo teploty vody (musí být +-3°C stejná teplota na budíkách a na ŘJ) - pozn.- budíky ti ručičkou budou ukazovat 90°C, ať máš 75, nebo 100
jestli nepomůže, dej tu vědět.
s tímhle zasr. motorem si užívám své každý měsíc.
Jaký máš typ? AKL, APF?
pak klapku + základní nastavení
zkus odpojit váhu vzduchu a poznáš, jestli je KO, nebo OK - pokud pojede auto líp s odpojenou, je KO
taky to může být lambda - zkus projet a ať někdo kontroluje hodnoty z lambdy a váhy
zkontroluj výfuk, nemusí být prasklý, ale nemusí těsnit (když přidáš plyn, motor se ohne a můžou vznikat mezery ve spojích atd...)
zkontrolovat na vagu čidlo teploty vody (musí být +-3°C stejná teplota na budíkách a na ŘJ) - pozn.- budíky ti ručičkou budou ukazovat 90°C, ať máš 75, nebo 100
jestli nepomůže, dej tu vědět.
s tímhle zasr. motorem si užívám své každý měsíc.
Jaký máš typ? AKL, APF?
- Lesta
- Nový člen
- Příspěvky: 30
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Bohumín 3
Re: Golf Iv 1.6 SR
Zdravím,také přispěji troškou do diskuze.Mám G IV (APF)Při startu a venkovní teplotě pod 15C naběhne motor
v otáčkach do 1000.Když je teplota 17 a více (když stoji na slunci)najedou otáčky na 1100/1200 a pomalu klesaji jak se motor zahřívá a současně běží přídavný ventilátor.V zimě to velmi znepřijemňuje život.Prozkoumané skoro všechno ,ale bez efektu.Dík za radu.
v otáčkach do 1000.Když je teplota 17 a více (když stoji na slunci)najedou otáčky na 1100/1200 a pomalu klesaji jak se motor zahřívá a současně běží přídavný ventilátor.V zimě to velmi znepřijemňuje život.Prozkoumané skoro všechno ,ale bez efektu.Dík za radu.