Golf Iv 1.6 SR

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

miisaa.k
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 02.09.2009 22:28
Kontaktovat uživatele:

Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od miisaa.k »

Zdar lidi kdyz nastartuju auto a je studeny tak vubec nechce jit do otacek kdyz hned slapnu na plyn tak to i chcipne uplne se to dusi kdyz chvilku pomalu slapu na plyn tak se pak i rozjedu ale pri rozjezdu strasne skube..asi po 1km je to dobry jen to furt nechce moc do letet do otacek je to liny... dik vsem za radu

bundis
Závodník
Závodník
Příspěvky: 522
Registrován: 10.04.2008 19:41
Bydliště: Skuteč

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od bundis »

Podle toho jak to popisuješ tak by to mohlo být jako u passata 1,8T, ty obrovké konektory by měli být zapal moduly,povolit a vyndat,pod nimi by měli být svíčky.Myslím,že by to tak mohlo být na 90%,golfa nezmám,ale passat to takhle má.

Benďák
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 18.12.2009 20:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od Benďák »

Ahoj, kamo mam taky golfa 1.6 74 kw jako ty...podle meho dej nove svicky....ja mel neco podobneho...popř se jen mrkni,jak je zanesenej vzduchovej filtr....

miisaa.k
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 02.09.2009 22:28
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od miisaa.k »

jj zkusim nove svicky ale daval jsem je tak pred 2000km...tak zkusim nejaky lepsi jaky doporucujete?

Uživatelský avatar
dawenow
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Opavwa

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od dawenow »

NGK zaručená ověření kvalita ( 60 tis km na nich najedeš )

Uživatelský avatar
Rom@n
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 257
Registrován: 15.09.2008 15:50
Bydliště: Praha Východ

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od Rom@n »

Vyčisti Škrtící klapku a udělej základní nastavení, dělalo mi to uplně to samé po vyčištění nastavení vše O.K
Obrázek

lukymouka
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 26.03.2008 14:19

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od lukymouka »

Čauky,

s tímto jsem se kamaráde natrápil hooodně moc..:o/ A pak jsem vyměnil váhu vzduchu a byl klid..:o)

Uživatelský avatar
raduzzz
Profík
Profík
Příspěvky: 1003
Registrován: 13.12.2008 09:26
Bydliště: u Hostýnských vrchů

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od raduzzz »

správně radí kluci, klapka, váha, svíce. Určitě to chce VAG :wink:
Pásovec 81 kW

miisaa.k
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 02.09.2009 22:28
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od miisaa.k »

Diky vsem koupim svice,vahu...a uvidime

Uživatelský avatar
nemiem
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 13.01.2008 19:47
Bydliště: Fryšava podŽák.hor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od nemiem »

Měl jsem ten samý problém Udělal jsem rozvody+nový mikrořemen+svýčky+zapalovací kabely a pořád naprd tak jsem rozdělal klapku popřádně vyčistil a už je to v pohodě ale začli mi skákat otáčky a to od 1500 do 2000.Zkoušel jsem odpojit baterku aby se to resetovalo ale nic nevím už co s tím poraďte dík

Uživatelský avatar
avalancheno1
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1531
Registrován: 20.11.2008 18:22
Bydliště: Strakonice

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od avalancheno1 »

udělej základní nastavení klapky
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"

Uživatelský avatar
nemiem
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 37
Registrován: 13.01.2008 19:47
Bydliště: Fryšava podŽák.hor.
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od nemiem »

to se dělá jak??asi přes vag vid??

Uživatelský avatar
raduzzz
Profík
Profík
Příspěvky: 1003
Registrován: 13.12.2008 09:26
Bydliště: u Hostýnských vrchů

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od raduzzz »

jo
Pásovec 81 kW

Uživatelský avatar
chasnik
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 277
Registrován: 26.06.2008 20:01
Bydliště: Dolní Lutyně (Ostravsko)
Kontaktovat uživatele:

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od chasnik »

začal bych tím, co tě nic nestojí- svíčky vyčistit, popř. koupit nové, filtr koupit nový
pak klapku + základní nastavení
zkus odpojit váhu vzduchu a poznáš, jestli je KO, nebo OK - pokud pojede auto líp s odpojenou, je KO
taky to může být lambda - zkus projet a ať někdo kontroluje hodnoty z lambdy a váhy
zkontroluj výfuk, nemusí být prasklý, ale nemusí těsnit (když přidáš plyn, motor se ohne a můžou vznikat mezery ve spojích atd...)
zkontrolovat na vagu čidlo teploty vody (musí být +-3°C stejná teplota na budíkách a na ŘJ) - pozn.- budíky ti ručičkou budou ukazovat 90°C, ať máš 75, nebo 100
jestli nepomůže, dej tu vědět.
s tímhle zasr. motorem si užívám své každý měsíc.
Jaký máš typ? AKL, APF?

Uživatelský avatar
Lesta
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 30
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín 3

Re: Golf Iv 1.6 SR

Příspěvek od Lesta »

Zdravím,také přispěji troškou do diskuze.Mám G IV (APF)Při startu a venkovní teplotě pod 15C naběhne motor
v otáčkach do 1000.Když je teplota 17 a více (když stoji na slunci)najedou otáčky na 1100/1200 a pomalu klesaji jak se motor zahřívá a současně běží přídavný ventilátor.V zimě to velmi znepřijemňuje život.Prozkoumané skoro všechno ,ale bez efektu.Dík za radu.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“