Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 29.05.2010 18:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

Čauky chtěl bych poradit jak mám otestovat těstnost sací soustavy u golfa 1.8t? Už jsme to jednou zkoušel odpojil jsme hadičku na na klapce a přidělal na ní vzduch a nakonci misto airboxu jsem to utěsnil a nafoukl to a ono mi to utíkalo olejovou měrkou tak nevím co jsem uděll špatně. Poradíte mi tu prosím.

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 01.06.2010 07:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

Benik1 píše:
Čauky chtěl bych poradit jak mám otestovat těstnost sací soustavy u golfa 1.8t? Už jsme to jednou zkoušel odpojil jsme hadičku na na klapce a přidělal na ní vzduch a nakonci misto airboxu jsem to utěsnil a nafoukl to a ono mi to utíkalo olejovou měrkou tak nevím co jsem uděll špatně. Poradíte mi tu prosím.


Chci se zeptat, máš nějaký problémy s tím motorem? (pokles tahu v otáčkách, cukání atd. )

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 01.06.2010 14:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

řeším to že mi turbo má foukat 1,1Baru a veskutečnosti tlačí 0,7bar ve 3500ot/min a hned klesá a pří 5000ot/min mi fouká jen 0,4baru tak chci zjistit jestli mi neuniká někde tlak.

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 01.06.2010 21:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Benik1 píše:
řeším to že mi turbo má foukat 1,1Baru a veskutečnosti tlačí 0,7bar ve 3500ot/min a hned klesá a pří 5000ot/min mi fouká jen 0,4baru tak chci zjistit jestli mi neuniká někde tlak.


Tobe to nekdy tlacilo tech 1.1b? Nebo uz to je takhle od zacatku? Ty hodnoty vypadaj spis na serii, nez na chip. Jinak pokles je prirozenej i na "100%" tesny soustave.

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 02.06.2010 09:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

to netlačilo ale prý by to mělo tlačit kolem toho 1baru mě je jen divný když jsme to měřili na brzdě tak při maximalním výkonu to fouká jen 0.7baru od těcch 3500ot.se rychle snižuje tlak nebo jen největší tlak má byt při max kroutíciho momentu to je pravě u mě těch 3500ot a pak se snižovat.

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 02.06.2010 12:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

110kw má foukat 0,7bar

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 03.06.2010 22:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

254

Bydliště:

Praha

bear píše:
110kw má foukat 0,7bar


předseda má pravdu :D

_________________
To byly časy,když jsem měl GII GTI 16V Kr:))) Momentálně VW Golf IV GTI 1.8T AUM 110 kW zatím!! Příští projekt G II syncro 1.8 T GT28RS


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 03.06.2010 22:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

to má pravdu. ale co mě zaráží odpojili jsme hadici od turba a Turbo tlačilo jen 0,7baru přitom by to mělo jít na maximum nebylo ničím přece regulované. a pak jsme zkusili odpojit jen konektor z N75 a turbotlačilo jen 0,1baru přitom jak jsme se informoval by mělo tlačit 0.3baru.

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 04.06.2010 19:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.11.2008

Příspěvky:

1531

Bydliště:

Strakonice

Tobě se zdá, že auto nejede? Nebo co tu pořád řešíš? Turbo neni jedinej faktor ovlivňující výkon a chod motoru. Turbo u 1.8 20V 150ps má tlačit 0,7baru. Nevidim jedinej důvod proč odpojovat N75 ventil a měřit tlak turba.. Auto co vlastníš není fungl nový a nějaký ty desetinky mu musíš holt odpustit.. Pokud chceš foukat jako N-kové Subaru, tak si kup jiný auto.

_________________
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 13.07.2010 17:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Benik1 píše:
to má pravdu. ale co mě zaráží odpojili jsme hadici od turba a Turbo tlačilo jen 0,7baru přitom by to mělo jít na maximum nebylo ničím přece regulované. a pak jsme zkusili odpojit jen konektor z N75 a turbotlačilo jen 0,1baru přitom jak jsme se informoval by mělo tlačit 0.3baru.


Kdyz jsi odpojil tu hadicku od turba (westegatu), tak jsi ji predpokladam zaslepil, pac jinak by ti unikal tlak. S tim odpojenim konektoru z N75ky zkusenosti nemam.

Ja to nedavno taky tlakoval a musel jsem toho hafo odpojit a zaslepit. V podstate jsem natlakoval jen trubky a hadice od turba pred skrtici klapku.

Pac kdyz jsem tlakoval i tu hadici od airboxu a turbo, tak mi to pres turbo uchazelo do motoru (bublal olej ve vane). Nevim jestli je to zrovna spravne??? Nevite nekdo, asi by to tak bejt nemelo? Nejspis to slo pres netesnost na hridelce a pak hadicema do olejovy vany. Mam strach, aby to tam neslo i za jizdy. Mohlo by to spatne mazat.

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 13.07.2010 18:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

jo jo měl jsem ji zadělanou, ale pomalinku už odstranuji závady, měl jsem prasklou hadici u spony u klapky pak jsme měl špatný blow off ventil a nedávno jsme zkoušeli jednocesné ventili a narazil jsem na jednocesťák u odvětrávaní klikovky který propuští tlak.

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 13.07.2010 18:45 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Benik1 píše:
jo jo měl jsem ji zadělanou, ale pomalinku už odstranuji závady, měl jsem prasklou hadici u spony u klapky pak jsme měl špatný blow off ventil a nedávno jsme zkoušeli jednocesné ventili a narazil jsem na jednocesťák u odvětrávaní klikovky který propuští tlak.


Na ten mam taky podezreni, ale to by se asi stracel olej, ne?

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 13.07.2010 20:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

ale já jsem zo zkoušel netlakovat směrem od motoru a normálně neudržel tlak

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 13.07.2010 20:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.12.2007

Příspěvky:

1224

Bydliště:

Kousek od ČB

Benik1 píše:
ale já jsem zo zkoušel netlakovat směrem od motoru a normálně neudržel tlak


Na kolik jsi to tlakoval? Poustelo ti taky turbo vzduch do oleje?

_________________
1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS.


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: těstnost sací soustavy u golfa 1.8t
PříspěvekNapsal: 13.07.2010 20:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

164

na 0,8baru a hnedka se to vypustilo směrem do oleje. ostatní drželi v poho tlak.

_________________
Golf IV GTI 1.8T AGU, chip sportmotor


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group