Chování motoru 1.6 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 23.01.2015 19:25
- Bydliště: ostrava
Re: Chování motoru 1.6 16V
majrek001: za to citovani se omlouvam a s tim youtube to vyzkousim
-
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 23.01.2015 19:25
- Bydliště: ostrava
Re: Chování motoru 1.6 16V
majrem001. tak je to tu https://youtu.be/234HjrnkspU" onclick="window.open(this.href);return false; neco takoveho jsem delal poprve tak to asi bude slabsi ale snad ta nahravka bude dobra kdyz ne udelam novou
- tomakecTD
- VWjunior
- Příspěvky: 1759
- Registrován: 07.06.2010 21:09
- Bydliště: Prostějov
Re: Chování motoru 1.6 16V
To je nějaká kladka či ložisko někde. Nečetl sem nic víc, soudím jen dle videa. Nemáš přešponované rozvody?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
a to dělá když stojíš na místě a točíš volantem nebo na nic nešaháš?
to je jak posilovač řízení kdy neměl olej
to je jak posilovač řízení kdy neměl olej
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 23.01.2015 19:25
- Bydliště: ostrava
Re: Chování motoru 1.6 16V
no jde o to ze to zni jak vysavac kdyz slapu na plyn kdyz stojim tak to jde slyset za jizdy to tak slyset neni ale taky to huci jak vysavac a nevim cim to je jestli je nekde uvolnena trubka nebo dira ve vyfuku nebo co to muze byt
-
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 23.01.2015 19:25
- Bydliště: ostrava
Re: Chování motoru 1.6 16V
to jsem nahral trochu delsi zaznam https://youtu.be/QE14SYZQQRA" onclick="window.open(this.href);return false; az budu mit vice casu tak ho zvednu a podivam se zespodu tak snad to nebude nic zavazneho kazdou radu vitam dik kluci
- Mr.Marco
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.09.2011 12:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
zdravičko tak som asi našiel jedinu temu o motoroch 1.6 16v a mam trochu par otazok..
mam polo 6n2 gti 1.6 16v 92kw kod AVY najazd 180 000km origoš(dovoz švajčiarsko)
Mam taky problem ze motor po pridani plynu od 1000ot do 2000ot trasie/vynechava,po pusteni plynu počut bublani z vyfuku a ked je mokro že vonku prší,tak je motor nejaky lenivy a nechce sa mu moc do vykonu.
Vymenil som všetky filtre + olej.(palivovy filter tam bol od vyroby tak ze nabehal 180 000km.. )
sviečky NGK
zapalovacie kable NGK
komplet nove rozvody s vodnou pumpou
vymenena lambda sonda vo zvodoch(ta stara uz hlasila chybu a auto 2x trhalo po pridani plynu,vymena pomohla a spotreba išla o 2L dole)
vymenene čidlo teploty vody
na VAGu som si pozeral motor a bez chyb,no ked som si dal blok meranych hodnot tak kanal 046(neviem aky je to snimač/sučiastka) no ukazuje mi tam teplotu -32 a nemeni sa to myslel som že je to škrtiaca klapka no ta je na kanali 060,tak že ten kanal 046 je pre mna zahadou
a dalšia vec na co mam podozrenie je zapalovacia cievka(ten motor ma 1cievku z ktorej idu 4zap.kable) a tieto cievky praskaju,vymenil som už 1cievku a ta bola tak isto popraskana,tak že musim kupit novu.Auto trasie aj za studena ked si drži vyžši volnobeh no po zahriati už je to kludnejšie,no od 1000 do 2000ot to dost citelne trasie motorom tak že ma zaujima..
Vadna zap.cievka?
Može to robit zla škrtiaca klapka?(klapku som vyčistil 3x,spravil zak.nastavenia a nepomohlo)
Špinavy palivovy system?
A co je ten kanal 046? kde mi ukazuje teplotu -32 a to stale či ma motor 20st alebo ma 90st
ďakujem vopred za odpoved/pomoc
mam polo 6n2 gti 1.6 16v 92kw kod AVY najazd 180 000km origoš(dovoz švajčiarsko)
Mam taky problem ze motor po pridani plynu od 1000ot do 2000ot trasie/vynechava,po pusteni plynu počut bublani z vyfuku a ked je mokro že vonku prší,tak je motor nejaky lenivy a nechce sa mu moc do vykonu.
Vymenil som všetky filtre + olej.(palivovy filter tam bol od vyroby tak ze nabehal 180 000km.. )
sviečky NGK
zapalovacie kable NGK
komplet nove rozvody s vodnou pumpou
vymenena lambda sonda vo zvodoch(ta stara uz hlasila chybu a auto 2x trhalo po pridani plynu,vymena pomohla a spotreba išla o 2L dole)
vymenene čidlo teploty vody
na VAGu som si pozeral motor a bez chyb,no ked som si dal blok meranych hodnot tak kanal 046(neviem aky je to snimač/sučiastka) no ukazuje mi tam teplotu -32 a nemeni sa to myslel som že je to škrtiaca klapka no ta je na kanali 060,tak že ten kanal 046 je pre mna zahadou
a dalšia vec na co mam podozrenie je zapalovacia cievka(ten motor ma 1cievku z ktorej idu 4zap.kable) a tieto cievky praskaju,vymenil som už 1cievku a ta bola tak isto popraskana,tak že musim kupit novu.Auto trasie aj za studena ked si drži vyžši volnobeh no po zahriati už je to kludnejšie,no od 1000 do 2000ot to dost citelne trasie motorom tak že ma zaujima..
Vadna zap.cievka?
Može to robit zla škrtiaca klapka?(klapku som vyčistil 3x,spravil zak.nastavenia a nepomohlo)
Špinavy palivovy system?
A co je ten kanal 046? kde mi ukazuje teplotu -32 a to stale či ma motor 20st alebo ma 90st
ďakujem vopred za odpoved/pomoc
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
046,1,Engine Speed,,Secification: 1300...1500 RPM
046,2,Catalytic Converter,Temperature,Specification: min. 340 °C
046,3,Catalytic Converter,Effect,Specification: min. 1 %
046,4,Cat Conversion,Test,Specification: Test OFF/Test ON/Cat B1 OK/Cat B1 not OK,Specification: Cat B1 OK
měla by to být teplota katalyzátoru a to pokud se nepletu by měla brát druhá lambda - jak je na tom? readiness kód jestli to podporuje jak jsou na tom lambdy
škubání jemné může dělat ledacos - zanešená škrtící klapka, egr ventil, který už nezavírá, netěsnost v sání atd
pokud to hapruje už fest tak třeba vynechání zapalování a to může dělat buď cívka a svíčka nebo malý tlak na válci, taky to může dělat snímač otáček klika nebo vačka
046,2,Catalytic Converter,Temperature,Specification: min. 340 °C
046,3,Catalytic Converter,Effect,Specification: min. 1 %
046,4,Cat Conversion,Test,Specification: Test OFF/Test ON/Cat B1 OK/Cat B1 not OK,Specification: Cat B1 OK
měla by to být teplota katalyzátoru a to pokud se nepletu by měla brát druhá lambda - jak je na tom? readiness kód jestli to podporuje jak jsou na tom lambdy
škubání jemné může dělat ledacos - zanešená škrtící klapka, egr ventil, který už nezavírá, netěsnost v sání atd
pokud to hapruje už fest tak třeba vynechání zapalování a to může dělat buď cívka a svíčka nebo malý tlak na válci, taky to může dělat snímač otáček klika nebo vačka
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Mr.Marco
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.09.2011 12:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Tu mam foto z vagu,vyzera to na zlu lambdu v kate?
mam 2lambda sondy,jednu lambdu som menil vo vyfukovych zvodoch,to je riadiaca lambda,v katalyzatore mam kontrolnu lambdu ktoru som nemenil tak že typujem že ta lambda može byt zla,mala by ukazovať min. 340stupnov a ukazuje -32
Kde najdem EGR ventil na tom motore? lebo nejako som si ho nevšimol.
Tu indukčnu cievku určite vymenim,je to choroba VW že začnu praskat a tak to robi dost problem hlavne ked prší.
škrtiaca klapka je vyčistena viac krat a je v poriadku,skor tam vidim v problem v cievke a lambda sonde.
Skusim prve vymenit tu cievku a tak lambdu,snad sa to polepší,kamarat ma Boru 2.0 85kw a taktiež ma problem s lambdou v katalyzatore ze to robi dost problem ked je zla
mam 2lambda sondy,jednu lambdu som menil vo vyfukovych zvodoch,to je riadiaca lambda,v katalyzatore mam kontrolnu lambdu ktoru som nemenil tak že typujem že ta lambda može byt zla,mala by ukazovať min. 340stupnov a ukazuje -32
Kde najdem EGR ventil na tom motore? lebo nejako som si ho nevšimol.
Tu indukčnu cievku určite vymenim,je to choroba VW že začnu praskat a tak to robi dost problem hlavne ked prší.
škrtiaca klapka je vyčistena viac krat a je v poriadku,skor tam vidim v problem v cievke a lambda sonde.
Skusim prve vymenit tu cievku a tak lambdu,snad sa to polepší,kamarat ma Boru 2.0 85kw a taktiež ma problem s lambdou v katalyzatore ze to robi dost problem ked je zla
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
dvě lambdy máme všichni s 16v
zkus tu druhou vyměnit pokud máš první novou
zkus tu druhou vyměnit pokud máš první novou
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Mr.Marco
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.09.2011 12:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Tak jo,určite vymenim tu lambdu v katalyzatore + zapalovaciu cievku a napišem ako som pochodil,diky moc
-
- Jezdec
- Příspěvky: 289
- Registrován: 29.08.2010 14:20
Re: Chování motoru 1.6 16V
hlavně si dej lambdu origo, pač některý třeba z kelly moc dobře nefungují..
Leon 1.6 16v 77kw BCB
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
ono je úplně jedno jestli kupuješ termostat nebo nějaké čidlo/snímač/spínač/lambu/váhu vzduchu/zámky tak jak to není origo tak stojí vždycky zaprd a když už to náhodou trošku funguje tak s velice zkrácenou životností
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Mr.Marco
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.09.2011 12:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Tak to mi pripomina spojkove lanko od Hartu(polsko vyroba) došlo už s poškodenim manualnym nastavenim a po namontovani to vrzgalo tak že šup reklamace..z autokelly uz beriem kvalitnejšie diely...lambda sondy hlavne Bosch,a ked mam znameho tak to vezmem na firmu a mam zlavu cca 30-35%
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Chování motoru 1.6 16V
Origo lambdu dělá NGK po označením NTK. On jí stejně snad nikdo jiný nedělá. Jo a shodná (ta přední) se dávala prý i do gallarda
A cívky z KVALITNÍ druhovýroby bych se nebál...je Xkrát levnější než origo a snadno dostupná, jelikož je shodná s fabii. Nějaká NGK, Bosch, Beru, Delphi nebo Hella může být v poho. VW si je stejně nevyrábí samo.
A cívky z KVALITNÍ druhovýroby bych se nebál...je Xkrát levnější než origo a snadno dostupná, jelikož je shodná s fabii. Nějaká NGK, Bosch, Beru, Delphi nebo Hella může být v poho. VW si je stejně nevyrábí samo.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V