Chování motoru 1.6 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
1 zpětné vedení výfukových plynů - Exhaust Gas Recirculation: Failed or Incomplete
2 vyhřívání lambda-sondy - Oxygen Sensor Heating: Passed
3 lambda-sonda - Oxygen Sensor(s): Failed or Incomplete
4 klimatizace - Air Conditioning: Passed
5 systém sekundárního přívodu vzduchu - Seconday Air Injection: Passed
6 odvětrávání palivové nádrže - Evaporative Emissions: Failed or Incomplete
7 vyhřívání katalyzátoru - Catalyst Heating: Passed
8 katalyzátor - Catalytic Converter(s): Failed or Incomplete
v tvém případě jsou chyby ve:
1 zpětné vedení výfukových plynů - Exhaust Gas Recirculation: Failed or Incomplete
3 lambda-sonda - Oxygen Sensor(s): Failed or Incomplete
6 odvětrávání palivové nádrže - Evaporative Emissions: Failed or Incomplete
8 katalyzátor - Catalytic Converter(s): Failed or Incomplete
2 vyhřívání lambda-sondy - Oxygen Sensor Heating: Passed
3 lambda-sonda - Oxygen Sensor(s): Failed or Incomplete
4 klimatizace - Air Conditioning: Passed
5 systém sekundárního přívodu vzduchu - Seconday Air Injection: Passed
6 odvětrávání palivové nádrže - Evaporative Emissions: Failed or Incomplete
7 vyhřívání katalyzátoru - Catalyst Heating: Passed
8 katalyzátor - Catalytic Converter(s): Failed or Incomplete
v tvém případě jsou chyby ve:
1 zpětné vedení výfukových plynů - Exhaust Gas Recirculation: Failed or Incomplete
3 lambda-sonda - Oxygen Sensor(s): Failed or Incomplete
6 odvětrávání palivové nádrže - Evaporative Emissions: Failed or Incomplete
8 katalyzátor - Catalytic Converter(s): Failed or Incomplete
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Jezdec
- Příspěvky: 289
- Registrován: 29.08.2010 14:20
Re: Chování motoru 1.6 16V
řešil jsem s borcem na emisách jak to teda bude a měření on-line bude probíhat jen mezi autem a pc nic víc vtom nebude, žádná databáze a tak..jen to prostě nepůjde obejít jak to šlo někdy do teď.. a ty readlines kody se bohužel někde ukazují špatně i když třeba lambda sonda funguje a emise po změření sou ok. To se zatím neví jak se to bude řešit..
Leon 1.6 16v 77kw BCB
- vwkali
- Člen klubu
- Příspěvky: 60
- Registrován: 05.12.2015 17:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Chování motoru 1.6 16V
ahoj tak nějak mi auto začalo baštit olej. 4tis km nic a ted najednou se mi dvakrát rozsvítila žlutá kontrolka oleje dolejval jsem cca po 400km 0,3l oleje . Koukal jsem na motor jestli to někde neprosakuje a našel jsem vedle egr ventilu na levo trochu vejš je nějaké čidlo a tam je to celé zasrané olejem . Zdá se mi ,že motor je trochu hlasitější. Jinak auto nekouří ani ve vodě nejsou známky oleje. Táhne dobře. Poradíte mi prosím někdo ? motor mám 1.6 16V ATN
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Chování motoru 1.6 16V
A voda se neztrácí? Není na víčku oleje bílé emulze?
Jinak 3 decky nejsou nic, to je méně než 10% náplně (9.3% konkrétně dle příručky), to je docela málo a blbě se to měří, pokud nebereš stejný stav motoru (doplňuješ i měříš jen za studena)
Jinak 3 decky nejsou nic, to je méně než 10% náplně (9.3% konkrétně dle příručky), to je docela málo a blbě se to měří, pokud nebereš stejný stav motoru (doplňuješ i měříš jen za studena)
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- vwkali
- Člen klubu
- Příspěvky: 60
- Registrován: 05.12.2015 17:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Chování motoru 1.6 16V
Voda se neztrácí a ani bílá emulze tam na víčku neni . Dá se nějak bez rozebrání motoru poznat , že jsou špatný stírací kroužky ? Nebo co by to mohlo ještě být ?
- vwkali
- Člen klubu
- Příspěvky: 60
- Registrován: 05.12.2015 17:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Chování motoru 1.6 16V
Tak dnes najeto 700km od doliti oleje a rozsvítila se žlutá kontrolka oleje . Průměrná spotřeba byla 6,1L což je super a to po dálnici jsem jel asi jen 10km . Voda neubyla ani v ní neni olej . Teď nevím co s tím . Trochu to asi prosakuje od víka ventilů a teče to u čidla jak jsem popisoval . Myslím , že by to mohlo být čidlo teploty vody . Poradíte mi prosím někdo . Nebo je to normální jev , že si to tak vezme olej ?
Mám ještě dvě auta a tam vydrží olej od výměny do výměny bez dolití .
Manželka má C3 a já ještě starýho Scenika , ale ten už jde z domu
Mám ještě dvě auta a tam vydrží olej od výměny do výměny bez dolití .
Manželka má C3 a já ještě starýho Scenika , ale ten už jde z domu
- oneb1t
- Profík
- Příspěvky: 1041
- Registrován: 23.09.2014 22:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
readiness kod neukazuje spatne readiness kod se obnovi az po splneni urcitejch podminekDolejs04 píše:řešil jsem s borcem na emisách jak to teda bude a měření on-line bude probíhat jen mezi autem a pc nic víc vtom nebude, žádná databáze a tak..jen to prostě nepůjde obejít jak to šlo někdy do teď.. a ty readlines kody se bohužel někde ukazují špatně i když třeba lambda sonda funguje a emise po změření sou ok. To se zatím neví jak se to bude řešit..
takze nestaci jen vymenit/opravit poskozenej dil ale musis jeste projit testem
Golf VII 1.4 103kW 2013 - 9"MIB 2.5 discovery PRO, osram LEDriving, MK7.5 zadni LED dynamicky blinkr, lane/sign/beam assist, virtual cockpit, pla 3.0
- vwkali
- Člen klubu
- Příspěvky: 60
- Registrován: 05.12.2015 17:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Chování motoru 1.6 16V
Tak dnes jsem opět doléval zase po nějakých 400km 0,3l oleje . Zjistil jsem , že mi prosakuje olej pod víkem ventilů u nějakého čidla a že mám olej v boxu na vzduchový filtr . klapka je čistá jen ten filtr je nasáklý olejem . Není u mého motoru ATN taky nějaký (odkalovač) od kliky který může olej foukat do vzduchového filtru ? Ještě kde mi změří tlak ve válcích a kolik to tak stojí přibližně ? Dělají to jen v autorizovaných servisech ?
Děkuji za každou radu .
Děkuji za každou radu .
-
- Jezdec
- Příspěvky: 289
- Registrován: 29.08.2010 14:20
Re: Chování motoru 1.6 16V
ne ale máš tak odvětrávání bloku který přepouští vzduch zpátky do sání. Najdeš ho z druhé strany motoru u strany rozvodů, taková černá plastová docela velká věc, povolit--jsou to myslím 3 imbusy, mrkni jestli není ucpanej. Pak bych přetěsnil ventilový víko a uvidíš co dál...
Leon 1.6 16v 77kw BCB
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: Chování motoru 1.6 16V
Pánové, první a poslední varování!
Laskavě tady řešte chování motoru a ne vše okolo, jako jsou brzdy, to jakou má nějaká slepice výbavu a podobně. Pak tady nemá být tolik stránek a něco v tom najít a dozvědět se. Neser Te mě.
Laskavě tady řešte chování motoru a ne vše okolo, jako jsou brzdy, to jakou má nějaká slepice výbavu a podobně. Pak tady nemá být tolik stránek a něco v tom najít a dozvědět se. Neser Te mě.
-
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 23.01.2015 19:25
- Bydliště: ostrava
Re: Chování motoru 1.6 16V
zdravim kluci taky mam golf IV 1.6 16V a posledni tyden max. dva mi divne huci motor kamos rikal ze ti zni jako vysavac tak by me zajimalo jestli se s tim nekdo setkal napadlo me ze muze byt uvolnena nejaka trubha nebo tak neco dik za kazdou radu kdyztak ten zvuk muzu nahrat na mobil a dat to sem pro predstavu
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Chování motoru 1.6 16V
Nahraj a musíš to trochu rozvést žejo...zda je to volnoběh (např. jen s otevřenou kapotou) nebo při jízdě při zátěži - na všechny kvalty nebo jen nějaké.
Divné zvuky jako vysavač by mohla dělat díra v sání/airboxu (liší se dle kódu motorů), netěsnící klapka. To by pak nejspíš houpaly i otáčky a asi by to i házelo chybu na diagnostice (nejspíš MAP). Napadá mě třeba i opotřebované rozvody, klínový řemen, kladky...No anebo netěsnost ve výfuku. Zkus to co nejvíc lokalizovat a diagnostikou nic nezkazíš
Divné zvuky jako vysavač by mohla dělat díra v sání/airboxu (liší se dle kódu motorů), netěsnící klapka. To by pak nejspíš houpaly i otáčky a asi by to i házelo chybu na diagnostice (nejspíš MAP). Napadá mě třeba i opotřebované rozvody, klínový řemen, kladky...No anebo netěsnost ve výfuku. Zkus to co nejvíc lokalizovat a diagnostikou nic nezkazíš
Naposledy upravil(a) Shorty dne 11.05.2016 13:13, celkem upraveno 1 x.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 23.01.2015 19:25
- Bydliště: ostrava
Re: Chování motoru 1.6 16V
odpoledne jedu pryc tak to nahraju hodim to sem a snad to nekomu pomuze aby mi poradil co s tim ale dela to za jizdy i kdyz stojim a slapnu na plyn tak takovy zvuk fakt jako vysavac
-
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 23.01.2015 19:25
- Bydliště: ostrava
Re: Chování motoru 1.6 16V
tak mam to nahrane ale ma to koncovku k4a a nevim jak to tu mam dostat
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
Denton: jedná techcnická je dobrým zvykem tady necitovat příspěvky pak je tu milion stránek kde nikdo nic nenajde
k videu youtube to třeba nevezme?
k videu youtube to třeba nevezme?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu