Chování motoru 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
rcRadim
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 05.06.2016 21:41

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od rcRadim »

To tam ale asi nikdo nedává hustší než 10W40 ne?

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od xerxes »

hustší ne 10 je ideal pokud tam máš 10w 40 tak budeš muset asi měnit hydra pokud to chceš mít cajk

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

já dávám hustší 5W-50

10W-40 moc je hustší jen zastudena a to je i následek, že to cvakají hydra než se natlakují (jednou výměnu jsem tam měl 10w-40 a v zimě po startu to hezky cvakalo, ale takto brutalitně jako na videu - po přechodu zpátky na 5w-50 to bylo zase cajk - při 200tkm to začalo lehce žrát olej, tak jsem přešel na hustší tedy 5w-50)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
maxik900
Závodník
Závodník
Příspěvky: 675
Registrován: 30.09.2008 20:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od maxik900 »

Zdar kluci. Napíchnul jsem mého golfa mkIV 1.6 16v AZD na vag a vyhodil tyto 2 chyby:
16804 - rada valcu 1 : system katalyzatoru uičinek příliš malý
P0420 - 35-10 - -- Sporadicky

16407 - rada valcu 2: serizeni vack./klik. hridelu - chybná funkce výfuku
P0023 - 35-10

Auto jede normálně , žere taky cca stejně (žádný razantní nárust)
Někdy jsou delší starty (cca 2 sec.)
Před 2-mi dny se mi objevila emisní kontrolka a cca 5 minut jsem nemohl nastartovat , plyny z vyfuku dost smrdí ( možná bohata směs ? )
Poradí někdo prosím jak dále ? Ve vagu vyčíst hodnoty lambdy nebo tak ?

Moc diky a hezký den !!
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od 11mAjA11 »

Zavada ad.1 - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 420/001056" onclick="window.open(this.href);return false;

Zavada ad.2 - http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/show ... 2-1-4-Polo" onclick="window.open(this.href);return false;

Zavadu 2 bych videl jako zajimavou protoze VIS ji nezna (nemuzu najit) a Ross-Tech wiki ji taky nema..ale je divna, muze souviset se zavadou c.1 teoreticky..
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od xerxes »

chyba 1 vyhodnotila to lambda takže bud jezdíš moc opatrně a nebo bude chycena lambda,samotný kat bude v poho,je to jen sporadická chyba takže se už nemusí oběvit
chyba 2 neodpojoval jsi náhodou čidlo váčky při nastartovaném motoru?pravděpodovně by mělo auto zdechnout když ho odpojiš

Uživatelský avatar
maxik900
Závodník
Závodník
Příspěvky: 675
Registrován: 30.09.2008 20:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od maxik900 »

Moc opatrně nejezdím. Je pravda že v pracovních dnech jezdím do práce fakt kousky (3km) takže se studenym motorem jedu pijanko , ale vikend jezdím dale a pravidelně jej protáhnu. Popřípadě nemáš nápad jak zkontrolovat ty lambdy ? Jedině osciloskop? Čidlo vačky jsem neodpojoval , včera jsem jej vydnal (opět ale se zapojenym konektorem a není na něm nic vidět.

Jinak jsem vyčistil klapu a udělal zakladni nastaveni přes vag. Vše proběhlo ok , ale teď mám motor o cca 200-300oz./min. více než běžně a sem tam pohupuji otáčky. Chtěl jsem zkontrolovat na vagu zda je klapa při vypn utem motoru v 0% ale na kanale 003 (dle VIS) mám udaj klapky v uhlech (4.7 uhlu) a ne v %...
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

pohupování otáček bude nejspíš dělat EGR ventil - smazal jsi adaptační hodnoty před nastavením klapky?
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
maxik900
Závodník
Závodník
Příspěvky: 675
Registrován: 30.09.2008 20:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od maxik900 »

Tak jsem dnes udělal nové nastavení klapky i EGR ventilu a po cca 30km se otáčky ustálily. Akorát opět vyhodil chybu 16804 - řada1 - system katalyzatoru učinek příliš malý ....

Víte někdo prosím ve kterém kanalu najdu napětí lambdy? Popřípadě jsem udělal i ten readness code , jestli z toho lze něco konkretního vyčíst
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od xerxes »

nevím přesně který to je kanál,jedině ji odpojit a mrknout do bloku,
seznamuji se tet z giagnostikou od Delphi mají tam dobře vyřešeno že se mužeš v grafu mrknout jak která lambda reguluje celkem vychytane :good:

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Graun »

Ale to co píše xerxes umí i ten VAG taky. Lze si zapnout jednotlivé parametry do grafu a sledovat jejich trend.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

ve vagu si uděláš i log (delphi jsem párkrát používal, ale moc mi to nevyhovuje VCDS/VAG mi příjde mnohem přehlednější na vw koncern) - lambdy jsou od kanálu 30 do 46 - regulace první lambdy je 33/2
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
maxik900
Závodník
Závodník
Příspěvky: 675
Registrován: 30.09.2008 20:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od maxik900 »

Ještě jsem včera udělal ten readness status. Dělal jsem jej při vypnutém motoru a zaplém zapalovaní. Je to tak správně ? protože jsem jej udělal 2x a pokažde vyhodnotil jiné výsledky. Viz foto
Přílohy
20180224_193031762_iOS.jpg
20180224_194405870_iOS.jpg
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW

Uživatelský avatar
maxik900
Závodník
Závodník
Příspěvky: 675
Registrován: 30.09.2008 20:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od maxik900 »

Pardon nějak mi to otočilo a nevim proč.... :fool:
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

většina testů musí být provozní teplota zapnutý motor, tak proto skončilo chybou - mě třeba nejdou dokončit na ATN na 2000 půlka ano a půlka ne
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“