Chování motoru 1.6 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- maxik900
- Závodník
- Příspěvky: 675
- Registrován: 30.09.2008 20:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Zdar chlapy..
Mám na Vás prosím 2 dotazy
Golf mkIV 1.6 16v AZD
1. dotaz: Pročetl jsem milion příspěvků ohledně výměny rozvodů... 1. výměnu jsem dělal v cca 120 000km , nyní mám 180 000km. Pokud tedy s výměnou počkám do 200 000,- tak je to cajk že ?
2. dotaz : Chtěl bych koupit klapku z 1.8t , obecně je jedno zda to bude z passata,octavie nebo třeba seata pokud bude klapka elektronická?
Díky moc a hezký den !
Mám na Vás prosím 2 dotazy
Golf mkIV 1.6 16v AZD
1. dotaz: Pročetl jsem milion příspěvků ohledně výměny rozvodů... 1. výměnu jsem dělal v cca 120 000km , nyní mám 180 000km. Pokud tedy s výměnou počkám do 200 000,- tak je to cajk že ?
2. dotaz : Chtěl bych koupit klapku z 1.8t , obecně je jedno zda to bude z passata,octavie nebo třeba seata pokud bude klapka elektronická?
Díky moc a hezký den !
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW
I LOVE VW
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
nejlepší je dělat max po 90tkm po 120tkm bych to neriskoval
1.8t je více druhů první mají manuální klapku - já mám z kokty RS - AUM, AUQ atd nové z passata těžko říct jak je tvarovaná
1.8t je více druhů první mají manuální klapku - já mám z kokty RS - AUM, AUQ atd nové z passata těžko říct jak je tvarovaná
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- maxik900
- Závodník
- Příspěvky: 675
- Registrován: 30.09.2008 20:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
majrek001 píše:nejlepší je dělat max po 90tkm po 120tkm bych to neriskoval
1.8t je více druhů první mají manuální klapku - já mám z kokty RS - AUM, AUQ atd nové z passata těžko říct jak je tvarovaná
Tak obecně první rozvody se dělaji později ne? Pokud bych teď dělal v 200tkm tak na nich budu mít 80tkm což je v pořádku ne ?
Takže radši shánět z klasických 1.8t jako GTI/RS ?
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW
I LOVE VW
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
jo první většinou jsou kolem 120tkm a pak je vhodné pokračovat po 90tkm / 10let
raději bych sháněl z golfa/leona/toleda/kokty atd AUM 110kW AUQ 132kW - i tak je tam jeden boční výbod, který se musí zaslepit
raději bych sháněl z golfa/leona/toleda/kokty atd AUM 110kW AUQ 132kW - i tak je tam jeden boční výbod, který se musí zaslepit
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- maxik900
- Závodník
- Příspěvky: 675
- Registrován: 30.09.2008 20:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Ano o tom vývodu jsem četl, to problém nebude. Mužů se zeptat ještě na něco ?
Chci kouknout i na map senzor. Má cenu jej pouze vyčistit nebo koupit hned nový ? Za dobu co jej mám jsem ten senzor ještě neměl venku. Moc díky
Chci kouknout i na map senzor. Má cenu jej pouze vyčistit nebo koupit hned nový ? Za dobu co jej mám jsem ten senzor ještě neměl venku. Moc díky
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW
I LOVE VW
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
budu určitě od oleje takže trošku by mu to pomohlo problém je čím to vyčistit a nezhoršit jeho stav - pokud máš izopropylalkohol tak to v něm jen vymáchat, ale nedotýkat se
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- maxik900
- Závodník
- Příspěvky: 675
- Registrován: 30.09.2008 20:20
- Kontaktovat uživatele:
- maxik900
- Závodník
- Příspěvky: 675
- Registrován: 30.09.2008 20:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Kluci rychlý dotaz.
Máte těsnění EGR ventilu? Nedávno jsem ho čistil a neměl jsem tam žadné těsnění..
Dle info na netu tam má být plechové? Má být mezi sáním a EGR i mezi EGR a trubkou? Popřípadě i na svodech ? Diky
Máte těsnění EGR ventilu? Nedávno jsem ho čistil a neměl jsem tam žadné těsnění..
Dle info na netu tam má být plechové? Má být mezi sáním a EGR i mezi EGR a trubkou? Popřípadě i na svodech ? Diky
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW
I LOVE VW
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
ano plechové
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- maxik900
- Závodník
- Příspěvky: 675
- Registrován: 30.09.2008 20:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Takže plechové na obě strany EGR ?
Jinak jsem dnes nasadil škrtící klapku z Octavie RS (tuším že to byl AGU motor a po pár upravách vše sedlo. Nicméně Jsem zapojil baterii, potočil klíčem , klapka udělala polohy a nastartoval. Otáčky děsně kolíbali,motor se třepal a vůbec nereagovala na plyn , pak jsem konektor vytáhnul a prakticky bezezměny .
Netušíte co s tím ? Musel jsem vyčistit původní abych byl pojízdný. Mám o číslo te klapky pokud by někdo chtěl..
Jinak jsem dnes nasadil škrtící klapku z Octavie RS (tuším že to byl AGU motor a po pár upravách vše sedlo. Nicméně Jsem zapojil baterii, potočil klíčem , klapka udělala polohy a nastartoval. Otáčky děsně kolíbali,motor se třepal a vůbec nereagovala na plyn , pak jsem konektor vytáhnul a prakticky bezezměny .
Netušíte co s tím ? Musel jsem vyčistit původní abych byl pojízdný. Mám o číslo te klapky pokud by někdo chtěl..
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW
I LOVE VW
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
zaslepil jsi to koleno co tam je v té klapce?
těsnění jsou tam tři jedno u klapky a u egr z každé strany
AGU to určitě nebylo to má mech klapku AQU je RS z ní mám klapku já - udělal bych základní nastavení přes diagnsotiku - smazat adaptaci atd
těsnění jsou tam tři jedno u klapky a u egr z každé strany
AGU to určitě nebylo to má mech klapku AQU je RS z ní mám klapku já - udělal bych základní nastavení přes diagnsotiku - smazat adaptaci atd
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- maxik900
- Závodník
- Příspěvky: 675
- Registrován: 30.09.2008 20:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Ano , koleno jsem vytahnul , v díře udělal zavit,dal červíka a zalepil lepidlem
Ano , je to z AQU
Takže až bude více času , zkusím ji zase nahodit a udělat zakladní nastavení přes vag ?
Ano , je to z AQU
Takže až bude více času , zkusím ji zase nahodit a udělat zakladní nastavení přes vag ?
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW
I LOVE VW
- maxik900
- Závodník
- Příspěvky: 675
- Registrován: 30.09.2008 20:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Tak lidi klapu jsem zase nahodil,zkusil startnout bez zakladního nastaveni a olá motor se choval uplně normálně , možná trošku vyšší otáčky , tak jsem vymazal adaptační hodnoty (přízpůsobení , 00 uložit ) , motor zahřaty,spotřebiče vypnuté a závady žádné
Pak kanál 060 , adaptace proběhla OK , vypnout na 30s zapalování
Pak jsem nastartoval, otáčky lítaly (běžná věc) , když jsem se chtěl rozjet tak to padá pod volnoběh a skoro chcípal , ale po rozjezdu to škube ale jede dobře.
Dneska jsem ještě odpojil baterii protože pod kanálem 074 kde bych měl mít EGR (pokud jsem dobře hledal) mám nějaký test .
Takže ji večer zapojím , aby si udělal i EGR ventil zakladní nastavení a uvidím zítra.
Pak kanál 060 , adaptace proběhla OK , vypnout na 30s zapalování
Pak jsem nastartoval, otáčky lítaly (běžná věc) , když jsem se chtěl rozjet tak to padá pod volnoběh a skoro chcípal , ale po rozjezdu to škube ale jede dobře.
Dneska jsem ještě odpojil baterii protože pod kanálem 074 kde bych měl mít EGR (pokud jsem dobře hledal) mám nějaký test .
Takže ji večer zapojím , aby si udělal i EGR ventil zakladní nastavení a uvidím zítra.
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW
I LOVE VW
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Chování motoru 1.6 16V
Mě to s tou větší klapkou taky trochu zlobilo a když se motor hodně zahřál, tak pak houpaly otáčky. Projevovalo se to hlavně v létě v koloně
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
zkusil bych odpojit za chodu konektor od egr ventilu co to bude dělat..
mě to chodilo bez problému tak 2 roky teď už začala zlobit (hold jetá klapka), tak jsem tam vrátil původní
mě to chodilo bez problému tak 2 roky teď už začala zlobit (hold jetá klapka), tak jsem tam vrátil původní
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu