Chování motoru 1.6 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Chování motoru 1.6 16V
Já měl taky kunu na návštěvě. Naštěstí se na to rychle přišlo, ale nebyl jsem nadšen.
Pak dej vědět, jak to jezdí.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
Pak dej vědět, jak to jezdí.
Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- rcRadim
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 05.06.2016 21:41
Re: Chování motoru 1.6 16V
Zdar borci, mam Golfa 4 1.6 16V ATN ... dneska jsem čistil EGR a když jsem ho sundal , tak tam nejsou takové ty plechové těsnění ani z jedné strany. Je možné , že u některých kódů motoru to nebylo nebo to tam nějaky pokoutný něměc který měl auto předemnou při čištění nedal nazpět? To stejné škrtící klapka, taky tam zespoda klapky žádné není. Předem díky za rady.
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Chování motoru 1.6 16V
Například na BCB modelový rok 2003 pro český trh jsem taky žádné podobné těsnění neměl - ani na jednom z těchto dílů. Ovšem pod klapkou něco vlastně bylo. Vložený gumový O kroužek v hrdle sání.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- rcRadim
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 05.06.2016 21:41
Re: Chování motoru 1.6 16V
Aha takže je teda možný že to tam být nemá. Kdyby náhodou byl někdo z Brna nebo okolí Karviné s 1.6 16V a svezl by me jako spolujezdce pro porovnání byl bych vděčný . Příjde mi totiž , že to moje nějak moc "nejede" možná si to jen namlouvám ale když vidím videa jak někdo tady tyhle motory točí až někde k 6 tisícům otáček nedokážu si to s tím mojím představit... už u 3 tisíc to docela řve . Pravda ale je že tam mám nedodělané GTI sání ( chybí mi ty 2 kusy nejblíž k masce) .
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Chování motoru 1.6 16V
Sací potrubí určitě dodělat, tim se sníží hluk a zlepší i přívod studeného vzduchu, ale jeden jediný a snadný lék na lenost tohodle motoru asi neni. Nejvíc asi dosáhneš kombinace již zmíněného sacího potrubí a větší škrtící klapka z GTIčka, kvalitního paliva N98 a pro lepší akceleraci i menší kola z fábie. Sportovní filtr jsou už vyhozený peníze. Ono to s tou leností neni tak hrozný, musí se to točit a to v kombinaci s dražší a hůře dostupnou N98 neni zrovna optimální. Navíc je teda hodně znát zátěž či puštěná klima a člověk by tomu pak těch udávaných 77kW prostě netipoval.
Ale pozor, mně s tou širší klapkou občas houpalo na volnoběh a osobně teda neznám nikoho, kdo by nasadil ty kolečka z fábie.
Ale pozor, mně s tou širší klapkou občas houpalo na volnoběh a osobně teda neznám nikoho, kdo by nasadil ty kolečka z fábie.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Chování motoru 1.6 16V
Tak koukám, že Němci schválili ty svoje dálniční známky a zohledňují emisní normy. Dovolil bych si tedy poradit drobnou vychytávku. Tydle motory by měly plnit euro 4, ale homologované jsou ještě na 3 a dodatečné zapsání do techničáku je snadné (dopis do VW import, odpověď grátis a pak s padesátikačkou na registr) a na dálniční známce do Německa by to umělo ušetřit cca 70 EUR.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
-
- Jezdec
- Příspěvky: 386
- Registrován: 13.06.2010 22:32
- Bydliště: Brno
Re: Chování motoru 1.6 16V
Ahoj,rcRadim píše:Aha takže je teda možný že to tam být nemá. Kdyby náhodou byl někdo z Brna nebo okolí Karviné s 1.6 16V a svezl by me jako spolujezdce pro porovnání byl bych vděčný . Příjde mi totiž , že to moje nějak moc "nejede" možná si to jen namlouvám ale když vidím videa jak někdo tady tyhle motory točí až někde k 6 tisícům otáček nedokážu si to s tím mojím představit... už u 3 tisíc to docela řve . Pravda ale je že tam mám nedodělané GTI sání ( chybí mi ty 2 kusy nejblíž k masce) .
pokud ještě chceš tak se ozvi a svezu tě v mém 16v.kdyžtak napiš zprávu.
K 1,6 16v.. je pěkně líná potvora pokud se tam lije N95 : horší neochotu jsem nikdy u žádného cca stejně starého auta nezažil(Focus,Logan,atd).Takže lít N98 a pomůže to Saní TDI je bonus,vytáčí se to podstatně líp,ale ta pružnost je cca stejná.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
Shorty: K tomu bych jen dodal - pokud je to modelák/rok výroby 2000, tak EURO IV nezapíšou jelikož v té době nebyl tento motor v ČR homologován pro EURO IV (přestože plní v DE normu D4), takže my s rokem 2000 máme smolíka a máme normu EURO II od 2001 by neměl být už problém
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Chování motoru 1.6 16V
A todle ti potvrdili i ve VW importu jo? Respektive oni ti odmítli potvrdit, že vozidlo plní ES č. 2001/1B, čili Euro 4?
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
jj přímo vw importér dle vin mi k tomu poslal vyjádření, že plní EURO II nic víc jelikož nebyl tento motor v roce 2000 homologován v ČR pro EURO IV
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Chování motoru 1.6 16V
Já například mám modelový rok 2000 1,6 AKL a i když v Německu měl schválený EURO 4 (mám i za oknem známku)tak tady plní pouze tuto normu ES 96/69, což je Euro 2.
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého E2303 pomocí Tapatalk
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
AKL euro IV nikdy plnit nemohl jelikož nemá el. egr ventil, dvě lambdasondy a dva katy
to je právě na zmiňovaná D4 norma, ale 1.6 16v mají trošku modernější motor a spoustu emisních blbostí, aby plnil euro IV, jen prostě nebyl homologován v roce 2000, ale až od 2001
to je právě na zmiňovaná D4 norma, ale 1.6 16v mají trošku modernější motor a spoustu emisních blbostí, aby plnil euro IV, jen prostě nebyl homologován v roce 2000, ale až od 2001
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 06.04.2017 15:15
Re: Chování motoru 1.6 16V
Zdravím,
mám takový problém, po tom, co se auto zahřeje a dojíždím třeba semafory na neutrál, tak mi padají otáčky, resp. skáčou od 1000 po 500 +/-, ale pouze, po tom, co se auto zahřeje, někdy to udělá, někdy ne. Klapka byla vyčištěna, někdo nějaký další věc, co bych měl zkontrolovat ?
Chyby na diag : 16555, 16786
Klapka nastavená na základní polohu a pořád problém přetrvává.
Zda jsou hodnoty lambda sond, při neutrálu a kolísání otáček
http://imgur.com/a/fwHbd" onclick="window.open(this.href);return false;
mám takový problém, po tom, co se auto zahřeje a dojíždím třeba semafory na neutrál, tak mi padají otáčky, resp. skáčou od 1000 po 500 +/-, ale pouze, po tom, co se auto zahřeje, někdy to udělá, někdy ne. Klapka byla vyčištěna, někdo nějaký další věc, co bych měl zkontrolovat ?
Chyby na diag : 16555, 16786
Klapka nastavená na základní polohu a pořád problém přetrvává.
Zda jsou hodnoty lambda sond, při neutrálu a kolísání otáček
http://imgur.com/a/fwHbd" onclick="window.open(this.href);return false;
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Chování motoru 1.6 16V
lambda je v poho před nastavením klapky jsi vymazal adaptační hodnoty?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 06.04.2017 15:15
Re: Chování motoru 1.6 16V
Startuje to normálně, bez problému, na diagnostice jsem dal pouze nastavit a dělalo si to svůj proces.