Chování motoru 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Nyní sem potřeboval přeparkovat jenom za roh :twisted: To byla hrůza, ještě za studena... volnoběh 200 a 3x to chcíplo. Hele je možný aby po startu ta cívka blbla? Já když nastartoval, tak mi auto běželo někdy tak 2sekundy na 3 válce. To mohlo bejt vono. A nebo to prostě odejde z fleku celý a hned?

http://www.autodilycz.cz/zbozi/zapalova ... 38/121526/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od srotty »

Někdy odejde hned,jindy chvilku jde,pak zas ne dokud úplně neumře.Mě se staly oba případy.Tak jsem vyměnil zbylé cívky a je klid.

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Takže je dobrý teda vyměnit všechny 4 ks naráz?
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od srotty »

No já vyměnil jednu a myslel ,že bude klid.Po půl roce odešla druhá a bylo mi řečeno ,že ty první cívky co se montovaly do aut byly špatné,celá série.Tak jsem pro klid duše vyměnil i ty zbylé dvě.Od té doby klid.
Záleží na tobě.Vyměň třeba jen tu špatnou.Pokud ale pojedeš někam na dovču ,tak si raději vem jednu náhradní.Pokud máš penízky tak vyměň všechny .Dej tam ale raději origo,ne Febi.Nemám sice s nimi zkušenost,ale ta cena je podezřelá.Zkus se zeptat třeba tady http://www.hanza-autodily.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; maj dobré ceny.

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Shorty »

Výhoda tohodle principu cívek na rozdíl od modulu je, že stačí vyměnit pouze tu na konkrétním válci a ušetřit tak. Nevidim důvod proč je měnit všechny, pokud to po výměně pojede zase jako dřív.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od srotty »

No jde o to,že nevíš jak jsou na tom ostatní cívky a kdy odejde další.

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Shorty »

Klasika věštění z koule...ale to bychom pak mohli preventivně vyměnit celý auto žejo :laugh:
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Kluci koupil jsem dva kusy. Jednu tam loupnu teď a druhou budu vozit jako náhradní :good: Snad to bude OK.
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od falko1983 »

Shorty píše:Výhoda tohodle principu cívek na rozdíl od modulu je, že stačí vyměnit pouze tu na konkrétním válci a ušetřit tak. Nevidim důvod proč je měnit všechny, pokud to po výměně pojede zase jako dřív.
Kolik je tu lidí kdo ještě neměnil cívku za dobu co auto sjelo z linky?Já mám ještě původní modul a jak to tady průběžně čtu tak jsem rád že mám na motoru ještě starej systém.Jako jedinou výhodu cívek nad modulem bych vyděl jen v tom že když odejde modul tak je konec a s cívkama máš šanci se někam doplazit.
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Shorty »

Já měnil po jednom kuse u BCB i u AZD.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
tomakecTD
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1759
Registrován: 07.06.2010 21:09
Bydliště: Prostějov

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od tomakecTD »

Hmmm tak teď dali vědět. Samozřejmě ta cena 335Kč byla podezřelá, už nemají, jen FEBI za 860, Magneti marelli za 580, Bosch za 680. Beru nakonec tu magneti marelli jeden kus no, kašlu na to :D Kdyžtak odpojím někde vstřik a dojedu domů na 3 :twisted: :mrgreen:
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Shorty »

Nechápu co lidi furt maj proti magneti. Vyrábí hodně origo dílů tak co by na tom mohlo být zas tak špatné. A naopak třeba ten bosch neni vždy spása (viz svíce i když je sám boš vynalezl).

Imho bys mohl požadovat tu febinu za tu cenu jak byla na netu, dej mě klidně jako svědka, já viděl že stála 355 vočí za kus...
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
VW tomasz
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2292
Registrován: 08.04.2010 18:41
Bydliště: okoli opavwy ,ostravwy

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od VW tomasz »

ja mam najeto 140tkm, v servisce vymena civky poznamenana nebyla, ale jedna ma na sobe napsano neco ve smyslu menena nebo tak..
(s)low and original

Uživatelský avatar
srotty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4757
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OLOMOUC

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od srotty »

Dá se to poznat podle data výroby.

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

falko1983: já mám taky ještě původní modul najeto 210tkm
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“