Chování motoru 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od noxik600 »

Já ani podběh neodendaval, jen odsunul.
A na povolení jsem na imbus 17 nasadil trubku
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
vwkali
Člen klubu
Příspěvky: 60
Registrován: 05.12.2015 17:01
Bydliště: Plzeň

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od vwkali »

Ahoj mám spotřebu oleje Tak 0,5l na 1000km a jak tady čtu tak tady jiným žerou motory i víc oleje. Jen ce chci zeptat oběvil jsem na zátce od oleje takový bílý šlem co to může znamenat ? Voda je čistá bez skvrn a ani neubývá . Díky

Uživatelský avatar
M@ty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3331
Registrován: 30.05.2012 13:00
Bydliště: Karlovarsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od M@ty »

Je to kondenzát (máslo :lol: ) - směs vody a oleje. U mě pomohlo vyvést odvětrání bloku mimo sání.
VW Passat 3BG Variant AVF 4motion , VW Passat 3B Variant AFN Syncro
VW Passat 3B variant AVG 4motion , VW Passat 3B/3BG Variant AFN kripl
BMW e30 325i cabrio , BMW e24 635csi

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Graun »

Když jezdíš kratší trasy a ještě v tomto počasí, tak to kondenzuje a vytváří to "máslo".

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10165
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od xerxes »

dobře pojmenováno :lol:

Uživatelský avatar
matheus
Člen klubu
Příspěvky: 334
Registrován: 11.04.2009 18:31

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od matheus »

ahoj, předem se omlouvám, pokud to tu někde je, určitě i je, ale hledat v milionech příspěvků, když dávám vyhledávací slova jako 3 válce apod.... na průstřel hlavy.

Mám problém, že auto jede na 3, bliká kontrolka motoru.
Mám prokletou 1.6 16v AUS, nasypáno nespočet peněz (neřešme proč) bohužel ani teď to nejede jak má, repas dělanej protože "známej" dělal rozvody a pojebal to až se to potkalo (výbornej servisák) měněno snad všechno dvakrát, hrůza.
Teď je ten problém, že to jede na tři. Koupil jsem zapalovací modul a svíčky, po výměně beze změny a tak se ptám co dál, jsem absolutní amatér, ale už se prostě nechci vysypat do servisu, protože prostě nemám dobrý zkušenosti. Myslíte že by to mohly být vstřiky? Občas se mi za jízdy stalo, že najednou jakoby nešel do motoru benzín, prostě jak kdyby to vynechalo, povolil jsem plyn a za několik vteřin přidal, občas to škublo, ale jelo dál. Olej to nežere, ale ztrácí se mi trochu voda z expanzky, nicméně si nemyslím, že by to na to mělo vliv i kdyby bylo fouklý těsnění pod hlavou. Protože tu vodu jsem zpozoroval už dříve, ale tohle se stalo najednou, z ničeho nic, ráno jsem nastartoval, dojel do ikey, po dvou hodinách jsem chtěl odjet a tohle. svíčky, až na jednu byly čistý, ale ta jedna nebyl žádnej extrém, olej nikde v prostoru svíček není, (někde jsem četl, že měl někdo svíčku v oleji, tak rovnou píšu, že u mně ne)
Kabely budou taky v pohodě, ale tady ten problém není, protože když jsem postupně sundaval jeden kabel vždy od každý svíce, tak jsem nenastartoval. Takže si myslím, že je problém jinde, jen prostě už nevím kde.

Díky za případný podněty. Prosím vynechte si takový ty řeči o tom, že už to tu bylo, že stačí hledat a podobný chytrý řeči, já s tím autem mám nervy celejch sedm let co ho mám ale prostě nemám na lepší a v tomhle už je takovejch peněz a nervů, že ho dávat pryč prostě nemůžu. Prostě jsem uplně v píči s nervama, vždycky to přijde, když to nejmíň potřebuju a teď potřebuju prostě aby to stálo co nejmíň peněz.
Díky
vw caddy IV cng/dodge challenger V6

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od noxik600 »

Pokud to nedělá elektřina, tak ty vstřiky. To by VAG ukázal. A tím bys měl i začínat.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Graun »

Začni Vagem jak psal kolega výše. Ten Ti pomůže určit příčinu. Pak je třeba proměřit kabely jaký mají odpor. Můžou být proražené - odpor do 10kOhm. Vstřiky jdou také proměřit a na Vagu odzkoušet (self-check).
Ten test na vynechávání válce se dělá při běžícím motoru - stahuješ postupně kabely ze svíček (v rukavicích) a sleduješ, který nezapaluje - pokud to nevíš.


Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
matheus
Člen klubu
Příspěvky: 334
Registrován: 11.04.2009 18:31

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od matheus »

To jsem nevěděl, respektive chtěl jsem to zkusit ale nechtěl jsem něco ještě víc zkurvit, zkoušel jsem to tak, že jsem jeden sundal a zkoušel nastartovat, protože jsem si říkal, že pokud nezapaluje jeden a naskočí to, tak poznám kde je problém, pokud je na cestě mezi modulem a svíčkou. No asi blbost, zkusím to jak říkáš.
Na diag jsem to nechtěl hned dávat, doufal jsem, že to třeba krom svíček a modulu už může být jen něco co můžu vyměnit a hotovo a ne řešit to přes drahý servis, ale chápu, že bez toho se neobejdu. Kdyby to byl nějaký vstřik, je možný nechat měnit jen jeden, nebo musim nechat vyměnit všechny, abych věděl až to na mně nějaký servisák bude zkoušet :(?
Zjistí vag i problém v elektrice? Kdyby to byl problém co psal noxik600?
Díky
vw caddy IV cng/dodge challenger V6

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

pokud ti to točí a nechce chytit, tak je většinou problém ve snímačích otáček motoru klika/vačka. může to za jízdy chcípnout, že to na 3s cukne ztratí výkon rozsvítí se budíky a když nehoupneš hned na spojku tak to zase samo chytne jak je motor roztáčený koly a jedeš dál což tak trochu odpovídá tomu tvému popisovanému vynechání. může to třeba dělat, že to nejde vytočit na 4000ot prostě to je v nouzáku
pokud je KO hallův snímač otáček na klice tak to ani nenastartuje nebo hned zdechne a podobně, když vyřadíš dojíždíš na křižovatku zdechne apodobně


jinak kabely mezi svíčkami a modulem bych vyměnil celou sadu koupíš za 600,- a pokud to zní, že vynechává, tak za chodu motoru vytahuj kabel a mělo by to změnit zvuk tam kde to nezmění tak to nepálí na diagnostice je vidět v měřených hodnotách který válec vynechává, ale to vše může dělat ten snímač hallův
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
matheus
Člen klubu
Příspěvky: 334
Registrován: 11.04.2009 18:31

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od matheus »

To ne, o tom jsem nepsal, jen že jsem takhle zkoušel na kterym válci je problém a hledal kde je příčina, modul, případně svíčka, vyměnil jsem obojí, kabely jsou bosche a jsou relativně nový, takže si nemyslím, že problém je u nich. Auto normálně nastartuju a můžu s jím jet, jen prostě na tři válce. Nechcípe, startuje, nevynechává nepravidelně, jen prostě někde problém, že neběží všechny čtyři. Nechám to dát na tu diagnostiku a uvidíme, jen se trochu bojim že to ukáže zas deset sporadickejch věcí a zas po mně budou chtít vyměnit milion dílů. No uvidíme, ve středu se snad dostanu do servisu, to zas bude peněz...
vw caddy IV cng/dodge challenger V6

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

zkus to v noci nastartovat vše zhasnout koukni na ty kabely jestli to někde nejiskří - já bych je dal nový, když jsi vyměnil modul za 2000,-.. ono že vypadají zánovní toho moc neřekne..

modul je nový nebo použitý? a zkontroluj ještě jestli nemáš přehozený pořadí kabelů, aby to nebyla opravdu kravina.. na cívce jsou čísla a válce se čístlují od rozvodů


ono obecně neorigo kabely nejsou žádná hitparáda.. já dával třeba Teslu a oproti origo starým to nedrží skoro vůbec
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
noxik600
Závodník
Závodník
Příspěvky: 644
Registrován: 29.01.2016 07:07

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od noxik600 »

Mimo to, diagnostika z ebay mě vyšla na se 300 Kč, program stáhneš, notebook stačí jakýkoli. Za už roky trápení s autom bych to koupil jako první věc
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.

Uživatelský avatar
matheus
Člen klubu
Příspěvky: 334
Registrován: 11.04.2009 18:31

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od matheus »

tak jsem zkusil ty kabely a těmi to taky není, každopádně je problém na prvním válci u rozvodů, takže zítra objednat na servis a doufat, že to nebude stát raketu.
Kabel jdu objednat, vůbec jsem nevěděl, že je to tak jednoduchý, myslel jsem, že nefungujou, když to normálně stojí majlant.
Díky, pak sem napíšu co to bylo.
vw caddy IV cng/dodge challenger V6

Uživatelský avatar
matheus
Člen klubu
Příspěvky: 334
Registrován: 11.04.2009 18:31

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od matheus »

tak odešel vstřik, prej kabely okousaný od kuny, takže nejdřív nový kabely a pa až řešili ty vstřiky, novej 2500 :/.

takže celkem i s diagnostikou jsem v tom zatim asi za 6k
vw caddy IV cng/dodge challenger V6

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“