Chování motoru 1.6 16V

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

každa cievka druho vyroba je lepšía ako ta origo vo VW,teda ja mam s tym skusenosti..tie origoš VW strašne praskaju,človek to ani nevidí no väcsinou su to 2trhliny na vrchu a už to nejde ako ma..a ked vonku prší tak motor je uplne bez vykonu,dokonca lacne repliky ako Beru,NGK,Hart a pod. funguju dlhe roky bez problemov :mrgreen: kamaratov golf 4 1.6 8v AKL už ma znova problem s vynechavanim vo valcoch a bude to 100% zas ta originalna cievka co pojazdila 40 000km a je znova k.o :)

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

tu je cievka zo seat ibiza..rana jazda bola katastrofalna,trhalo to a bez vykonu..vysoka spotreba,po vymene už nebol problem :)
Přílohy
cievkaibiza.jpg

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

mám origo původní tento modul má najeto kolem 270 000km a maká bez problému a vzhledem k tomu, že je to už nějaký čas snížený a v nápravách powerflexy tak těch vibrací zažívá víc než na seriovém podvozku a pořádk maká, která druhovýroba vydrží alespoň polovinu :blush: ? (odvěď typuji žádná)
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

Fuha,to mi je zahadou,aky maš rok vyroby auta? možno tie novšie cievky už su o.k,no zatial som menil cievky v autach ktore boli r.v 1998-2001,možno bola zla seria a tie novšie ročniky už boli oki :)

mam ešte otazku,ta moja lambda v katalyzatore ukazuje teda že teplota je -32,velmi sa nevyznam do lambda sondy,prečo to teda mera teplotu? aku plni funkciu pre motor? obohacuje/ochudobnuje zmes podla toho aku teplotu nasnima v katalyzatore?

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Shorty »

Ne, novější cívky vážně taky nejsou bez chyby. Ale aspoň mají na každý válec separé, tak se dají měnit zvlášť a stojí pár stovek. Za 6 let jsem kupoval na autě jednu a na druhym autě za 15 let taky jednu...myslím, že při tý ceně je to úplně v cajku.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

mám 2000 rok výroby modelák 2000
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

Tak že zapalovacia cievka vymenena,auto už ma aj vykon pri zapnutej klime :mrgreen: akceleruje plynulo a normalne,no stále mam problem s vynechavanim od 1000 do 2500ot,ešte sa chystam na vymenu lambda sondy v katalyzatore,ak nepomože tak chcem najsť EGR ventil či nahodov nieje zaseknuty.

Može byt aj zapachaty katalyzator? stava sa to pri benzinovych 1,6tkach? lebo auto ma nejaky divny zvuk,podobny kamaratovemu ktory na svojom 1.6SR kat. nemá :mrgreen: no ja ho tam mam,vyfuk mam ešte origo VW,vymenil som jedno tesnenie kde prefukovalo a je v poriadku,no to či kat. nieje nahodov rozpadnuty,zapchaty zistim ako?

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

nevím jak pólo ale na GIV jsou dva katíky za odměnu, ale to by spíš nejelo ve vyšších otáčkách kde jde víc plynů výfukovou soustavou..

zkusil pročistit Map senzor třeba v izopropylenu.


vpravo dole u nápisu "AVITO" to je EGR - zkus odpojit konektor z něj jestli to pojede lépe (o něco to pojede respektivě na origo sání jsem to poznal - teď co mám už filtrbox bokem tak nepoznám jestli jde nebo nejde)
Obrázek
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

Ja ten egr nikde nevidim..asi na mna vo vw zabudli :D no skusim vycistit map sensor,cez vag sa neda skontrolovat nejako v meranych hodnotach?
Přílohy
IMG_20160602_164331.jpg

Uživatelský avatar
majrek001
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9298
Registrován: 08.10.2008 11:24
Bydliště: Svitavsko

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od majrek001 »

šťastný to člověk
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
:arrow:
kódování a diagnostika vw koncernu

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

Map senzor prečisteny,noo troška to pomohlo ale nie vela,ešte ostava lambda sonda na vyskušanie či to pomože.

Ale skusim ešte vymenit podtlakove hadičky,jedna podtlakova ide z regulatoru tlaku paliva do sania a pri regulatore je popraskana aj už asi prelomena,skusim vymenit všetky podtlakove hadičky cez vikend,možno aj tam bude chyba.

Uživatelský avatar
Mr.Marco
Řidič
Řidič
Příspěvky: 106
Registrován: 10.09.2011 12:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Mr.Marco »

Tak dnes som vymenim podtlakovu hadičku a s kontakt sprejom som prešiel všetky možne elektricke spoje pri motore.

Prestriekal som konektory do snimačov vačky,zap.cievky,vstrekovačov a všetko čo som našiel :mrgreen: tie konektory na vstrekoch boli celkom zapečene a išli tažko von.Po prestriekani kontakt sprejom motor ide ovela lepšie,ma pekny tah aj v nižšich otačkach a jeho vykon je plynuli,nevynechava 8O no to triasenie motora je stale od 1000 do 2000ot,v pondelok po praci sa pustim do tej lambda sondy.

Skušal som spustil readines kod a vyšlo mi toto.
Troška nechapem tomu katu...co tam mohlo zlyhať?
Přílohy
vagpolo.jpg

Sonny
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 386
Registrován: 13.06.2010 22:32
Bydliště: Brno

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Sonny »

Ten MAP senzor najdu kde? a jak vypadá?
Jinak mi to moje AZD připadá čím dál zdechlejší,a to jezdím pořád na N98 8O :idea: :|

Uživatelský avatar
Shorty
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3135
Registrován: 24.05.2010 16:33
Bydliště: Praha

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od Shorty »

Vlevo na sání, jako nějak jak je hrdlo měrky oleje tak pod ní. Vidět je jen část toho senzoru a ven kouká hlavně ten štekr. Vypadá to asi takto http://bazar.automedik.cz/AMD6647664415 ... /golf-iv-4" onclick="window.open(this.href);return false;

Dost lidí to tady čistilo nebo i měnilo a výsledek asi žádná sláva. Po čištení je potřeba základní nastavení
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V

Uživatelský avatar
vwkali
Člen klubu
Příspěvky: 60
Registrován: 05.12.2015 17:01
Bydliště: Plzeň

Re: Chování motoru 1.6 16V

Příspěvek od vwkali »

Ahoj možná jsem to tady už řešil, ale potřeboval bych nějaký nápad - poradit čím to může být . Na volnoběh mi motor škube až to hýbe s celým autem . Je slyšet zakolísání otáček. Je to nepříjemný jak to škubne s celým autem. Jinak při jízdě nic, motor jede jak má.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“