Chování motoru 1.6 16V
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Chování motoru 1.6 16V
No pokud nesmažeš předtím hodnoty, tak se ti adaptace nepodaří. Na konci procesu musí svítit ADP OK nebo tak nějak. To co popisuješ je klasický projev nenastavené klapky. Nicméně tudle chybu to většinou nevyhazuje, todle by mohlo být fakt něco s palivem...takže akční členy a asi vyměnit palivový filtr (snadný a levný) a třeba i vyčistit vstřiky tou lahvičkou do nádrže.
Chyba EGR je celkem běžná a po smazaní se objeví zase znova třeba po roce. Je dobrý to občas protáhnout na dálnici
Chyba EGR je celkem běžná a po smazaní se objeví zase znova třeba po roce. Je dobrý to občas protáhnout na dálnici
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Zdar pánové po delší době a díky mé zbytečné aktivitě mě zlobí kolísání otáček motoru a to především když je motor teplý.Takže jak problém vznikl.Před STK jsem se rozhodl vyčistit škrtící klapku takže jsem jí zdemontoval a vyčistil,podotýkám že klapku jsem otevíral prsty a nenásilně(už jsem to dělal Xkrát).Namontoval zpět na sání a nastartoval(bez základního nastavení) všchno špalalo pěkně až do ohřátí motoru kdy se poprvé projevil můj problém kolísání otáček při volnoběhu mezi 1600-1800ot/min. přičítal jsem to neprovedenému základnímu nastavení,které jsem tedy provedl již řádně včetně přizpůsobení ale problém přetrvával.Vyměnil jsem těsnění pod klapkou a teplotní čidlo ale vše beze změny.Jediná chyba v paměti závad je neprovedené základní nastavení EGR ventilu které nejde provést,vždy napíše chybu po ADP běží.V akčních členech jsem ho zkoušel a občas jde slyšet jak cvakne když do něj lehce klepnu.Chystám se ho zdemontovat a zkusit vyčistit.Moje otázka je zdali může EGR způbobovat takovéto chování?!Díky za případné postřehy
VW GIV 1.6 16V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
kolísání otáček na teplém motoru může dělat i egr ventil mě to třeba dělalo, ale lítalo to o cca 50ot a po odpojení konektoru z egr ventilu to hned přestalo..
to, že nejde přizpůsobit egr je tak nějak normální mě nejde starý ani fungl nový - základní nastavení se udělá samo po pár km jízdy
to, že nejde přizpůsobit egr je tak nějak normální mě nejde starý ani fungl nový - základní nastavení se udělá samo po pár km jízdy
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
normálně ho odpoj za chodu motoru a uvidíš jestli to přestane houpat.. čistil jsem ho několikrát, ale bylo to prakticky k ničemu, tak jsem koupil jiný - el. egr odchází často
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Odpojení za chodu jsem zkoušel a bez výsledku.3000,- za nový je ale děs
VW GIV 1.6 16V
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
jo je to lidovka, ale měl jsem asi raději vzít origo za 4000,- než repliku za 3000,-
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- falko1983
- VWjunior
- Příspěvky: 1690
- Registrován: 12.08.2008 16:30
- Bydliště: Litvínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chování motoru 1.6 16V
Problém vyřešen.Vyměnil jsem EGR a všechno šlape zas jak hodiny ....
VW GIV 1.6 16V
- rcRadim
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 05.06.2016 21:41
Re: Chování motoru 1.6 16V
Zdar borci , jaká je podle vás adekvátní cena za výměnu spojky,chladiče a přetěsnení ventilového víka ? komplet materiálu i s prací ?
- noxik600
- Závodník
- Příspěvky: 644
- Registrován: 29.01.2016 07:07
Re: Chování motoru 1.6 16V
Spojka s materiálem(Valeo) 3980kc. Ostatní bych hádal.
VOLKSWAGEN GOLF VI Variant 1.6 75KW BSE, r.v. 2009.
- rcRadim
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 05.06.2016 21:41
Re: Chování motoru 1.6 16V
No po mě servisák chce za tu spojku , výměnu chladiče a přetěsnění ventilového víka +- 14 tisíc v dalším dokonce ještě víc prej trojdílna spojková sada LUK za 11 500 a dvojdilná za 7 500
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
tady máš např komplet sadu od SACHS http://www.hanza-autodily.cz/spojkova-s ... 1/d-70650/" onclick="window.open(this.href);return false; na těchto motorech je jednohmotnostní setrvák - není důvod ho měnit (je to kus železa), chladič dejme tomu 2000,- přetěsnění ventilokvého víka pokud tam dá to tekuté sklo co tam má být tak stojí asi 1500,- - práce za vše si myslím max do 5000,-
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
- rcRadim
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 05.06.2016 21:41
Re: Chování motoru 1.6 16V
Takže 14 tisíc je celkem přestřelený ne? Pochybuju o tom že tam dá to tekuté sklo beztak jen nějaký silikon . Furt se ale směju tomu že v jednom servise chce za komplet spojkovou sadu s ložiskem LUK 4 500 , a jiném servise za trojdílnou sadu taky LUK 11 000 . Tojdílná sada = s ložiskem ne ?
- majrek001
- VWmaniak
- Příspěvky: 9298
- Registrován: 08.10.2008 11:24
- Bydliště: Svitavsko
Re: Chování motoru 1.6 16V
mělo by v té sadě být cca toto
- 3082 149 541 - Pritlacny talir / 1 kus
- 1862 518 031 - Spojková lamela / 1 kus
- 3051 003 100 - Vysouvací talíř, spojka / 1 kus
- 3018 082 100 - Stahovaci krouzek, vysouvaci talir / 1 kus
- 3096 005 000 - Sada sroubu, spojka / 1 kus
- 4200 080 060 - Mazací tuk / 1 kus
- 3082 149 541 - Pritlacny talir / 1 kus
- 1862 518 031 - Spojková lamela / 1 kus
- 3051 003 100 - Vysouvací talíř, spojka / 1 kus
- 3018 082 100 - Stahovaci krouzek, vysouvaci talir / 1 kus
- 3096 005 000 - Sada sroubu, spojka / 1 kus
- 4200 080 060 - Mazací tuk / 1 kus
paštika B6 variant TFSI & paštika B5.5 variant AVF
kódování a diagnostika vw koncernu
kódování a diagnostika vw koncernu
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 24.04.2017 21:40
Re: Chování motoru 1.6 16V
čau vím že to jsem asi uplně nepatří ale mám takovej problém měnil jsem všechny cívky protože jsem myslel že to bude tím že mi jakoby fluše vejfuk když je ohřátej motor nejak takto https://www.youtube.com/watch?v=wucztu4FwkY" onclick="window.open(this.href);return false; ale po tom co jsem vyměnil cívky svíčky a všechno to dělá stále a motor jakoby sebou trošku cuká ale jede na všechny 4válce a chybu to nepíše je možné že to muže být tím že tam je sportovní sání a není pročištěná škrtící klapka?