Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1700 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 22.06.2016 14:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7077

Bydliště:

Svitavsko

egr ventil to může dělat - mě třeba poškubává na volnoběh jak odpojím za chodu konektoru tak je klid

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 22.06.2016 14:48 
Offline
Člen klubu
Uživatelský avatar

Hodnost:

Člen klubu

Registrován:

05.12.2015

Příspěvky:

43

Bydliště:

Plzeň

Když ho odpojím bude auto normálně jezdit a nastartuju ho ?


Nahoru
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 22.06.2016 14:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7077

Bydliště:

Svitavsko

normálně nastartuj pozoruj a za chodu z něj zkus odpojit konektor jestli cukání přestane

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 29.06.2016 11:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

1388

Bydliště:

Praha

Kluci, tak se slzou v oku se loučím s touto sekcí :sorry: přešel na GVI. S tímto motorem jsem byl nakonec velice spokojen, když si s tím člověk trochu pohrál tak je dobrej :good: jediný co mě už trochu štvalo bylo ježdění na N98, respektive jeho hledání za slušný peníze, jelikož byl místy nedostupnej nebo fakt přepálenej. :kap:

_________________
VW Golf VI 1.4 TSI CAXA
ex: VW Golf IV 1.6 16V, prodej dílů z GIV viewtopic.php?f=40&t=318776
LED žárovky na prodej viewtopic.php?f=40&t=319266

_________________
VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 29.06.2016 17:05 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

08.09.2014

Příspěvky:

79

Tak at se ti s G VI dari stejne dobre jako doposud! Diky za prispevky a good luck!


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 29.06.2016 23:53 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.09.2011

Příspěvky:

105

Tak že som tu,konecne som si našiel čas pre tu druhu lambdu s teplotou -35 :mrgreen: lambda je vymenena za novu,teplota už je ok :) auto dostalo naspäť svoj vykon a ide ako ma :good: no problem pretrváva s trasenim/vynechavanim od 1000 do 2000ot,alebo ked zapnem klimatizaciu,rozbehujem sa a preradzujem rychlost,znova pridavam plyn tak ten motor keby jak nieco zadusilo,autom trhne a tak akceleruje dalej...robi to 90% pri zapnutom klimakompresore,teraz po vymene lambda sondy to robi velmi malo kedy,ale citit ze niečo ešte ten motor dusi...napada ma skusiť vymenit škrtiacu klapku a ked to nepomože,tak už vobec neviem čo :|

Jedinu chybu ktoru mam v climatronicu je defekt klapky nejakej,ked vypnem klimu tak mi nadalej počas jazdy fuka vzduchu do interieru,ked zapnem klimu tak počujem ako nejaka klapka praska pod palubkou :mrgreen: niekde som sa dočital ze to vynechavanie može robit samotna klimatizacia,malo naplne a bordel v klime.. :|


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 04.07.2016 19:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.09.2011

Příspěvky:

105

Tak že po vymene lambda sondy v katalyzatore pribudla chyba..pred tym len v katalyzatore a teraz je to aj "Lambda sondy" :| už nevem čo s tym,nič ma nenapada,po vymene lambda sondy spadla spotreba paliva cca o 0.5L,auto ide vykonovo lepšie až na tie vypadky vykonu občas ked zapnem klimu,občas aj bez vypnutej klimy citit vynechanie..už ma nič nenapada čo to može byt zle.


Přílohy:
readiness.jpg
readiness.jpg (304.2 KiB) Zobrazeno 252 krát

Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 05.07.2016 00:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7077

Bydliště:

Svitavsko

chvíli trvá než se ten test vytvoří

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 05.07.2016 08:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.09.2011

Příspěvky:

105

Tak že po zapnuti readiness mam chvilku počkať a možno ukaže že je nakoniec všetko ok? :mrgreen: včera včer som išiel domov svižnejšie,auto som otestoval v plnom rozsahu otačok a bez problemov,spotreba taktiež ok,až na tieobčas záhadne vypadky chodu motora :|


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 05.07.2016 14:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7077

Bydliště:

Svitavsko

od výměny to trvá cca 100km než se vytvoří test nebo to jde pustit přes diagnostiku a to by jsi měl dodělat do hodiny týrání motoru

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 06.07.2016 18:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

10.09.2011

Příspěvky:

105

Od vymeny lambdy som spravil už viac ako 300km,včera som robil test 1 lambdy cez vag,všetko OK,už aj v readiness mi zmizla chyba,no ked som išiel robit test katalyzatora a tak 2lambda sondy tak sa nedialo nič,vobec to neotestovalo...


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 09.07.2016 19:52 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

27.05.2015

Příspěvky:

9

Ahoj,
chtěl bych oživit 1 chybu z vagu:
17560 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 2 Nedosazena mez chude smesi
P1152 - 35-00 - -

Procházel jsem forum a už se to několikrát řešilo, ale žádného konečného výsledku jsem se nedobral.

Chtěl bych se zeptat - jestli to s tím souvisí - je potřeba po výměně baterie udělat základní nastavení škrtící klapky? anebo se nastaví sama když je celý den baterie odpojena?

A mohla by ta závada souviset s nabráním nekvalitního LPG? tankoval jsem do plna na D8 Zdiby ČS MOL ( cca 44 l)
A po 200km jsem zaznamenal zvýšení spotřeby (dle PC 8,8 l). Předtím jsem jel dálku i za méně jak 6,5) Cestou zpět se rozsvitila i oranžová kontrolka s upozorněním EMISE, DO DÍLNY. Po smazání se už kontrolka neobjevila, ale chyba ve vagu se opět načte.

Auto jede hůř, ale nedá se říct, že by jelo na 3 válce, spíš to je jak plně naložený auto nebo auto s vlekem...


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 13.07.2016 08:15 
Offline
Řidič
Řidič
Uživatelský avatar

Hodnost:

Řidič

Registrován:

21.06.2016

Příspěvky:

192

Bydliště:

Nový Jičín

Je zajímavé, že pozoruji něco podobného se spotřebou a tankováním plynu u MOL jako Ty. Já jsem to spíše přisuzoval jiným problémům co mám na autě, ale třeba je zde podobnost náhodná či nikoliv.

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk

_________________
VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), červená metalíza, jezdí na LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 13.07.2016 21:15 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.08.2010

Příspěvky:

289

pavlos_xj píše:
Ahoj,
chtěl bych oživit 1 chybu z vagu:
17560 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 2 Nedosazena mez chude smesi
P1152 - 35-00 - -

Procházel jsem forum a už se to několikrát řešilo, ale žádného konečného výsledku jsem se nedobral.

Chtěl bych se zeptat - jestli to s tím souvisí - je potřeba po výměně baterie udělat základní nastavení škrtící klapky? anebo se nastaví sama když je celý den baterie odpojena?

A mohla by ta závada souviset s nabráním nekvalitního LPG? tankoval jsem do plna na D8 Zdiby ČS MOL ( cca 44 l)
A po 200km jsem zaznamenal zvýšení spotřeby (dle PC 8,8 l). Předtím jsem jel dálku i za méně jak 6,5) Cestou zpět se rozsvitila i oranžová kontrolka s upozorněním EMISE, DO DÍLNY. Po smazání se už kontrolka neobjevila, ale chyba ve vagu se opět načte.

Auto jede hůř, ale nedá se říct, že by jelo na 3 válce, spíš to je jak plně naložený auto nebo auto s vlekem...

Je potřeba nastavit klapku přes vag..

_________________
Leon 1.6 16v 77kw BCB


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 13.07.2016 21:19 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

27.05.2015

Příspěvky:

9

Tak záhada se dnes objasnila v LPG servisu Vaněk. Příčinou byl zresetovaný firmware řídíci jednotky magic do základního nastavení (nejspíš pří výměně baterie anebo náhodou) Nově nahrany soft by měl být odolný i proti konci světa, tak uvidíme.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1700 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group