Stránka 112 z 126

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 17.07.2016 20:04
od pavlos_xj
Ahoj,
Chtěl bych se zeptat, jak je to s výměnou "zapalovacích kabelů" u motoru s kodem BCB.
Měnil jste někdo ty zástrčky do cívek? https://mlparts.cz/autodily/vw/golf-iv- ... ctId=99392" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 17.07.2016 20:12
od majrek001
pokud chceš měnit konektor nebo piny - tak sehnat nový konektor ve vw a případně přecvakat piny nabo jen přepinovat do nového konektoru, ale žádný další zbytečný spoj bych nedával

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 18.07.2016 00:02
od rcRadim
Zdar borci , za jak dlouho se vám tenhle motor v tomhle ročním období a při normální jízdě po městě zahřeje na těch cca. 90 C ?

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 18.07.2016 06:28
od majrek001
mě se to ohřeje tak cca po 5km (v zimě 8 - 10km), ale mám předělané sání na TDI/GTI filtrbox takže už tam nejde teplá hadice (a naše druhý auta B5.5 1.9 je na 90° po cca 2km a to i v zimě), ale mám podezření, že je slabší termostat

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 18.07.2016 09:02
od Dolejs04
hodně záleží jakou trasu jedeš jestli z kopce nebo třeba po dálnici ale cca do 5 km by jsi to měl mít ohřátý..

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 18.07.2016 09:16
od rcRadim
No dneska cesta do práce , skoro celá cesta couračka městem pak kousek 80ka. Ohřalo se mi to na 90 těsně u práce takže tak po 10-11km ... Venku bylo tak 16 stupňů a čidlo teploty mam výměněné protože občas ukazovalo 90 a jindy byla ručička úplně spadlá. Takže asi taky termostat že?

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 19.07.2016 00:08
od vanhouten
nesetkali jste se někdy se zhasínáním motoru za jízdy. dělá mi to zásadně a jen na pátém kvaltu a když jedu delší dobu plynule cca 100 kmh (tzn. cca 3000 ot) nebo obcas kolem 140-150 kmh. normálně jdu pod plynem, motor zhasne otáčky padají rychle dolů (nevím jestli by to spadlo úplně na nulu, ale minimálně k volnoběhovým spadnou během 1-2 vteřin). Jak mi to udělá, stačí pustit plyn a většinou ho jednou až dvakrát prošlápnout na podlahu a motor zase naskočí.

Napadlo mě, jestli to nemůže dělat bordel z nádrže, že ucpe palivový přívod, často se mi to stává jak mám těsně nad rezervou. Někdy to neudělá měsíc, někdy to udělá 2x za den.

Dá se to přežít, ale nechtěl bych aby se mi to stalo když budu na dálnici v zatáčce a čirou náhodou by ten motor nenaskočil - kroutit volantem na dálnici a brzdit bez posilovače bych fakt nechtěl.

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 19.07.2016 16:06
od Shorty
Dělalo nám to u AZD, byl to variant, takže dělník a nikdo se s nim příliš nemazal (jezdilo to na N95, minimální aditivace paliva, výměna filtrů a oleje ne úplně pravidelná, vadný senzor teploty...). Chynu na diag to nehlásilo. Nicméně to byl senzor otáček, ale teď už si nevybavim, zda vačky nebo na klice.

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 19.07.2016 18:46
od kufus
Taky mě to občas udělalo, jak říkáš, na 5 a plynulá jízda, pak stačilo prošlápnout (i když to bylo spíš placebo :D) a jelo to dál. Jeden den jsem jel 30 km pro známou na nádraží, dojel, vypnul motor a už nenastartoval. Domů na laně...Měl jsem u sebe diagnostiku, ta psala jen čidlo na vačce a to jenom sporadicky, to už jsem taky jednou měnil za nějaké starší. Nicméně nejelo to kvůli čidlu na klice, které se v diagnostice neobjevilo. Od výměny se mi to nestalo.

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 19.07.2016 23:06
od vanhouten
tak to já se zase o to dost starám. Olej max 10tkm, s každým olejem komplet filtry, benzín z 95% jen N98 (nejčastěji Verva). Zatím mi to dělá spíše sporadicky, takže to asi nechám, ale kdyby to kleklo tak aspoň vím kde hledat chybu. díky za tip

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 20.07.2016 09:45
od dwajt
Zdravim! Taky mi to delalo tydle problemy. Kupodivu, bylo to kdyz jsem jel do kopce, nebo z kopce... Nedavno jsem musel menit palivove cerpadlo, pricemz v Porsche mi rekli, ze tydle ,,vypadky,, byly zpusobeny pravdepodobne palivovym cerpadlem. Ale jak pises nahore, stavalo se to opravdu dost malo a dalo (da?) se s tim relativne dobre zit. At to jezdi!

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 24.07.2016 22:44
od Dolejs04
vanhouten píše:nesetkali jste se někdy se zhasínáním motoru za jízdy. dělá mi to zásadně a jen na pátém kvaltu a když jedu delší dobu plynule cca 100 kmh (tzn. cca 3000 ot) nebo obcas kolem 140-150 kmh. normálně jdu pod plynem, motor zhasne otáčky padají rychle dolů (nevím jestli by to spadlo úplně na nulu, ale minimálně k volnoběhovým spadnou během 1-2 vteřin). Jak mi to udělá, stačí pustit plyn a většinou ho jednou až dvakrát prošlápnout na podlahu a motor zase naskočí.

Napadlo mě, jestli to nemůže dělat bordel z nádrže, že ucpe palivový přívod, často se mi to stává jak mám těsně nad rezervou. Někdy to neudělá měsíc, někdy to udělá 2x za den.

Dá se to přežít, ale nechtěl bych aby se mi to stalo když budu na dálnici v zatáčce a čirou náhodou by ten motor nenaskočil - kroutit volantem na dálnici a brzdit bez posilovače bych fakt nechtěl.
Mě to dělá to samý a asi čerpadlo nasaje vzduch jak projedeš zatáčkou takže málo benzínu.. čidlo na klice jsem dal nový a udělalo to taky..

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 29.07.2016 11:42
od vanhouten
ono mi to právě nedělá v zatáčkách, ale paradoxně na rovině - nejčastěji dálnice popř. dlouhé rovné okresky. Každopádně díky za info.

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 30.07.2016 09:22
od Dolejs04
vanhouten píše:ono mi to právě nedělá v zatáčkách, ale paradoxně na rovině - nejčastěji dálnice popř. dlouhé rovné okresky. Každopádně díky za info.
chtělo by se to mrknout do nádrže jak je na tom sítko před čerpadlem jestli není moc zanesený bordelem. pak bys viděl víc..

Re: Chování motoru 1.6 16V

Napsal: 30.07.2016 19:01
od Mr.Marco
nazdarek

tak stale mam problem s motorom 1.6 16v v polo gti..vybracie pri cca 1600ot,ked je vonku cca 20st. tak auto ide dost živo,ale ked je cca 30st. tak to ide slabšie,ked zapnem klimu tak to citit najviac,ked preradzujem a sa rozbieham,pridavam plyn..tak keby ako som mal za sebou zapnuty vozik,motor pridusi a tak sa rozbehne..neviem prist na problem,sviečky som vymenil znova..na asi 5km to triasenie zmizlo a znova to robi..auto ide lepšie,ale nieje to 100%...raz sa mi dokonca stalo,ze auto za tepla mi neišlo naštartovať,motor točil ale nenaštartoval som,az na druhy pokus...napojil som to na pc a bez chyb,može tento problem robit nejaky snimač vačky?

Nevymenil som ešte tieto snimače

-snimač kľuky
-snimače vačky
-snimač tlaku v sacom potrubí

alebo..-netenosť vyfuku? vymenil som tu sponu co je medzi katom a stredovym vyfukom,dal som pastu,po 2tyzdnoch to prefukuje znova..nemozem mat zacpaty nejaky vyfuk? nezda sa mi to ze by som dal malo pasty ale dal som jej tam vela,poskladal som to dobre..ešte ma napada možno zle tesnenie medzi zvodmy a katom,ked unikaju plyny tak to oblbuje lambda sondy..