Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1731 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 31.08.2016 14:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7290

Bydliště:

Svitavsko

ona odezva pak je kdykoliv šlápneš na plyn než se začne něco dít

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 31.08.2016 14:09 
Offline
VWsenior
VWsenior
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

27.09.2014

Příspěvky:

153

Já to chápu, jen pro mě je odezva už i jen to, když prošlápneš a vyletí ti otáčky i když jen částečně. Prostě se něco stane, ne že se to stane "špatně" :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 03.10.2016 20:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

306

Bydliště:

Brno

Ahoj,po dlouhé době se zase něco děje :mrgreen:
Byl jsem na STK a tam mi technik řekl že mám něco s EGR ventilem(načetl nějaké chyby).Pozoruji na volnoběh kolísání otáček 100ot. a někdy se to uplně splaší,lítá to sem tam i 500ot.a po chvilce se to zase ustálí.(to nikdy nedělalo!)Další věc..mám ruku na řadičce a pozoruji lehké vynechávání,takové drbnutí.Nově se někdy hned po studeným startu rožne kontrolka motoru a nyní zatím svítí stále.
Je to EGR?? nemám to ted jak ověřit.Co se s tím dá dělat??
Jinak auto má pořád stejnou spotřebu,olej nebere a klapka je čistá jak dětská prdýlka:) najeto 232tis.km motor AZD

Díky za rady.

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 03.10.2016 21:32 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

7290

Bydliště:

Svitavsko

jo taky mě blbne egr trošku litají otáčky tak o 10ot a jak odpojíš konektor od egr tak je klid

_________________
www.detailing.cz

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 04.10.2016 19:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

306

Bydliště:

Brno

Odpojil jsem konektor,kontrolka motoru svítí..shasne??

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 28.12.2016 02:37 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

12.10.2014

Příspěvky:

27

jenom přidám mé zkušenosti s EGR...

Autu kolísaly otáčky nejdřív jen občas, většinou když bylo vlhko a o pár desítek otáček, postupně se to zhoršovalo dokud auto chcípalo pořád na volnoběh a nakonec už ani nestartovalo. Došlo na vyčištění EGR systému a resetování hodnot přes diagnostiku, problém to vyřešilo pouze na pár desítek km, tak jsem se rozhodl koupít nový EGR od Pierburgu tuším (cca 2500kč). Všechno v pohodě pár měsíců, ale pak jsem jel na dálnici a auto přestalo jet z ničeho nic a chcíplo, nechalo mě to uprostřed Německa, 600km od Prahy. Byl to opět problém s EGR, praskla trubka která vede od EGR do škrtící klapky, trubka s těsněním se vyměnila (cca 1500 kč originál) a od té doby je pokoj. Auto jede jak má a jsem s tím spokojen. Samozřejmě stačí odpojit EGR kabelem a auto pojede, ovšem já měl před STK, tak jsem to musel vyřešit takto. EGR musí být zapojené a plně funkční, aby kontrolka emisí nesvítila, i když se chyba vymaže a v EGR je problém nebo je odpojené, vždy se po pár km rozsvítí. Čidla jsou ohledně EGR hodně citlivý, stačí maličká netěsnost a jednotka už hlásí chybu.

_________________
Golf IV 2001 3D 1.6 16v 77kW AZD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 28.12.2016 21:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

1491

Bydliště:

Praha

Ty kráso, jak může prasknout ta kovová trubka od EGR :fool:
A citlivost na netěsnost ti nevím čéče - žádné těsnění tam není a několik let jsem jezdil jen s částečně připevněnou trubkou, jelikož byl jeden šroub zlomen v sání a jen to občas zahlasilo příliš otevřený ventil a stačilo to pořádně protáhnout s kvalitním palivem a zmizelo to

_________________
VW Golf VI 1.4 TSI CAXA
ex: VW Golf IV 1.6 16V

_________________
VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 29.12.2016 00:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8843

no čumít že praskla ta trubka ale stát se muže všechno s egr jsem taky kombinoval a si nejlíp jak bude zapojen a nezaslepen hold není to TDI

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 31.12.2016 11:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

306

Bydliště:

Brno

Mě už kontrolka svítí stále...zkusil jsem EGR vyčistit ale bohužel to nepomohlo,byl zanesený minimálně,to víc byla zanesená ta trubka u klapky.
Každopádně zatím se nic hrozného neděje,jen lehce kolísají otáčky.

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 01.01.2017 20:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8843

koukal ses na těsnění pod klapkou?to je taky častá závada kolisání....

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 02.01.2017 11:03 
Offline
Závodník
Závodník
Uživatelský avatar

Hodnost:

Závodník

Registrován:

21.06.2016

Příspěvky:

386

Bydliště:

Nový Jičín

Pokud měl rozhozené sání, tak se má měnit i těsnění na přírubách, které nejsou při demontáži a následné montáži schopny dostatečně těsnit.
Taky mi kolísaly otáčky, ale po repasy hlavy a kompletní výměně těsnění na sacím potrubí (horní+spodní 8ks) a vstřikovačích (8ks) již drží jak mají.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk

_________________
VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), červená metalíza, jezdí na LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 02.01.2017 14:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

306

Bydliště:

Brno

xerxes píše:
koukal ses na těsnění pod klapkou?to je taky častá závada kolisání....


Klapku jsem něměl nikdy oddělanou a ani čištěnou,nebylo potřeba.vyměnil jsem jen tu manžetu na klapce a gumy na filtrboxu.Každopádně otáčky nikdy nekolísaly,jen až teď co zlobí ten EGR.A to kolísaní je jen občasný :wink:

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 03.01.2017 00:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8843

pochybuju že za ty roky máš klapku pořád čistou :wink:

_________________
Strojvedoucí


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 24.01.2017 15:24 
Offline
VWsenior
VWsenior

Hodnost:

VWsenior

Registrován:

12.10.2014

Příspěvky:

27

ahoj, chtěl bych se zeptat zda-li už tu někdo měnil olej v převodovce na Golfu IV 1.6 16v... chci ho v blízké době vyměnit a potřeboval bych s tím poradit. Je na převodovce někde výpustný šroub nebo se to dělá jiným způsobem?

_________________
Golf IV 2001 3D 1.6 16v 77kW AZD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 24.01.2017 21:50 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

1491

Bydliště:

Praha

Ano, je tam výpušťák a pak se to napouští pomocí kontrolního šroubu a doporučuje se to decánko naklonit napravo, ať se tam vejde celých 1.9 litru. Řeší se to tady

Ve stručnosti: Zvednout - undat LP kolo, podběh a levý boční kryt pod motorem - Zkusit si povolit oba šrouby - Postavit na zem a vypustit (ať je to trochu zahřáté) - Nalejt litr a kousek a lehce přizvednout doprava - Na skoro prázdnou druhou lahev od origo oleje nasadit tu plastovou nálevku z lahve na kapalinu ostřiku (takový ten červený zobák), pak jí můžeš otočit vzhůru nohama a lejt dál - Až tam budou skoro 2 litry tak rychle zašpuntovat a dál už jen pozpátku...good luck

_________________
VW Golf VI 1.4 TSI CAXA
ex: VW Golf IV 1.6 16V

_________________
VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1731 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group