Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1818 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 118, 119, 120, 121, 122
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 14:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2008

Příspěvky:

676

SHORTY : Po nastartování se drží otáčky na cca 1600ot/min. postupně padají , jakmile se motor ohřeje na cca 70 stupňů začnou právě houpat v rozmezí 1700 - 1800 ot./min.

Jakmile se ale rozjedu a dostanu se s otáčkama pod 2000ot./min. začne se motor dusit , když v ten moment vyřadím otáčky spadnou na cca 800-900 ot./min. a motor se celý třepe , spatně jde zase vytočit... Pokud ale během jízdy držím otáčky nad 2000ot./min. tak motor jede normálně relativně ok

Mám tomu ještě dát den ? Je divné že po čisté výměně klapky bez zakladního nastavení jela v pořádku , jen měla vyšší otáčky

Bylo by moc sprosté , kdybych nahodil zpět origo , udělal zakladní nastavení , nechal ji tam den než se ustálí otáčky a pak tam natvrdo dal tu 1.8T ? ŘJ si ji stejně pak nastavuje dalších xx km ne ?

_________________
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 14:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

2108

Bydliště:

Praha

Já už teda auto dávno nemám, ale bylo to BCB, takže předělání sacího potrubí bylo bez problémů díky vývodu odvětrání pod klapku, ale právě po změně klapky za větší se začalo projevovat to houpání. Auto už teda několik let nemám, ale bylo to asi takle:

- výměna sacího potrubí bez problémů
- po výměně klapky bez základního nastavení vyskákaly chyby přípravy směsy
- základní nastavení nové větší klapky nešlo provézt, musela se připojit ta původní a pak prohodit
- stejně to po zahřátí houpalo, ale až po delší jízdě a následném popojíždění v koloně, rozhodně ne při provozní teplotě
- s EGR jsem nic nedělal a taky jsem tam neměl podložky (ani pod ventilem, ale pod vývodem pod klapku)

Good luck

_________________
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
ex: VW Golf VI 1.4 TSI CAXA
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: Škoda Felicia Combi 1.6

_________________
VCDS 17.8.1 ENG, VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 15:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2008

Příspěvky:

676

Ještě dodám že když otáčky spadnou pod těch 2000ot./min. a začne se motor dusit , vyskočí na budíkách EPC a emisní kontrolka , na vagu pak byli chybi typu "nesmyslný tlak v sacím potrubí" jakoby senzor MAP nepobral tolik vzduchu. Zkusím s tím ještě zítra jet , a pokud ne nahodím origo , provedu zakladní nastavení a pak je zkusím prohodit...

Moc díky za rady !!

_________________
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1818 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 118, 119, 120, 121, 122

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group