Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1838 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 119, 120, 121, 122, 123  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 14:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2008

Příspěvky:

675

SHORTY : Po nastartování se drží otáčky na cca 1600ot/min. postupně padají , jakmile se motor ohřeje na cca 70 stupňů začnou právě houpat v rozmezí 1700 - 1800 ot./min.

Jakmile se ale rozjedu a dostanu se s otáčkama pod 2000ot./min. začne se motor dusit , když v ten moment vyřadím otáčky spadnou na cca 800-900 ot./min. a motor se celý třepe , spatně jde zase vytočit... Pokud ale během jízdy držím otáčky nad 2000ot./min. tak motor jede normálně relativně ok

Mám tomu ještě dát den ? Je divné že po čisté výměně klapky bez zakladního nastavení jela v pořádku , jen měla vyšší otáčky

Bylo by moc sprosté , kdybych nahodil zpět origo , udělal zakladní nastavení , nechal ji tam den než se ustálí otáčky a pak tam natvrdo dal tu 1.8T ? ŘJ si ji stejně pak nastavuje dalších xx km ne ?

_________________
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 14:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

2299

Bydliště:

Praha

Já už teda auto dávno nemám, ale bylo to BCB, takže předělání sacího potrubí bylo bez problémů díky vývodu odvětrání pod klapku, ale právě po změně klapky za větší se začalo projevovat to houpání. Auto už teda několik let nemám, ale bylo to asi takle:

- výměna sacího potrubí bez problémů
- po výměně klapky bez základního nastavení vyskákaly chyby přípravy směsy
- základní nastavení nové větší klapky nešlo provézt, musela se připojit ta původní a pak prohodit
- stejně to po zahřátí houpalo, ale až po delší jízdě a následném popojíždění v koloně, rozhodně ne při provozní teplotě
- s EGR jsem nic nedělal a taky jsem tam neměl podložky (ani pod ventilem, ale pod vývodem pod klapku)

Good luck

_________________
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: Škoda Felicia Combi 1.6

_________________
VCDS 17.8.1 ENG, VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 10.07.2018 15:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.09.2008

Příspěvky:

675

Ještě dodám že když otáčky spadnou pod těch 2000ot./min. a začne se motor dusit , vyskočí na budíkách EPC a emisní kontrolka , na vagu pak byli chybi typu "nesmyslný tlak v sacím potrubí" jakoby senzor MAP nepobral tolik vzduchu. Zkusím s tím ještě zítra jet , a pokud ne nahodím origo , provedu zakladní nastavení a pak je zkusím prohodit...

Moc díky za rady !!

_________________
ex mk3, nyní mk4
I LOVE VW


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 20.11.2018 21:17 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

352

Bydliště:

Brno

Ahoj všem,
ví někdo objednací čísla těch dvou o-kroužku odlučovače oleje? a prosím doporučení kde koupit.
A je výměna jednoduchá? :D prý se musí sundat poloosa :!: Prolíná mi tama olej a chtěl bych zkusit si je vyměnit sám(nikomu se do toho nechce).

Díky.Motor AZD !

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 20.11.2018 21:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8930

Bydliště:

Svitavsko

koupit original N90617501 a 036103677

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
paštika B6 TFSI & paštika B5.5 variant AVF


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 12.04.2019 00:55 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

548

Bydliště:

Praha

ahoj,
můžu se zeptat kde je u motoru AZD egr ventil a snímač otáček na klikové hřídeli ?před týdnem mi mechanik řekl že mám vadnou škrtící klapku ,chtěl za klapku 13 000 a 7 000 za práci. ale prý to mám radši sešrotovat. pátral jsem co tak složitého bude na té výměně škrtící klapky, nastudoval jsem a za 5 minut byla dole a vyčistěná.nicméně pořád kolísají otáčky a při vyřazení na neutrál za jízdy se vypne motor. dělá to jak za studena tak i za tepla. pokud tedy nepomůže jiná klapka ,kterou sháním ,tak budu pokračovat v opravách svépomocí.na diagnostice mu to nic neukázalo ale prý klapka už nejde nastavit -ty potenciometry.ted musim nastudovat kde je kliková hřidel ,nemám tušení )))

_________________
vw bora 1,6 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 12.04.2019 07:31 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

21.06.2016

Příspěvky:

691

Bydliště:

Nový Jičín

Tak nejdříve vyměň toho žida co si říká mechanik.
S tou klapkou jsem si taky užil své, ale napodruhé to vyšlo (obě z vrakáče).
To čidlo otáček je umístěné u převodovky (na pravé straně z čela, při pohledu zepředu). Je to dole, kousek od olej.filtru.
Výměna není nic složitého, zabere pár minut, jen se musíš "ponořit" do motorového prostoru. Doporučuji koupit originál, ty repliky dělaly některým lidem problémy.
Je tam ještě jedno čidlo - vačkové hřídele, ale to je pod rozvody.
Někdy to chcípání způsobovalo i čidlo tlaku na posilovači řízení.
Ta klapka však bude první věc co je třeba udělat. Nezapomenout udělat základní nastavení klapky.

_________________
ŠKODA KAROQ 2.0 TDI 110kW / STYLE / 4x4 / DSG-7 / cappuccino beige metallic (2018)
ŠKODA CITIGO 1.0 MPI 55kW / 5D / STYLE PLUS / béžová metalíza (2017)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 12.04.2019 14:59 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

548

Bydliště:

Praha

děkuju , jdu to naštudovat )))

_________________
vw bora 1,6 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 24.04.2019 22:04 
Offline
VWexpert
VWexpert
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWexpert

Registrován:

05.06.2016

Příspěvky:

39

Zdarec, čistil jsem o víkendu škrtící klapku a poprvé za celou dobu jsem si všiml že mám v motoru nějakou zaslepenou hadici... nikdy předtím jsem si toho nevšiml asi jsem slepec :D nevíte k čemu původně má být ?

Obrázek


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 26.04.2019 17:20 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

548

Bydliště:

Praha

ahoj, tak jsem vyměnil škrtící klapku a je to ještě horší, teď to chcípá na volnoběh i když stojím.nemůžu najít tu klikovou hřídel a ten snimač, nemá někdo fotku ? a nedá se z internetu stáhnout ten program vag?

_________________
vw bora 1,6 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 27.04.2019 22:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8930

Bydliště:

Svitavsko

udělal jsi základní nastavení klapky přes VAG?

je to zezadu motoru uprostřed vede tam jediný kabel a je za gumovou zátkou u setrváku - konektor je u měrky oleje a pak vede zezadu (od mezistěny) do cca doprostřed spoj motoru a převodovky

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
paštika B6 TFSI & paštika B5.5 variant AVF


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 28.04.2019 20:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

548

Bydliště:

Praha

základní nastavení jsem neudělal ,nemám bohužel diagnostiku, ale odpojil jsem párkrát baterku, to by mohlo stačit ne?

_________________
vw bora 1,6 16v


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 29.04.2019 15:22 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.05.2010

Příspěvky:

2299

Bydliště:

Praha

V Praze kdyžtak diagnostiku mám a měl jsem stejný motor ve dvou (vlastně třech) autech, tak si možná ještě na nějaký fígle vzpomenu. Návod na základní nastavení už asi z hlavy nedám.

Klapka se nechá otestovat na akčních členech a ostatně i EGR, což jsi taky tuším psal, že ti servisák vyhodnotil jako špatnej.

_________________
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: Škoda Felicia Combi 1.6

_________________
VCDS 17.8.1 ENG, VAG COM 304 CZ


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 01.05.2019 08:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8930

Bydliště:

Svitavsko

odpojením baterky to není vždy úplně ono

zakladní nastavení - motor - základní nastavení - kanál 060 - adp OK

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
paštika B6 TFSI & paštika B5.5 variant AVF


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 01.05.2019 18:08 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

30.12.2010

Příspěvky:

6

Zdravím, měly bych na Vás dotaz.
Tento motor mi nechce nějak táhnout. Odspodu na 1 a na 2 má snahu jet, ale na 3 a otáčky od 3tis víš je pak auto líné.
Je měněná škrtící klapka a EGR- následně zákl. nastavení. A lambda za katem hlásila chybu na diag. takže nová lambda. Svíčky a filtry také vyměněny.
Aktuálně žádná kontrolka nesvítí a na vag žádná závada.
Cca před měsícem dělané rozvody ale to už svítila kontrolka motoru na lambda sondu, tak jsem tomu nepřikládal takovou váhu že auto nemá výkon.
Může toto způsobovat přesazený řemen ? Nebo nějaký snímač ? Třeba MAP senzor ?
Co tlaky v motoru ? (auto olej žere) Jaké jsou předepsané tlaky ?
Můžete mi někdo poradit co s tím ? Co zkoušet ?
Díky.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1838 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 119, 120, 121, 122, 123  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group