Sjednocujeme fanoušky VW od roku 1996. Přijeď oslavit dvacetiny klubu na celorepublikový sraz.

20 LET Klubu


Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1700 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 114  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 09.11.2010 14:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.01.2009

Příspěvky:

36

Bydliště:

Ostrava

Mám stejný motor ve své, něco to papá, ale proti Tobě je to nic cca. jeden litr na výměnu tedy 15 000km. Castrol Magnatec 5W40. Jinak u predcoziho auta (megane) jsem taky vylil presne co jsem nalil nez jsem sejmul srnku :roll: .

_________________
Obrázek

_________________
VW Bora sedan (1J) 1.6i 16V (BCB) LPG 2002 tmavá modrá metalíza, je k mání


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 09.11.2010 16:03 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1127

Bydliště:

Bratislava

Ako diskusia je to pekna chalani, ale nic nevyriesite. Ako som pisal, dat 10W-40 a ked nezaberie tak gufera a kruzky..

_________________
Golf IV Slovakia (1,4 16V) AHW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 23.11.2010 21:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1758

Bydliště:

Prostějov

Jak tu řešíte, že duní. Je to tak :roll: A bohužel prodlevu na plynu má, malej krouťák a moc žere :lol: Taky když šlápnu na plnej, chvilku nic, pak jakoby se dusil, 4 tis ten motor začíná nabírat výkon a v 6tis jede jako má :lol: Je trošku nešťastně řešenej a taky mne to mrzí, mám ho a trochu mne zklamal. Je to pro závodníky, ne pro lidi co jezdí ve 2500ot. Měl sem před tím 1.6 AEE 55kW a na ten nedám dopustit.

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 23.11.2010 23:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

302

Bydliště:

Brno

Moje poznatky: když se s tím umí řadit tak to docela jede.ale! nejde vystartovat z nízkých otáček bez podřazení,ta pružnost je prostě mizerná :x Štve mě že bych tam měl lít N98,a liju :roll: 35Kč/litr. asi se na to vykašlu a budu tam lít z Unikornu za 30,50 :lol:
Jinak fajn autíčko :D

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 24.11.2010 00:12 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1758

Bydliště:

Prostějov

Hele klid, já tam liju 95ku od tesca a jinak jezdím 90% na LPG :D ale divil by ses, vždy co sem měl sequent LPG a perfektně seřízený, tak to jelo líp jak na benzín. Myslím že krouťáku to moc nepomůže ten 98 a opravdu při dnešních cenách a takovou spotřebou ..... Jako já aby to jelo "normálně" tak normálně zařadím, 1ka,plnej, do 2600, 2ka plnej, zase do těch otáček do 2tis a pak to má krouťák jako moje bejvalý auto, ovšem za spotřebu 18/100 že....

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 24.11.2010 00:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1758

Bydliště:

Prostějov

pro SONNY: Koukám si měl tipo, to jsme kolegové :lol: já měl 1.7D jezdil sem za 4,2nafty :D 1,6DOHC měl strejda a kamoš měl 2.0 grandtourismo, to byly stroje :lol: Jinak sry za mou zmínku do tohodle tématu, moc sem nepatří ale musel sem :wink:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 24.11.2010 23:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

302

Bydliště:

Brno

tomakecTD píše:
Hele klid, já tam liju 95ku od tesca a jinak jezdím 90% na LPG :D ale divil by ses, vždy co sem měl sequent LPG a perfektně seřízený, tak to jelo líp jak na benzín. Myslím že krouťáku to moc nepomůže ten 98 a opravdu při dnešních cenách a takovou spotřebou ..... Jako já aby to jelo "normálně" tak normálně zařadím, 1ka,plnej, do 2600, 2ka plnej, zase do těch otáček do 2tis a pak to má krouťák jako moje bejvalý auto, ovšem za spotřebu 18/100 že....


A jak ti to jede s plynem?? asi hrůza co??jaký pozoruješ rozdíl když jedeš na N95 nebo plyn? Jsem si říkal že bych to hodil na LPG ale to se spíš hodí ten 2,0 motor.
Bere ti motor olej??

Jo Tipo bylo srdcová záležitost 8) S motorem i elektronikou za 8 let nebyl problém 8O Na tu dobu super auto!!

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 28.11.2010 13:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1758

Bydliště:

Prostějov

Víš co ti povím? Je to moc divný, ale na LPG to jede líp jak na benzin (95). Kdosi uváděl octanové číslo LPG, že je 100, nevím jestli je to pravda nebo ne, ale když je LPG dobře seřízený, fakt to jede. Nepozná nikdo rozdíl.Údajně co jsem kdysi studoval RJ AEE 1.6 tak u LPG mají motory vyžší kroutící moment. S LPG je všeobecně víc problému. Seřídit jednou za X let a zdar, tak to u toho není. Ale jedeš za stejnej výkon a za polovinu!! Není to jako dříve u favoritů starý BRC na přepínač. To si bralo 10l, smrdělo a nejelo. Dnešní systémy jsou mnohem lepší a srovnatelné s benzínem. Byste se divili, co vidívám za stroje u čerpaček LPG. LPG má děsně moc aut, ale mají to skryté. Taková AUDI 4,2 za 1,5 mil asi nebude mít v zadu žlutou nálepku LPG :lol: :lol:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 28.11.2010 13:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

07.06.2010

Příspěvky:

1758

Bydliště:

Prostějov

Jinak ještě se vrátím k tomu oleji. Mám to auto 4 měsíce? Najel sem 5tis km, zatím nepozorují nějaký rapidní úbytek. Bude to v normě tak na interval 0,5l beztak :wink:

_________________
Jako první Fiat Tipo 1.7D 44kW, Škoda forman 1.3i 43kW, Škoda felicia 1.3i 50kW, Škoda FELICIA 1.6 MPi AEE 61kW kombi, černá met- beruška, nyní VW GOLF IV 1.6 16V variant 77kW
Obrázek

_________________
Golf IV Variant 1.6 16V 77kW 270tis km


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 04.12.2010 18:02 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.09.2010

Příspěvky:

12

Bydliště:

Martin, Slovensko

Nazdar, tento problem som tiež riešil po kúpe auta. Ja mam motor LongLife ale olej mením každý rok 4,5l oleja+filter.
Olej CASTROL EDGE 5W30 od výmeny do výmeny /cca14000km/ a spapá 0,5l oleja, najazdených 199000km.
http://www.castrol.com/castrol/sectiong ... Id=7041397

Niekde som čítal že tolerancia spotreby oleja u VW je 1l - 1000km.

_________________
VW Golf IV 1,6 FSI BAD 81kW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 21.03.2011 13:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.09.2009

Příspěvky:

5

Dunění :
mám ten samý problém, přesně v 2000° otáčkách při 1/4 plynu to duní cca začne v 2000 do 2200° , dunění je to dost silné (jako bych měl sportovní výfuk), na volnoběh to nedělá když to vytáčím nezatížené auto, ani to nedělá na plný plyn při plným zrychlení.

Vlnovec (byl už špatný, dokonce už tam byla díra a podfukoval) tak sem čekal na jeho výměnu a výměněný dneska, a po výměně vlnovce to dunění je víc silnější než předtím a dělá to zase v tom rozsahu jak jsem psal. Výměna vlnovce 1400kč.
Výměna vlnovce vyřešila díru na tom starém, ale tento problém s duněním se tím zhoršil.

Dost mě to štve motor je tichý , ale když jedu lehce na 1/4 plynu a minu ty otáčka 2000° tak je to hrozný zvuk (poradíte )
Díky


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 21.03.2011 19:44 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.07.2010

Příspěvky:

18

Zdarec, mám 1,6 16V BCB a olej bez problémů, mám tam longlife a vždy tam tenhle olej byl, od výměny už rok a pořád na max :D


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 13.04.2011 15:58 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.05.2008

Příspěvky:

46

Bydliště:

Praha

Pokud to žere olej tak tam dej Valvoline Maxlife 10W40. Jestli ten motor není úplně v trapu pomůže to.

_________________
VW Golf IV, 1.6 16v, AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition,6,8 l/100 km


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 13.05.2011 13:16 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

302

Bydliště:

Brno

Tak další poznatky :wink:

Po zahřátí(90C),mi lehce kolísá volnoběh,cca 100 ot/min a je to pravidelný kolísání.Hlavně když jezdím ve městě nebo kopce,prostě když je motor tepelně víc zatěžovaný.
Nevíte čím by to mohlo být????

Dodávám:jezdím na N98,při 2500 ot/min cítím krátce výk.díru a motor nejvíc řve.

Díky :wink:

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Chování motoru 1.6 16V
PříspěvekNapsal: 22.06.2011 17:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

13.06.2010

Příspěvky:

302

Bydliště:

Brno

Ahoj,
Jak vám jezdí 1,6 16 V ???
Táhne vám plynule??? já už delší dobu pozoruju výkonovou díru v cca 2300 ot/min a od cca 2600 to jde zase výkonem nahoru.Druhá věc je že v těchto otáčkách motor víc řve a jakoby rezonuje(vibruje?)
Jak vám to jede v těchto otáčkách???
Jinak startuje v pohodě a spotřeba je taky OK.
Díky :wink:

_________________
Bora 1,6 16V Variant-HIGHLINE, Bývale:Fiat TIPO 1,6-výborné auto


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1700 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 114  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group