Sonny píše:falko1983 píše:Ahoj určitá prodleva je u tohodle motoru normální.Pokud se ti motor ale dusí a potom vyrazí pak by mohla být špatná lambda,klapka,teplotní čidlo atd atd je toho dost co by to mohlo způsobovat.Asi všichni ti poradí nejprve to napíchnout na VAG a zjistit jestli není v regisru závad nějaká chyba.Píšeš že ti motor po šlápnutí na pokladu duní tak bych ti poradil v první řadě zkusit nějaký značkový palivo s 98 oktany,tenthle motor má správně jezdit ne N98 a alternativně pak na N95,osobně mám dobrý zkušenosti s Carerou 100.Vyzkus změnu benzínu a napiš jestli jsi pozoroval nějakou změnu...
To auto mám od známé a než jsem to koupil tak to bylo napichnutý na kompu,a prý ok.Jinak to chyby nemá,krásně drží volnoběh,spotřeba malá,tichý motor.Teda pokud nedám tu podlahu.
Jsem zvyklý na starší stroj a tam ta reakce byla pohotová a neduněl tak hlubokým tonem
Tak já tam zatím lil N95,tam má být 98?? v malým tp je N95
Zkusím teda změnit...
Lij tam nejméně oktanové číslo 98, které výrobce doporučuje pro tento typ motoru. Na 95 to jede taky, ale bouchá to moc pozdě ve válcích, proto tyto dunivé a cinkavé zvuky. Řešilo se to tady už x krát
Že prostě ten motor duní a klepe, když jede na palivo s nižším oktanovým číslem. Osobně tankuju Vervu 100 a jsem plně spokojen, reakce dobrá, spotřeba v normálu a dunění a klepání je pryč. Také mi to dělalo na N95, proto bych ho tam už nenalil
Jinak auto mám chiplé, takže reakce na plyn. pedál byla odstraněna touto úpravou. Jinak tyto 16V motory táhnou až ve vyšších otáčkách, proto v těch nižších je to trochu línější, kor u VW Bora, kde je hmotnost asi trochu jinde než u G_IV. U mě, když se motor dostane za hranici 4 tis. otáček, tak jede jak čert. Dneska se o tom přesvědčil i majitel O 1, který už z dálky na rovince signalizoval jízdou uprostřed silnice, že mě hodlá předjet, ale jak se mi otáčky dostaly za hranici 4 tisíc, hned tam bylo 160 a neměl prostě nárok chlapec, pak přišlo pár zatáček a už jsem ho neviděl
(plyn na podlahu jsem vůbec nedal) Jinak výbornej motor, jsem s ním nad míru spokojen, to co předváděly klasiky 1.6i se s tím vůbec nedá srovnat, kort po chipu. Ale někdo radí radši motor nechipovat, že se může chipem poškodit, ale tohle neřeším - nehodlám ho mít do důchodu, hlavně mám málo najeto, takže by měl vydržet OK.