1.6 akl ztrata vykonu,cukani

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
esplit
Řidič
Řidič
Příspěvky: 170
Registrován: 04.06.2009 11:55
Bydliště: Liberec

1.6 akl ztrata vykonu,cukani

Příspěvek od esplit »

pri jizde kolem 140km/h zniceho nic auto prestane jet,nereaguje na plyn ztrati se vykon a po chvilce zas zacne jet,delato obcas,nebo se to rozcuka a pak zas jede.
Obcas to udela i rano kdyz je to ztudeny,cuka a neni vykon,obcas si to steli do vyfuku.
A v sani je olej,zda se mi i ze to vic zere.
meneny zadni lamda,svicky,cidlo teploty vody,vag bez zavady

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.6 akl ztrata vykonu,cukani

Příspěvek od xerxes »

svíčky jsi dával origo nebo něco jiného?

esplit
Řidič
Řidič
Příspěvky: 170
Registrován: 04.06.2009 11:55
Bydliště: Liberec

Re: 1.6 akl ztrata vykonu,cukani

Příspěvek od esplit »

Svicky jsem daval od Bosch,tetka nevim jak se to presne rekne maj 3 jiskrite??vcera jsem je mel venku a jsou nasedly.

Uživatelský avatar
raduzzz
Profík
Profík
Příspěvky: 1003
Registrován: 13.12.2008 09:26
Bydliště: u Hostýnských vrchů

Re: 1.6 akl ztrata vykonu,cukani

Příspěvek od raduzzz »

co váha vzduchu? sleduj ve Vagu a taky radší ještě zkoukni pracovní hodnoty lambády i když je nová.
Pásovec 81 kW

Uživatelský avatar
kombajn
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 13.01.2009 21:31
Bydliště: Jihlava

Re: 1.6 akl ztrata vykonu,cukani

Příspěvek od kombajn »

mohlo by to byt i spatne casovani vstriku vuci jiskre. mne neco podobneho delal rozdelovac (ale na G3). halluv snimac otacek vacky ukazuje pres osciloskop spravne hodnoty? ale muze to byt i to, co psali kolegove vyse :) kamaradovi tohle jednou delala opravdu vaha vzduchu, ale taky na G3 1,6 100PS, tusim AKS.
G3 1,6GT 74kW

esplit
Řidič
Řidič
Příspěvky: 170
Registrován: 04.06.2009 11:55
Bydliště: Liberec

Re: 1.6 akl ztrata vykonu,cukani

Příspěvek od esplit »

Vaha vzduchu je puvodni,vag nepise zavadu
znamej mi tvdi,ze mi odesla lamda sonda predni,pry tam jsou dve?
Uz z toho zacinam byt jelen :kap:

Uživatelský avatar
kombajn
Řidič
Řidič
Příspěvky: 113
Registrován: 13.01.2009 21:31
Bydliště: Jihlava

Re: 1.6 akl ztrata vykonu,cukani

Příspěvek od kombajn »

na jelena mas jeste brzy :mrgreen: kamosovi to vahu taky neukazalo. a myslim, ze jestli jsi menil lambdu za katem, tak bude jeste jedna bud pred nim nebo primo v nem (jak to mam ja).
G3 1,6GT 74kW

miisaa.k
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 44
Registrován: 02.09.2009 22:28
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 akl ztrata vykonu,cukani

Příspěvek od miisaa.k »

cuzz ja jsem mel to same..
1.vymen lambda sondu a na 1.6 akl je jen jedna pred katalizatorem
2.ja jsem vymenil vahu vzduchu VAG ji neukazoval ale byla špatna..
3.pak jsem dal navej palivovej filtr a teplotni cidlo a vse ok...

Uživatelský avatar
xerxes
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 10178
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.6 akl ztrata vykonu,cukani

Příspěvek od xerxes »

miisaa.k píše:cuzz ja jsem mel to same..
1.vymen lambda sondu a na 1.6 akl je jen jedna pred katalizatorem
2.ja jsem vymenil vahu vzduchu VAG ji neukazoval ale byla špatna..
3.pak jsem dal navej palivovej filtr a teplotni cidlo a vse ok...
jo jo vaha vzduchu taky jsem to žešil na octavii psalo že je dobrá ale skutečnost byla jiná pak nastala výměna a vše bylo o.k

Uživatelský avatar
falko1983
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1690
Registrován: 12.08.2008 16:30
Bydliště: Litvínov
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 akl ztrata vykonu,cukani

Příspěvek od falko1983 »

Zkus nalogovat lambda sondu za jízdy její hodnota se musí měnit v řádu několika desítek procent,pokud bude +- ukazovat stejné hodnoty stále je na 90% špatná.Nicméně zkus odpojit i váhu vzduchu jestli bude nějakej rozdíl.Vím že to tu kluci co mají 1.6 8V zkoušely
VW GIV 1.6 16V

Uživatelský avatar
raduzzz
Profík
Profík
Příspěvky: 1003
Registrován: 13.12.2008 09:26
Bydliště: u Hostýnských vrchů

Re: 1.6 akl ztrata vykonu,cukani

Příspěvek od raduzzz »

přesně tak napětí lambády je do 0,1-1V. Já měl takový oříšek (spíš ořech) čistila se klapka na AKLku, poté se udělalo zákl. nastavení. Otáčky vysoko, pořád pohupovaly, muselo se rozdělat celé sání, VAG psal lambádu, přitom ta pracovala správně, když jsem přistříkl benzína do sání, napětí vyletělo, poté se vrátilo do pracovních hodnot, spotřeba OK. bez váhy se základní nastavení podařilo udělat, po nejaké době byly otáčky zase vysoko a pořád to tak pochrochtávalo a zas VAG psal lambábá v prdeli. Bádal jsem a nakonec jsem došel ke klapce a riskl to a vyšlo to, auto zas jezdí bez problémů, ty klapky to je nemoc
Pásovec 81 kW

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“