1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Danous
- Jezdec
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.01.2011 16:41
- Bydliště: Praha
1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
Prosím o pomoc, mám auto v servisu už měsíc a neví si s tím rady....
Jedná se o to, že mi odešlo palivový čerpadlo tak jsem tam dal rovnou silnější, které má dávat 7 bar. od walbro a k tomu se pořídil regulátor tlaku paliva s manometrem. Dále jsou nové svíčky nová váha vzduchu a už to jde nastartovat, ale když se na volnoběh přidá plyn tak to nejde vůbec do otáček...pak se sundá hadice ke klapce od cooleru a hned to jde normálně...čím to je???...jako by to bylo někde přidušený...
myslíte, že lamda nebo zapalovací modul?...prosím o radu...už mě dochází nápady...
Jedná se o to, že mi odešlo palivový čerpadlo tak jsem tam dal rovnou silnější, které má dávat 7 bar. od walbro a k tomu se pořídil regulátor tlaku paliva s manometrem. Dále jsou nové svíčky nová váha vzduchu a už to jde nastartovat, ale když se na volnoběh přidá plyn tak to nejde vůbec do otáček...pak se sundá hadice ke klapce od cooleru a hned to jde normálně...čím to je???...jako by to bylo někde přidušený...
myslíte, že lamda nebo zapalovací modul?...prosím o radu...už mě dochází nápady...
Můj Golfík 1.8T 20V AGU
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=196166" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=196166" onclick="window.open(this.href);return false;
- Vesel
- Pilot
- Příspěvky: 703
- Registrován: 08.07.2012 22:02
- Bydliště: Moravwa
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
Co ic neni plnej oleje. Po ceste od filtrboxu az po klapku vzduch ujde mnoho prekazek napada me ic nebo turbo. Proc je vubec v servisu???
VW Golf MK4 1.6 77kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
VW Golf MK4 1.8 GTI 110kW
VW Golf MK5 2.0 GTI 147kW
VW Golf MK7 1.2 TSI 63kW
Audi A4 B9 2.0 TDi 110kW
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 28.06.2011 18:46
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
ono ked sa sunda hadica ku klapke, tak to moc normalne ist nemoze, lebo turbo netlaci. mas asi fmic, co? tiez som mal chvilku podobny problem, neutral ok, a pri pridani to dusilo. myslel som ze vaha, uz som isiel nahodit novu, a tedy si kamos vsimol ze bola kusok vyskocena trubka medzi turbom a ic. nie tak, aby to neslo vobec, ale len kusok, ze to neutral udrzalo
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
Ono je divne ze sunda hadicu u klapky a auto mu normalne ide. Ja sundam hadicu (pokial je vaha napojena) a auto chcipne. Vela falosneho vzduchu.
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
To by mu pri odpojenej hadici nešiel motor lepšie,nie?chose119 píše:ono ked sa sunda hadica ku klapke, tak to moc normalne ist nemoze, lebo turbo netlaci. mas asi fmic, co? tiez som mal chvilku podobny problem, neutral ok, a pri pridani to dusilo. myslel som ze vaha, uz som isiel nahodit novu, a tedy si kamos vsimol ze bola kusok vyskocena trubka medzi turbom a ic. nie tak, aby to neslo vobec, ale len kusok, ze to neutral udrzalo
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 28.06.2011 18:46
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
s tou odpojenou vahou som uz tak nejak ratal, inac, jasne, ze by mu to neslo vobec. este taka otazka, vaha vzduchu je bosch? lebo mne sa v servise raz pokusali dohodit nejaku cinsku kravinu za polovicnu cenu, a potom to nechcelo ist
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
Na kolko mas nastaveny tlak paliva?
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
- Danous
- Jezdec
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.01.2011 16:41
- Bydliště: Praha
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
ted jsem mluvil se servisákem a říkal, že když to nastartuje tak to běží normálně a otáčky to taky drží, ale když prostě šlápne na plyn tak se to dusí a nechce se tomu vůbec...tak projde ještě celý sací trakt a uvidíme no...ale to je tak když u toho nejsem no tak to ani nemůžu odhadnout jak se to chová no...
Můj Golfík 1.8T 20V AGU
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=196166" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=196166" onclick="window.open(this.href);return false;
- Danous
- Jezdec
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.01.2011 16:41
- Bydliště: Praha
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
no mělo by to být na 3 bary
Můj Golfík 1.8T 20V AGU
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=196166" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=196166" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 28.06.2011 18:46
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
to asi bude super servis, ked tam mas auto uz mesiac
- vtuni
- Moderátor
- Příspěvky: 15402
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
holt co si člověk neudělá sám....
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO
- Danous
- Jezdec
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.01.2011 16:41
- Bydliště: Praha
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
jelikož bydlím v centru a nemám možnost garáže tak to hold bohužel musí občas taky do servisu...není možný to dělat na ulici...a ono toho bylo víc než tohle tak proto ten servis hlavně...ale vždy si spíš dělám vše sám...
nyní už je jen tenhle problém prostě to nejde do otáček po sešlápnutí
nyní už je jen tenhle problém prostě to nejde do otáček po sešlápnutí
Můj Golfík 1.8T 20V AGU
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=196166" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=78&t=196166" onclick="window.open(this.href);return false;
- alfik666
- Jezdec
- Příspěvky: 346
- Registrován: 09.08.2012 20:40
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
Ten tlak nastavi spis na 3.5
Inak co s odpojenou vahou jak sa to chova? A kolko ukazuje na volnobeh?
Inak co s odpojenou vahou jak sa to chova? A kolko ukazuje na volnobeh?
Passat 1.8T APU
Alfa 156 2.4 JTD
Alfa 156 2.4 JTD
-
- Řidič
- Příspěvky: 88
- Registrován: 28.06.2011 18:46
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
aj keby dal ten tlak na 4bar, tak to efekt nemoze mat. jedine ze to bude prechlastane, lebo to ide mimo riadiacku. ale ak to drzi neutral a dusi sa to pri otvoreni klapky, tak asi bude so stlacenym vzduchom problem. teda to je moj nazor no
- ReadyHead
- VWagenista
- Příspěvky: 1498
- Registrován: 29.06.2011 22:34
- Bydliště: Někde v Zlínském kraji :)
Re: 1.8T AGU 110kW po výměně standartních dílů
Zkusil bych vyhodil vzduchovy filtr treba je v nem bordel ale to by byla nahoda. A pri odpojeni vaze to dela taky? Pak je dalsi moznost ze by natlakoval treba na 0.8 baru saci soustavu a to by mu reklo vic..jeste jestli ma zapojenou dobre hadicku co vede od skrtici klapky.