Re: Dusí se 1.6 SR
Napsal: 05.05.2011 22:53
No musíš sem hodit nějaké hodnoty z VAGu... třeba hodnoty, které ti ukazuje váha vzduchu, lambda, teplota...
VW Club: Forum, diskuze, srazy
./forum/?sid=e07bc9aba7886394fd2dcc46cc0d2f5d
Měl jsem podobný problém. Po startu to chcíplo (pokud jsem nedržel otáčky cca 1200) a jinak žádný výkon. Nakonec po čištění a nastavování klapky atd. jsem to dal do servisu (nemám čas a ani všechno potřebné) a bylo to těsněním pod sáním. Za chvilku si pro to jedu tak napíšu co přesně (pokud se to dozvím).Struna píše:Ahoj mám motor 1.6 SR 74kw(100 koní) r. v. 1998 a vyměnil jsem vzduchový a palivový filtr, svíčky, lambda sondu, snímač otáček, vyčistil klapku + nastavil do základní polohy, vyměnil přívodní prasklou hadici ke škrtící klapce a auto dělá pořád to samé. Špatně startuje dlouho točí než se chytne s dusivým zvukem a při volnoběhu otáčky motoru kolísají jako bych neustale šlapal na plyn ... při jízdě auto nemá skoro žádný výkon. A když se auto nechá stát víc jak 2 minuty ve volnoběhu tak někdy samovolně chcípne... VAG mi nahlásil chybu: 00533 Regulace běhu na prázdno (spodní hodnota) ... Bylo mi řečeno, že by to mohla bejt škrtící klapka, ale vážně nevím čím by to už mohlo být ... děkuji za rady :*(
Tak měnil jsem to na klice.jurod píše:Které čidlo otáček jsi měnil? Na klice nebo vačce?
Byl jsem se optat v kelly a to čidlo vychází na 2825,- (EPS) a na netu jsem nasel škrtící klapku za 4690,- (original) takže můžu začít šetřitjurod píše:Zkusil bych mrknout i na to druhe... Nebo jeste klapkou to muze byt... Chce to novou...
když sundáš z motoru ten kryt motoru tak projdi všechny hadice dělalo mi to to samé a měl jsem prasklou hadici na podtlak brzd ale auto brzdilo jak zběsily a ještě jednu malou hadičku ze spoda na saní.... poradil mi to jedem mechanik a od té doby otáčky nekolísaj prostě projdi všechny hadice připojené do sání které sou až za váhou vzduchu protože pak to přisává falešný vzduch... teď řešim jinou záležitost musim vyměnit kroužky papá olej a když sem tu četl ty příspěvky co tu sou tak v týdnu jdu dělat rozvody a rovnou kouknu na to čidlo jak se tu píše za studena se dusí a střílí do saní i vejfuku. když je motor ohřátý tak to sice nedělá ale zase nemá výkon dokud ho nedostanu až nad 4000 ot....Struna píše:Ahoj mám motor 1.6 SR 74kw(100 koní) r. v. 1998 a vyměnil jsem vzduchový a palivový filtr, svíčky, lambda sondu, snímač otáček, vyčistil klapku + nastavil do základní polohy, vyměnil přívodní prasklou hadici ke škrtící klapce a auto dělá pořád to samé. Špatně startuje dlouho točí než se chytne s dusivým zvukem a při volnoběhu otáčky motoru kolísají jako bych neustale šlapal na plyn ... při jízdě auto nemá skoro žádný výkon. A když se auto nechá stát víc jak 2 minuty ve volnoběhu tak někdy samovolně chcípne... VAG mi nahlásil chybu: 00533 Regulace běhu na prázdno (spodní hodnota) ... Bylo mi řečeno, že by to mohla bejt škrtící klapka, ale vážně nevím čím by to už mohlo být ... děkuji za rady :*(
Ano, tohle je jednoznačně falešným luftem někde pod klapkou. Mě to dělalo to samé a měl jsem ruplou hliníkovou hadici od EGR ventilu do sání. Opravdu projít všechny ty hadičky a vše co vede do sáníhavajisco píše:Měl jsem podobný problém. Po startu to chcíplo (pokud jsem nedržel otáčky cca 1200) a jinak žádný výkon. Nakonec po čištění a nastavování klapky atd. jsem to dal do servisu (nemám čas a ani všechno potřebné) a bylo to těsněním pod sáním. Za chvilku si pro to jedu tak napíšu co přesně (pokud se to dozvím).Struna píše:Ahoj mám motor 1.6 SR 74kw(100 koní) r. v. 1998 a vyměnil jsem vzduchový a palivový filtr, svíčky, lambda sondu, snímač otáček, vyčistil klapku + nastavil do základní polohy, vyměnil přívodní prasklou hadici ke škrtící klapce a auto dělá pořád to samé. Špatně startuje dlouho točí než se chytne s dusivým zvukem a při volnoběhu otáčky motoru kolísají jako bych neustale šlapal na plyn ... při jízdě auto nemá skoro žádný výkon. A když se auto nechá stát víc jak 2 minuty ve volnoběhu tak někdy samovolně chcípne... VAG mi nahlásil chybu: 00533 Regulace běhu na prázdno (spodní hodnota) ... Bylo mi řečeno, že by to mohla bejt škrtící klapka, ale vážně nevím čím by to už mohlo být ... děkuji za rady :*(
Len uprasnim zavadzajuce info.sheriff6241 píše:Mne moja 1.6 SR robila uplne to iste, VAG mi hlasil tiez nieco s regulaciou volnobehu...nakoniec som vymenil snimac otacok, ktory je na klukovke.
Auto ak dostane zly alebo ziadny signal zo snimaca otacok, prepne sa do nahradneho rezimu a otacky sleduje z menej presneho zdroja "neviem presne ktore cidlo".
Odkedy som vymenil to cidlo, auto ide super, otacky nekolisaju. Starty super. Nedusilo sa odvtedy nikdy.
P.S. Pred vymenou cidla ho skus najprv ocistit, dost sa na nho lepia kovove struzlinky, nakolko to cidlo je dost magneticke. V oficialnej dielenskej prirucke pisu tiez, najprv vycistit od piliniek, ak nepomoze, vymenit.