Stránka 2 z 2

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 05.05.2011 22:53
od jurod
No musíš sem hodit nějaké hodnoty z VAGu... třeba hodnoty, které ti ukazuje váha vzduchu, lambda, teplota...

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 06.05.2011 13:41
od havajisco
Struna píše:Ahoj mám motor 1.6 SR 74kw(100 koní) r. v. 1998 a vyměnil jsem vzduchový a palivový filtr, svíčky, lambda sondu, snímač otáček, vyčistil klapku + nastavil do základní polohy, vyměnil přívodní prasklou hadici ke škrtící klapce a auto dělá pořád to samé. Špatně startuje dlouho točí než se chytne s dusivým zvukem a při volnoběhu otáčky motoru kolísají jako bych neustale šlapal na plyn ... při jízdě auto nemá skoro žádný výkon. A když se auto nechá stát víc jak 2 minuty ve volnoběhu tak někdy samovolně chcípne... VAG mi nahlásil chybu: 00533 Regulace běhu na prázdno (spodní hodnota) ... Bylo mi řečeno, že by to mohla bejt škrtící klapka, ale vážně nevím čím by to už mohlo být ... děkuji za rady :*(
Měl jsem podobný problém. Po startu to chcíplo (pokud jsem nedržel otáčky cca 1200) a jinak žádný výkon. Nakonec po čištění a nastavování klapky atd. jsem to dal do servisu (nemám čas a ani všechno potřebné) a bylo to těsněním pod sáním. Za chvilku si pro to jedu tak napíšu co přesně (pokud se to dozvím).

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 21.05.2011 10:20
od Struna
Tak jsem vyměnil teplotní čidlo (modrý, hranatý) po prvním nastartování jsem měl dojem, že problém je vyřešen. Bohužel se tak nestalo a auto mě neustále zlobilo. Nechal jsem si znovu nastavit škrtící klapku do základní polohy. S výsledkem co se týče kolísání otáček jsem naprosto spokojený drží pěkně kolem 800-850 rpm. Po nastavení klapky auto jelo suprově jako za starých časů. Jel jsem ho tedy projet a na zkoušku vypnul motor, byl jsem zvědavý jak bude auto startovat, zase točil dlouho a zase se dusil. Zastavil jsem proto znovu a skusil vypnout a zapnout motor, auto hned chytlo a jelo zase dobře (celé to proběhlo při provozní teplotě). Vrátil jsem se zpět a znovu jsme to napíchly na VAG ... psalo to chybu něco jako : čidlo otáček nekomunikuje ... skoušely jsme to vymazat, ale pokaždé se to znovu objevilo... (Čidlo otáček jsem měnil výrobce:EPS). Teď už mi to převážně startuje úplně na pí*u, dlouho točí a pomalu se dusivým zvukem nastartuje.
Kdyby někoho něco napadlo uvítám každou radu, předem děkuju. :roll:

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 21.05.2011 14:46
od jurod
Které čidlo otáček jsi měnil? Na klice nebo vačce?

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 22.05.2011 19:42
od Struna
jurod píše:Které čidlo otáček jsi měnil? Na klice nebo vačce?
Tak měnil jsem to na klice.

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 22.05.2011 23:45
od jurod
Zkusil bych mrknout i na to druhe... Nebo jeste klapkou to muze byt... Chce to novou...

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 24.05.2011 20:28
od Struna
jurod píše:Zkusil bych mrknout i na to druhe... Nebo jeste klapkou to muze byt... Chce to novou...
Byl jsem se optat v kelly a to čidlo vychází na 2825,- (EPS) a na netu jsem nasel škrtící klapku za 4690,- (original) takže můžu začít šetřit
:(

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 24.05.2011 22:28
od jurod
Neříkám, že to je tím na 100%...
zkus se podívat tady na fóru, v nabídce hodně lidí prodává golfa na nahradní díly... takže tam to pořídíš za pětikilo...

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 25.07.2011 22:57
od Bořek
Struna píše:Ahoj mám motor 1.6 SR 74kw(100 koní) r. v. 1998 a vyměnil jsem vzduchový a palivový filtr, svíčky, lambda sondu, snímač otáček, vyčistil klapku + nastavil do základní polohy, vyměnil přívodní prasklou hadici ke škrtící klapce a auto dělá pořád to samé. Špatně startuje dlouho točí než se chytne s dusivým zvukem a při volnoběhu otáčky motoru kolísají jako bych neustale šlapal na plyn ... při jízdě auto nemá skoro žádný výkon. A když se auto nechá stát víc jak 2 minuty ve volnoběhu tak někdy samovolně chcípne... VAG mi nahlásil chybu: 00533 Regulace běhu na prázdno (spodní hodnota) ... Bylo mi řečeno, že by to mohla bejt škrtící klapka, ale vážně nevím čím by to už mohlo být ... děkuji za rady :*(
když sundáš z motoru ten kryt motoru tak projdi všechny hadice dělalo mi to to samé a měl jsem prasklou hadici na podtlak brzd ale auto brzdilo jak zběsily a ještě jednu malou hadičku ze spoda na saní.... poradil mi to jedem mechanik a od té doby otáčky nekolísaj prostě projdi všechny hadice připojené do sání které sou až za váhou vzduchu protože pak to přisává falešný vzduch... teď řešim jinou záležitost musim vyměnit kroužky papá olej a když sem tu četl ty příspěvky co tu sou tak v týdnu jdu dělat rozvody a rovnou kouknu na to čidlo jak se tu píše za studena se dusí a střílí do saní i vejfuku. když je motor ohřátý tak to sice nedělá ale zase nemá výkon dokud ho nedostanu až nad 4000 ot....

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 28.07.2011 12:18
od tomakecTD
Zdarec, je tu toho nějak moc :lol: Mám též problém s motorem 1.6 16V 77kW AUS. Pozor!! JEN ZA STUDENA. Když nastartuji auto, někdy samo chcípne, někdy se pohupují otáčky, špatně reraguje pedál plynu.....a když už se rozjedu, auto jakoby se dusilo a pořád cuká až nad 3000 to cukání není znatelné. Taky jsem jel se sekačkou s otevřeným kufrem a cítil sem spaliny z výfuku že nebyla dokonale spálená směs benzínu. Za tepla vše OK. Nové čidlo teploty, klapka čistá a základní nastavení. Palivovou soustavou to není, dělá mi to na benzín i lpg...poradíte někdo? Že by ty blbý lambdy? Na VAGU žádná chyba nikde.....

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 28.07.2011 12:23
od tomakecTD
havajisco píše:
Struna píše:Ahoj mám motor 1.6 SR 74kw(100 koní) r. v. 1998 a vyměnil jsem vzduchový a palivový filtr, svíčky, lambda sondu, snímač otáček, vyčistil klapku + nastavil do základní polohy, vyměnil přívodní prasklou hadici ke škrtící klapce a auto dělá pořád to samé. Špatně startuje dlouho točí než se chytne s dusivým zvukem a při volnoběhu otáčky motoru kolísají jako bych neustale šlapal na plyn ... při jízdě auto nemá skoro žádný výkon. A když se auto nechá stát víc jak 2 minuty ve volnoběhu tak někdy samovolně chcípne... VAG mi nahlásil chybu: 00533 Regulace běhu na prázdno (spodní hodnota) ... Bylo mi řečeno, že by to mohla bejt škrtící klapka, ale vážně nevím čím by to už mohlo být ... děkuji za rady :*(
Měl jsem podobný problém. Po startu to chcíplo (pokud jsem nedržel otáčky cca 1200) a jinak žádný výkon. Nakonec po čištění a nastavování klapky atd. jsem to dal do servisu (nemám čas a ani všechno potřebné) a bylo to těsněním pod sáním. Za chvilku si pro to jedu tak napíšu co přesně (pokud se to dozvím).
Ano, tohle je jednoznačně falešným luftem někde pod klapkou. Mě to dělalo to samé a měl jsem ruplou hliníkovou hadici od EGR ventilu do sání. Opravdu projít všechny ty hadičky a vše co vede do sání :good:

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 02.08.2011 12:40
od djszabi
Zdravím všetkých....

Mám tiež taký istý problém ako klubák duri 2....
VW GOLF IV 1.6SR 74KW AKL r.v.99 mal som ho napojený a vypisovalo že mam problém so snímačom na otáčky G28
poraďte mi kde by som si mohol objednať to najlepšie čo sa da ale nech je to originál.....lebo môj sa mi nechce vymontovať....

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 11.04.2014 00:29
od sponers
Mam podobny problem za studena nastartuju a necham chvili běžet tak kolikrat samovolně chcípne nebo prostě cuká a někdy streli do sani. Jak mile se ale zahreje jede jak by měl
Nedavno mi odešel jeden vstrik tak jsem ho vymenil za jiny ale pouzity co jsem sehnal a od te doby to takhle zloby muze v tom byt neco společného?
Golf 4 1.6 sr r. V. 1998

Re: Dusí se 1.6 SR

Napsal: 15.04.2014 07:55
od alfik666
sheriff6241 píše:Mne moja 1.6 SR robila uplne to iste, VAG mi hlasil tiez nieco s regulaciou volnobehu...nakoniec som vymenil snimac otacok, ktory je na klukovke.

Auto ak dostane zly alebo ziadny signal zo snimaca otacok, prepne sa do nahradneho rezimu a otacky sleduje z menej presneho zdroja "neviem presne ktore cidlo".

Odkedy som vymenil to cidlo, auto ide super, otacky nekolisaju. Starty super. Nedusilo sa odvtedy nikdy.

P.S. Pred vymenou cidla ho skus najprv ocistit, dost sa na nho lepia kovove struzlinky, nakolko to cidlo je dost magneticke. V oficialnej dielenskej prirucke pisu tiez, najprv vycistit od piliniek, ak nepomoze, vymenit.
Len uprasnim zavadzajuce info.
Asi si menil snimač na vačke,pretože keby auto dostane zly,alebo žiadny signal zo snimača kliky,tak to auto ani nenatočiš...