Stránka 1 z 2

GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 05.08.2010 22:47
od katany
potřeboval bych trošku pomoct s mym golfem, kterej po výměně motoru sice jede, ale má moc vysokej volnoběh a v tahu pocukává, ale citelný to jen asi jen na dvojku.

Veškěrá kabeláž vypadá, že je OK, takže bych potřeboval pomoct s nastavením klapky a jestli někdo neví proč hallův snímač hlasí chybu ... budu rád za každou radu ...


klapku jsem zkoušel sledovat v blok. hodnotách a při volnoběho má úhěl asi 5st. což nevim jestli má bejt, ale asi ne ... jinak je samozřejmě vyčištěná.

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft

Model: 1J - VW A4
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Adresa 01 -------------------------------------------------------
Řídící jednotka: 036 906 014
Komponent: MARELLI 4AV 2595
Kódování: 00000
Opravna #: WSC 00000
3 Nalezeny chyby:
00515 - Halluv snimac (G40)
30-00 - preruseni n.zkrat na plus
00282 - Ovladac skrtici klapky (V60)
29-00 - zkrat na kostru
01087 - Zakladni nastaveni nebylo provedeno
35-00 - -
Readiness: N/A

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 06.08.2010 17:27
od kr3tino
mas zapojeny snimac otacek nebo je spatne cidlo :D

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 06.08.2010 18:55
od katany
to je ten nahoře na vačce ? ten mám zapojený ... ten co jde k setrváku mám zapojený taky (jestli to s tím má něco společného) ... tak jedině by byl ten nahoře na vačce vadný, zkusím top přehodit z původního motoru.

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 06.08.2010 19:13
od kr3tino
to cidlo je jak mas vzduchovej filtr tak dole spatne jse tam leze musis nahmatat ze zadu rukou je to jako vzadu v motoru a dole :D jestli chces tak ti to muzu nafotit kde presne je kdyz to nenajdes

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 06.08.2010 19:19
od kr3tino
nebo tam dej skrtici klapku co byla na tom starym motoru

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 06.08.2010 21:24
od katany
Klapka tam je z toho původního motoru, ten "novej" jsem koupil holej. Problém je ten, že jsem auto koupil v rozebranym stavu a nevim jak na tom ta klapka je, samozřejmě jsem jí vyčistil, protože byla totálně zahnojená ... zkusim jí teda ještě vyndat a ještě důkladněji pročistit ...

btw. při nastartovanym autě na volnoběh má bejt úhel na klapce 0° ? nebo má bejt malinko otevřená ?

V neděli se v tom zase povrtám, zkusim přehodit to čidlo na vačce a ještě tu klapku ... uvidíme co se změní ... zatim bych se rád zbavil asopň chyby hallův snímač, s tou klapkou jsem poměrně smířenej, že bude třeba i KO, ale ten hall je mi podezřelej :D

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 06.08.2010 21:31
od zatrepi
pri studemin nastartovany motoru by mela mit neco okolo 8 stupnu

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 06.08.2010 22:27
od katany
díky, výborná informace ... nevíš náhdou kolik za tepla ?

a když mám jen otočenej klíč, ale motor nenastartovanej, tak tam má bejt 0 st. ?

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 06.08.2010 22:42
od katany
Jen upozorním na to, že hallův snímač se musí kontrolovat za chodu motoru. Pokud motor neběží, chyba 00515 - Halluv snimac polohy vack./klikovej hridele (G40) 03-00 - žádny signal, tam bude vždycky, jelikož se netočí motor a ten signál tam prostě není. Tahle chyba se tam udělá vždy, když se zapne zapalování, pokud by byl opravdu špatnej, tak ti motor nepoběží vůbec.
tohle jsem našl na jiném fóru, tak nevim, možná na tom něco bude, zkusim smazat chybu za běhu motoru a pak je znova načíst ...

jak řikám, auto jede celkem pěkně, jen trochu v akceleraci škube a má vysoký volnoběh ... a asi dost bude žrát ... smrdí z výfuku jak když jde furt na sytič ... nebo jak bych to popsal, prostě moc bohatá směs nonstop

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 07.08.2010 09:26
od zatrepi
za tepla pri zapnutym klicku myslim 5 az 6 stupnu

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 07.08.2010 12:58
od katany
no tak to bych tam měl :) v neděli to všechno zas projdu a dám vědět jak to vypadá....

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 10.08.2010 22:30
od katany
no v neděli jsem se k tomu nedostal, takže zitra ... další poznatky :

při brždění motorem - zařazená rychlost, noha z plynu pryč - auto citelně cuká

začala mi poskakovat ručička tachometru při zrychlování, tak doufám, že to bude jen nějaká kravina ...

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 13.08.2010 20:17
od katany
tak jsem objevil probíjející fajfku třetího válce na kostru motoru, zatim jsem to zaizoloval smršťovačkou a teď shánim novej kabel. Každopádně tahle "prkotina" vyřešila celou řadu problémů, ale ne uplně všechny. Hodně se to zlepšilo, ALE

Auto za studena chytne a hned zdechne, dokud mu nepomůžu plynem neudrží volnoběh, kterej je i tak mizerně nízkej ... na studenym autě cca 700rpm ... když se ohřeje tak se volnoběh houpe od 850 až po cca 1200 nepravidelně ...

VAG :

2 nalezeny chyby

00282 - Ovladac skrtici klapky (V60)
29-00 - zkrat na kostru

01087 - zakladni nastaveni nebylo provedeno
35-00 - -

teď co s tim ?

zkoušel sjem klapku sledovat přes VAG a při postupnym sešlapovaní pedálu krásně přibevajly stupně v blok hodnotach...

zakladni nastaveni se mi nějak nedaří provést ... když ho udělám, tak něco zabzučí a cvakne, ale žádná změna :(

poraďte někdo prosím čím by to mohlo bejt ... díky

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 13.08.2010 23:41
od bifur
Vedenie ku klapke si premeral? Ak isla v starom motore OK, tak bud sa odpalila pri prehodeni (co teda neviem ako), alebo je kabelaz nacata. Zakladne nastavenie ti neurobi kvoli tej chybe Ovladaca skrtiacej klapky. Kedze bzuci a cvaka, tak krokovy morocek bzde OK. Ak je vedenie OK, tak potom uz len rozobrat elektroniku klapkky a skusit prestriekat potenciometre a kontakty kontaktom akebo niecim podobnym. Pravdepodobne rj nedostava signal z potenciometra (toho mensieho) co je na ovladaci. RJ je tiez povodna? Je dobre nakonfigurovana?

Re: GIV AHW po výměně motoru - chyby

Napsal: 19.08.2010 22:29
od chasnik
co teplotní čidlo? jakou ukazuje teplotu vag na budíkách a v bloku hodnot?