Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 26.05.2011 20:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

28.03.2010

Příspěvky:

2302

Bydliště:

Uherské Hradiště

Reska píše:
Rozdíl mezi Valvoline Maxlife a Castrol Magnatec je rozdíl jako mezi BMW a Fiatem 8)

Na to si došel jak? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
VW GOLF IV 20V TURBO 132kw
viewtopic.php?f=78&t=206636
váha vzduchu, RJ motoru, RJ ABS, budíky, filtrbox na prodej..
viewtopic.php?f=40&t=231905


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 26.05.2011 21:23 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.05.2008

Příspěvky:

46

Bydliště:

Praha

Jednoduše Magnatec je zcela obyčejný "syntetický" olej. Maxlife je speciálně vyvinutý olej pro motory se 100000 a více kilometry. Kdo to nezkusil nalít do motoru co žere olej neuvěří. Magnatec je většinou právě ten olej co je žrán :wink: Prostě "inteligentní" molekuly opravdu chutnají.

_________________
VW Golf IV, 1.6 16v, AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition,6,8 l/100 km


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 26.05.2011 22:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.02.2011

Příspěvky:

485

Bydliště:

kousek od Znojma :)

jako nejsem odborník přes oleje a rád se nechám v tomto směru poučit, ale co jsem tak hledal na netu, tak většinou doporučovali castrol magnatec, o valvoline max life jsem moc nenašel

_________________
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 27.05.2011 13:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

06.05.2008

Příspěvky:

46

Bydliště:

Praha

Pánové lejte si tam co chcete. Já dal radu a jestli chce někdo zkusit něco jiného je jeho věc. Že by Magnatec ve stejné viskozitě zabránil žraní oleje,to jsem ještě neslyšel :o

_________________
VW Golf IV, 1.6 16v, AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition,6,8 l/100 km


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 06.01.2013 21:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.08.2008

Příspěvky:

26

Reska píše:
Jednoduše Magnatec je zcela obyčejný "syntetický" olej. Maxlife je speciálně vyvinutý olej pro motory se 100000 a více kilometry. Kdo to nezkusil nalít do motoru co žere olej neuvěří. Magnatec je většinou právě ten olej co je žrán :wink: Prostě "inteligentní" molekuly opravdu chutnají.


Ten Valvoline maxlife nesplna ziadnu normu priamo od VW...Nieje lepise tam naliat priamo co odporuca vyrobca?

Momentalne mam v aute Castrol Magnatac a motor ho zere celkom dost...odhadom 7 deci az 1 liter na 1000km (kratke trasy) Motor 1.6 74Kw AKL


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 06.01.2013 21:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

23.11.2011

Příspěvky:

2473

Bydliště:

Prostřední Bečva

Taky jsem četl že právě tenhle Valvoline je dost chválený u starších motorů ... Asi to bude další olej co vyzkouším. :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 06.01.2013 21:52 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.02.2011

Příspěvky:

485

Bydliště:

kousek od Znojma :)

Citace:
Ten Valvoline maxlife nesplna ziadnu normu priamo od VW...Nieje lepise tam naliat priamo co odporuca vyrobca?

Momentalne mam v aute Castrol Magnatac a motor ho zere celkom dost...odhadom 7 deci az 1 liter na 1000km (kratke trasy) Motor 1.6 74Kw AKL


jo jo, taky jsem lil magnatec, když jsem měl ještě 1.4 16v a tak nějak stejná spotřeba, asi 1litr na 1000km.

_________________
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 07.01.2013 15:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.04.2010

Příspěvky:

2292

Bydliště:

okoli opavwy ,ostravwy

valvoĺine maxlife jsem mel ,ale stejne to zralo porad pul litra na 100km,takze za me je to upe stejny olej jako ostatni

_________________
(s)low and original

_________________
1.6 16V azd


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 08.01.2013 12:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.02.2011

Příspěvky:

485

Bydliště:

kousek od Znojma :)

já jsem taky zkošel http://aditiva.heureka.cz/gold-eagle-motor-doktor/recenze/, musím uznat že spotřeba oleje klesla, ale cca na polovinu, ale ale po několika tisících se to postupně vracelo do stejných kolejí, tedy 1L na 1000km, auto šlo z domu.

_________________
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 10.01.2013 10:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

11.04.2012

Příspěvky:

57

jste asi nadrbaní ne? žadný aditiva do oleju nelijte! lijte tam to co predepisuje vyrobce. přechod na hustší olej není řešení Az nekde zustanes stat tak se pak nediv!!! ja jaky je rozdil mezi bmw a fiatem? Fiat ma modernejsi motor


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 05.03.2013 17:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

402

Bydliště:

Karviná

Jediné řešení jak se zbavit spotřeby oleje je výměna pístních kroužků a gufer na ventilech. pokuď budete hledat tak v mych přispěvcich toho dost naleznete.
A ohledně oleje - cena vs kvalita - myslím že značka není až tak rozhodujicí jako spíše to jestli výrobce má svojí rafinérku, to pak mužete kvalitní olej koupit za slušnou cenu. zrovna takovy valvoline pred sedmi lety kupoval zakladní oleje od castrolu pak dodal přiměsy a z oleje 1L/100,- ouha 1L/ 350,- ale to už je davno a snad se všechno změnilo. ja použivám už pět let Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10W-40 1L a jsem spokojený.

_________________
Golf I 1.1 type-17 sold, snad ještě někde jezdí Golf IV 1.4 16V (AKQ) + LPG sold B6 2,0 103kw automat. Passat Variant 2.0 103KW


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 11.03.2013 12:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

04.10.2012

Příspěvky:

9

Tenhle problém jsem měl taky,můj golf žral 1l na 1000km,výměna kroužků a ani přetěsnění ventilů nepomohlo.Leju olej 10w40.Nakonec jsem musel udělat GO celého motoru.Cena 26000,-


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 19.03.2013 21:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.07.2011

Příspěvky:

64

:lol: to je polovina hodnoty tvého vozu pokud nemáš klimu....


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 04.07.2013 23:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.12.2008

Příspěvky:

68

Bydliště:

Stráž p. Ralskem a (Děčín)

Panove je velmi zajimave jak se tu dohadujete o olejich a podobně a řešíte zimní čislo oleje :) samozrejme ze prechod z 5w-40 na 10w-40 nepoznate ve spotrebe oleje zadný rozdil viskozita je v lete stejna a v zimne skoro taky vyhoda 5w-40 je ze narozdil od 10w-40 driv pri studenem startu maze motor zbruba 3-5s. Jinak mam novy motor a tento motor opravdu neni povedeny po 24tis km jsem mel uplne zakararbovanou hlavu a cely motor? udajen za to muze konstrukce motoru po 4tis noveho oleje a proplachu motoru teklo z motoru neuveritene cerny humus. Pouzival jsem 10w-40 coz mi bylo doporuceno servisem i mechanikem castrol magnatec a uz nikdy bych to tam nedal za zakarbonovani muze konstrukce motoru a hlavne odvetravani klikove hridele ktere bych doporucil vsem svest pod motor bez filtriku misto do vzduch filtru. Co se tyka oleju nemuzete pouzivat 5w-30 pokud mas automobil nespluje normu pro long life motory. Jinak s aditivy v oleji to neni tak slavny a proplach dela opravdu divy. Ja liji mobil 0w-40 prave kvuli mazani a studenym jezdim extremne kratke trasy. rozdil od 10w 40 by nemel byt ale je znacny hlavne v rychlosti zahrati vody a oleje. co se tyka pistnich krouzku pripekaji se a prave proto by jste meli pouzivat kvalitni olej aby se nezapekali pokud mozno a menit kazdych 10tis. Pokud je olej velmi viskozni nemeli by se pripekat ani krouzky ,ktere by to melo dostatecne mazat a aditiva by meli zajistit jejich cistotu ale musite pocitat se spotrebou oleje ktera je u ridciho olej pochopitelna uprimne je to kus od kusu a motor od motoru a hlavne jde o to jak se jezdi na vyrachtanem motoru co zere olej se toho moc delat neda krome komplet GO a to ze tam budete lit hustsi olej nepomuzete zivotnosti motoru jedna se o 16V slozitou hlavu ktera je nachylna na kvalitu oleje takze ja osobne si myslim ze 10w-40 neni idelani olej pro tento motor mozna od liquid moly 10w-40 :) . Osobne bych to videl na 5w-40 od Shell helix ultra pro bezne pouzivani automobilu tedy od tras nad 20km po nastarovani motoru. Ale bohuzel tyto motory moc nevydrzi a kolem 200tis je skoro kazda 1.4 16V mrtva ... osobne bych nedoporucoval jezdit s timto motorem nad 150km/h pokud chcete aby vam to vydrzelo a chovat se k auto velmi slusne bohuzel to tak je ani olejove cerpado neni inteligentne vyreseno. Hlavne neprejizdejte 10tis.km a z cisteho motoru by jste meli vylivat sedy pouze zakaleny olej a ne cerny olej jako nafta. u mne osobne samotny proplach nestacil hned po 500km jde videt ze uz cerna mobil z usazenin takze druhy proplach a jsem zvedavy jestli treba po 3 vymene te 0w-40 po 10tis .km nebudu snad uz vylejvat cerne zlato. pokud by jste mi porad neverili tak do fabie 1.2 HTP 40kw kterou vlastni muj deda ktery jezdi do 100km/h ma najeto 53tis.km servisovano v autorizovanem servisu dementi lili porad 10w-40 castrol tak jsou pripalena vacky (zbarvene na stredu) staci sundat vicko a jde to videt no ja tohle mel na svem starem motoru na 150tis. ... cim to asi je ? no holt 10w-40 pro tento konkretni motor NEVHODNY! ale autorizovany servis jou odbornici ze ano ;) Ale na druhou stranu je videt ze je motor cisci a ne moc zakarbonovany jako moje 1.4 16v po 24tis. km ...

_________________
VW Golf IV, r.98, 1.4 16V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: 1,4 16V AKQ žere olej
PříspěvekNapsal: 05.07.2013 00:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.12.2008

Příspěvky:

68

Bydliště:

Stráž p. Ralskem a (Děčín)

A ještě takova drobna rada pokud sundate vičko jde častečně vidět do motoru a pod vičkem je takova ochrana aby neslo dobre videt na vačky a neco tam nespadlo videt tam torchu jde pri trochu snahy a to by vsechno melo svitit a nemelo nikde byt černe povlak a usazeniny a stene pokud se budete snazit jde videt i na dno hlavy a trochu na vačky to vsechno by melo byt ciste a svitit ne cerne. A nejde o to kolik ma ten motor najeto km melo by to byt porad ciste i na 150tis.km. zakarbonovani motoru nezalezi na opotrebeni a teda na poctu najetych km. vyndaval jsem nedavno z diesloveho peugeota pisty po 200tis. a byli jako nove, bohuzel na 116tis. km z jedne 1.4 16v byli uplne podrene z toho vypliva ze jsou nachylnejsi na olej. V prvni rade nejde o super znacku a super olej ale hlavne o dodrzovani intervalu 10tis.km - Nejsem odbornik vse co jsem uvedl jsou moje osobni zkusenosti a nabyte zkusenosti a trapenim s timto konkretnim automobilem.

_________________
VW Golf IV, r.98, 1.4 16V


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Pařenica a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group