turbo K03 výměna za K04

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

Ahoj chci na motor AGU K04 turbo a našel jsem tohle. Zajímavá cena za nové turbo. Tak nevíte někdo co to je zač? http://highperformanceparts.cz/turbodmy ... 25ps.13756" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od DworiBak »

radši bych šáhl po nějaký značce a ne noname,ještě jsou potřeba svody a trubky na chlazení a mazaní

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

TO je samozřejmost to je banalitka,ale jde mi o tohle turbo. Protože je nové a cena je zajímavá. Ono sehnat v česku K04 jr docela nemožná věc a za starou vyhoněnou mrdku chcou někteří stejné prachy skoro takže asi tak.

rada123123
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 21.08.2010 13:08

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od rada123123 »

taky tohle řeším ale je to nové turbo, zřemě vydrží polovičku to originál ale raději vemu nějaké sratší ale zrepasované kde mám záruku ikdyž je to starší

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

Jenže kde seženeš repas K04? Jsem hledal a nikde nic. A taky repas je repas. Jde o to kdo a jak to repasoval zase. Jsem viděl repas co vydržel asi 10 000km což je o ničem.

rada123123
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 21.08.2010 13:08

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od rada123123 »

http://www.specialturbo.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
a kdo sladí řídící jednotku, a chce to větší vztřiky 380tky

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

O to se už postarají určití lidi :wink: Vstřiky 440cc. 380cc je málo. Zkusím jím tam zavolat a poptat se jestli nemají nějakou K04.

rada123123
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 21.08.2010 13:08

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od rada123123 »

audi TT 165 mělo 380 ale taky bych asi dal 440tky, tak i váhu vzduchu z TTčka a palivový regulátor

rada123123
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 21.08.2010 13:08

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od rada123123 »

můj umysl je překopat motor na základ z audi TT 165kw a normálně to chipnout na nějakých 250-260 koní

LukasFCS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 19.05.2008 19:12
Bydliště:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od LukasFCS »

fakie....K04-023 je malo,nebo za dost penez.Kup nahradu K04-001,ta se da poridit jako kit za slusny penize z USA i se svodama apod..

rada....priprav se na to,ze 165kw je uplne jiny motor.A nevim co mas tedka v zakladu,ale musel by jsi predelat uplne vse,aby jsi mel 165kW.Ma to uplne jiny kompresni pomer apod..

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od bear »

K04-001 by měl padnout na svody K03s. ale jen ta 001. ale raději si to ještě někde ověřte.
440cc chcete živit co ? 380 jsou dostačující do těch 280PS.
váhu vzduchu se dá použít i z R32

ze 110kw na 165kw je nejlepší a nejlevnější vyměnit celej motor, pač když si člověk spočítá co dá za turbo, svody, cooler, prostě ty všechny kraviny okolo tak vyjde levněji si sehnat 165kw motor

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

Mám ten motor v golfu II. Mám ted 110kw.Kousek ode mne bydlí člověk,který má to samé auto a z motoru 110kw udělal 260koní. Má tam turbo z TT quattro se vstřikama. Jezdí s tím 12hodinovky a na motor nešáhnul. Motor je seriový a tuším že říkal že je z passatu.Mohl bych vzit motor 165 kw a dát ho do auta jenže tady několik problému. První je to že ten motor je problém sehnat a už vubec komplet s elektrikou,jednotkou a vším dokupy. A další je problém že ten motor je tak prošpikovaný elektronikou že s ním je problém cokoli udělat. Měl jsem tu na opravu Audi S3 tak jsem trochu sondoval co a jak a je to uplně jiný motor. Hlavně mi jde o to že to auto slouží jen pro závody ve sprintu a maximálně to jede po vlastní ose někam na sraz,ale to se s tím jede pomalu takže nemám strach že by ten motor odešel po pár kilometrech. Tomu chlapkovi co bydli kousek ode mne mu vydržel motor dvě sezony pak mu praskl píst,ale jezdit pod plným kotlem sprinty a 12hodin ho dusit je dost velký rozdíl si myslím.

S tím K04 001 taky uvažuju. Nevíte na jaké auto se tohle montovalo seriově? A nebo taky uvažuju o jiném turbu než je K04 ale např nějakého garretta :wink:

rada123123
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 21.08.2010 13:08

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od rada123123 »

Audi S3, nějaký seat leon cupra-R, autdi TT to všechno byly 155-165kw motory s k-04 turbem

o těch vztřikách jak jsem psal, TT mělo v základu 380 vztřiky ale ten motor je daleko složitější díky jiným čidlám a senzorům tak je rozumější to překopat

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

Přesně tak. Znám borce co ten motor z S3 dával do kaipanu a nakonec ho prodal a dal AGU s KO4 a jezdí mu to daleko lépe. Ten motor z S3 bylo problém probrat k životu a když už jel tak s nim byly pořád nějaké problémy. :?

rada123123
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 21.08.2010 13:08

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od rada123123 »

přesně tak, takže asi bude potřeba díly z audi TT
-turbo
-vztřiky 380(440)
-upravit výfuk
-palivový regulátor
-sladit RJ
a to by mohl být realný výkon 250PS
další:
-lepší spojka
-lepší brzdy
-asi i přetěsním motor

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“