turbo K03 výměna za K04

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od bear »

Já neřekl že z 110kw nejde udělat 165kw , jde z toho i 200kw ale já to myslel že neuděláš ze 110kw identickej motor jak je 165kw. 110kw by měl teoreticky vydržet 280-300PS, na větší úpravy třeba na 350PS už je vhodnější 154-165kw pač má kovaný pistý a takový kraviny.

k těm 440, známej co má O1 RS cca 350PS garrett GT 2781R , chip na míru v německu (nevím společnost) tak říkal že prostě když tam není tlak (jakože chvilku trvá nafouknout takovýho šneka) tak prostě je tam strašně moc bohatá směs benzínu ale při 5ti ot už je to dobrý. na závody po okruhu kde se pohybuješ ve vyšších otáčkách je dobrý mít ty 440 ale určitě ne na normální ježdění po okreskách a městě

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

Výfuk jsem si dělal už jak jsem auto stavěl. Mám dva čerpadla,brzdy 280mm,Spojku taky. chybi jen turbo,vstřiky,řj :wink: Tak já to mám na sprinty. Auto jede samo jen vlastní ose a to s tím jedu normálně podle předpisů. Takže jde mi jen o ten výkon na sprintech.

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od bear »

pokud to máš vyloženě na sprinty a ne na ježdění po nákupech a za babičkama tak jo 440

LukasFCS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 19.05.2008 19:12
Bydliště:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od LukasFCS »

bear píše:Já neřekl že z 110kw nejde udělat 165kw , jde z toho i 200kw ale já to myslel že neuděláš ze 110kw identickej motor jak je 165kw. 110kw by měl teoreticky vydržet 280-300PS, na větší úpravy třeba na 350PS už je vhodnější 154-165kw pač má kovaný pistý a takový kraviny.

k těm 440, známej co má O1 RS cca 350PS garrett GT 2781R , chip na míru v německu (nevím společnost) tak říkal že prostě když tam není tlak (jakože chvilku trvá nafouknout takovýho šneka) tak prostě je tam strašně moc bohatá směs benzínu ale při 5ti ot už je to dobrý. na závody po okruhu kde se pohybuješ ve vyšších otáčkách je dobrý mít ty 440 ale určitě ne na normální ježdění po okreskách a městě
V tom případě mu ten software dělal nějakej patlal.
Nebo v druhém případě...jak zjistil,že to je moc bohaté?Pouze dojem,nebo má v autě wideband lambdu??

Řeknu ti to asi takhle...mám na 1,8T 840cc vstřiky,troufnu si říct perfektně sladěný a s autem se dá v klidu jet za 10l/100km.A dle wideband lambdy ikdyž dám třeba v 1000ot plnej plyn,tak to neni nějak extra zahlcený benzínem a bohatost EGT se zvedá s tlakem turba....

Ona totiž celá ta tvá teorie veliké vstřiky = hnedka veliká spotřeba je nepravdivá.Vše je to jen a jen o kvalitnim softwaru.Je fakt,že když se podíváš,kolik je v dnešní době firem,které dělají chiptuning,tak se neni čemu divit(ačkoliv 80% z nich umí prd).

Pokud bych dal i já ty 840cc vstřiky na úplně sériovovou 1,8T AUQ,upravil k tomu náležitě software,tak vstřiky sice pojedou třeba za 30% výkonu ve špičce,ale majitel auta nepozná od originál vstřikovačů rozdíl.Ať už ve spotřebě,tak jízdních vlastnostech.

LukasFCS
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 19.05.2008 19:12
Bydliště:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od LukasFCS »

fakieVW píše:Mám ten motor v golfu II. Mám ted 110kw.Kousek ode mne bydlí člověk,který má to samé auto a z motoru 110kw udělal 260koní. Má tam turbo z TT quattro se vstřikama. Jezdí s tím 12hodinovky a na motor nešáhnul. Motor je seriový a tuším že říkal že je z passatu.Mohl bych vzit motor 165 kw a dát ho do auta jenže tady několik problému. První je to že ten motor je problém sehnat a už vubec komplet s elektrikou,jednotkou a vším dokupy. A další je problém že ten motor je tak prošpikovaný elektronikou že s ním je problém cokoli udělat. Měl jsem tu na opravu Audi S3 tak jsem trochu sondoval co a jak a je to uplně jiný motor. Hlavně mi jde o to že to auto slouží jen pro závody ve sprintu a maximálně to jede po vlastní ose někam na sraz,ale to se s tím jede pomalu takže nemám strach že by ten motor odešel po pár kilometrech. Tomu chlapkovi co bydli kousek ode mne mu vydržel motor dvě sezony pak mu praskl píst,ale jezdit pod plným kotlem sprinty a 12hodin ho dusit je dost velký rozdíl si myslím.

S tím K04 001 taky uvažuju. Nevíte na jaké auto se tohle montovalo seriově? A nebo taky uvažuju o jiném turbu než je K04 ale např nějakého garretta :wink:
K04-001 je takovej "hybrid".Mohu-li to tak nazvat.To turbo se nedávalo ani do jednoho auta sériově.Je to náhrada za K03 a K03s,která je o něco větší,než K03 a K03s,ale neni to klasická K04,která má výstup na výfuk do boku.Jednoduše řečeno,jde zaměnit za K03 a K03s bez jediné změny(tedy co se týče hardwaru).

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

Napsal jsi to s těma vstřikama uplně přesně :wink: A co myslíš o tom K04 co jsem tu poslal odkaz? a co třeba tady tohle
http://highperformanceparts.cz/turbodmy ... 225ps.2842" onclick="window.open(this.href);return false;

http://highperformanceparts.cz/turbodmy ... 25ps.13756" onclick="window.open(this.href);return false;

Jaký je mezi nima rozdil? A nevíte někdo jestli to pasuje na svody od K03?

Uživatelský avatar
DworiBak
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5645
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Severní čechy-VW City

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od DworiBak »

na svody od KO3 pasovat nebude

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od bear »

LukasFCS píše: V tom případě mu ten software dělal nějakej patlal.
Nebo v druhém případě...jak zjistil,že to je moc bohaté?Pouze dojem,nebo má v autě wideband lambdu??

Řeknu ti to asi takhle...mám na 1,8T 840cc vstřiky,troufnu si říct perfektně sladěný a s autem se dá v klidu jet za 10l/100km.A dle wideband lambdy ikdyž dám třeba v 1000ot plnej plyn,tak to neni nějak extra zahlcený benzínem a bohatost EGT se zvedá s tlakem turba....

Ona totiž celá ta tvá teorie veliké vstřiky = hnedka veliká spotřeba je nepravdivá.Vše je to jen a jen o kvalitnim softwaru.Je fakt,že když se podíváš,kolik je v dnešní době firem,které dělají chiptuning,tak se neni čemu divit(ačkoliv 80% z nich umí prd).

Pokud bych dal i já ty 840cc vstřiky na úplně sériovovou 1,8T AUQ,upravil k tomu náležitě software,tak vstřiky sice pojedou třeba za 30% výkonu ve špičce,ale majitel auta nepozná od originál vstřikovačů rozdíl.Ať už ve spotřebě,tak jízdních vlastnostech.
přečti si to ještě jednou já nikdy nenapsal že větší vstřiky = vyšší spotřeba vždyť to je kravina jak jsi psal záleží na otevření vstřiku (dávce)
nevím jak to měří má tam takovou tu digi kravinu co mu ukazuje teplotu výfukových spali, a spoustu jinejch kraviny.
jen jsem řek co mi bylo řečeno, že při nízkejch otáčká 1-4ti to nejede a hltí se to ve 4,5 kdy se nafoukne turbo tak to práskne a trhá to hlavu
říkám nepamatuju si název té německé firmy ale až ho potkám zeptám se aspoň budem vědět komu se vyhnout.

určitě je rozdíl sladit K04 (bo nějakou malou čubku která začne foukat plnej při 2ti/ot) a garretta že , pač to turbo má úplně jinej průběh.
má teoreie - kdyby měl k tomu ještě kompresor bo to měl zapojený jako twin k04+2871tak je to vše ok, jelikož to turbo začne dávat potřebné množství vzduchu až tak pozdě proto dochází k přehlcování v nižších otáčkách

840cc ? a jakej tam máš regulátor tlaku a jaký používáš čerpadlo ? to tu 840cc dopuješ 3 bary ? :)

Uživatelský avatar
fakieVW
Pilot
Pilot
Příspěvky: 784
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od fakieVW »

Pozor tlak v liště je duležitý pro otevirání vstřiků ne pro zvýšení množství paliva. Pro větší množtsví paliva je dulžitá litráž čerpadla. Jsou čerpadla,která jsou schopna tlačit 100l/h,ale mají prac,tlak třeba 8bar,což jsou zas např walbra,která tlačí 255l/h a mají tlak do 6bar. Tan tlak je dulažitý abys otevřel vstřikovač. Množství paliva se dá regulovat jedině přes jednotku. Když zvedneš tlak paliva tak akorát více trpí vstřiky. Jsem viděl na vlastní oči jak na brzdě ladili 1.8T a přidávali tlak paliva od 3bar do 7bar. A přidalo to 1koně. Žádný rozdíl absolutně.

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od bear »

tlak paliva (otevření vstřiku) reguluje regulátor tlaku paliva, který je na 110/132kw a myslím že i na 154kw 3bar, 165kw má regulátor 4bar a vstřiky 380cc.
já mám walbro 255l/7bar.
čím větší tlak tím větší dávka paliva, samo pokud je tam regulátor na 3 bary tak tam víc paliva nedostaneš

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Gixxer »

chcete to turbo K04 z S3 ?? vali se mi doma a je to original
.

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Gixxer »

ma akorat prasklou vyfukovou cast a lechce vule do boku ,tlacilo 2500mbar akorat ne v ten spravny cas kdy melo,takze asi spatny nebude ale chce to vymenit ten vyfuk protoze to profukovalo a pak se to hadalo s jednotkou, z vyfuku zadny dym takze mazani oka...prodam to levne
.

Uživatelský avatar
Pajk85
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 424
Registrován: 24.01.2010 22:47

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od Pajk85 »

LukasFCS píše:
bear píše:Já neřekl že z 110kw nejde udělat 165kw , jde z toho i 200kw ale já to myslel že neuděláš ze 110kw identickej motor jak je 165kw. 110kw by měl teoreticky vydržet 280-300PS, na větší úpravy třeba na 350PS už je vhodnější 154-165kw pač má kovaný pistý a takový kraviny.

k těm 440, známej co má O1 RS cca 350PS garrett GT 2781R , chip na míru v německu (nevím společnost) tak říkal že prostě když tam není tlak (jakože chvilku trvá nafouknout takovýho šneka) tak prostě je tam strašně moc bohatá směs benzínu ale při 5ti ot už je to dobrý. na závody po okruhu kde se pohybuješ ve vyšších otáčkách je dobrý mít ty 440 ale určitě ne na normální ježdění po okreskách a městě
V tom případě mu ten software dělal nějakej patlal.
Nebo v druhém případě...jak zjistil,že to je moc bohaté?Pouze dojem,nebo má v autě wideband lambdu??

Řeknu ti to asi takhle...mám na 1,8T 840cc vstřiky,troufnu si říct perfektně sladěný a s autem se dá v klidu jet za 10l/100km.A dle wideband lambdy ikdyž dám třeba v 1000ot plnej plyn,tak to neni nějak extra zahlcený benzínem a bohatost EGT se zvedá s tlakem turba....

Ona totiž celá ta tvá teorie veliké vstřiky = hnedka veliká spotřeba je nepravdivá.Vše je to jen a jen o kvalitnim softwaru.Je fakt,že když se podíváš,kolik je v dnešní době firem,které dělají chiptuning,tak se neni čemu divit(ačkoliv 80% z nich umí prd).

Pokud bych dal i já ty 840cc vstřiky na úplně sériovovou 1,8T AUQ,upravil k tomu náležitě software,tak vstřiky sice pojedou třeba za 30% výkonu ve špičce,ale majitel auta nepozná od originál vstřikovačů rozdíl.Ať už ve spotřebě,tak jízdních vlastnostech.


Mvolesko mi to na AGU s 630cc vstřikama nedokázal poladit .. Řekl mi, ať koupím 440tky. No pravda je bohužel taková, že v ČR není nikdo, kdo tomu pořádně rozumí těm benzínům. :(

Uživatelský avatar
bear
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4915
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Curitiba, Brazil
Kontaktovat uživatele:

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od bear »

třeba německá firma Vmax na výkon 500PS dává vstřiky 630cc

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: turbo K03 výměna za K04

Příspěvek od VWMysak »

Poprosil bych vás aby jste přispívali k tématu, toto si nechte do pokecu nebo přes SZ, icq, email, ksichtoknížku a jim podobné. Díky

Promazáno od OT
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“