Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 14.09.2010 12:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

Já neřekl že z 110kw nejde udělat 165kw , jde z toho i 200kw ale já to myslel že neuděláš ze 110kw identickej motor jak je 165kw. 110kw by měl teoreticky vydržet 280-300PS, na větší úpravy třeba na 350PS už je vhodnější 154-165kw pač má kovaný pistý a takový kraviny.

k těm 440, známej co má O1 RS cca 350PS garrett GT 2781R , chip na míru v německu (nevím společnost) tak říkal že prostě když tam není tlak (jakože chvilku trvá nafouknout takovýho šneka) tak prostě je tam strašně moc bohatá směs benzínu ale při 5ti ot už je to dobrý. na závody po okruhu kde se pohybuješ ve vyšších otáčkách je dobrý mít ty 440 ale určitě ne na normální ježdění po okreskách a městě

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 14.09.2010 16:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Výfuk jsem si dělal už jak jsem auto stavěl. Mám dva čerpadla,brzdy 280mm,Spojku taky. chybi jen turbo,vstřiky,řj :wink: Tak já to mám na sprinty. Auto jede samo jen vlastní ose a to s tím jedu normálně podle předpisů. Takže jde mi jen o ten výkon na sprintech.

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 14.09.2010 18:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

pokud to máš vyloženě na sprinty a ne na ježdění po nákupech a za babičkama tak jo 440

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 14.09.2010 21:01 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

183

Bydliště:

bear píše:
Já neřekl že z 110kw nejde udělat 165kw , jde z toho i 200kw ale já to myslel že neuděláš ze 110kw identickej motor jak je 165kw. 110kw by měl teoreticky vydržet 280-300PS, na větší úpravy třeba na 350PS už je vhodnější 154-165kw pač má kovaný pistý a takový kraviny.

k těm 440, známej co má O1 RS cca 350PS garrett GT 2781R , chip na míru v německu (nevím společnost) tak říkal že prostě když tam není tlak (jakože chvilku trvá nafouknout takovýho šneka) tak prostě je tam strašně moc bohatá směs benzínu ale při 5ti ot už je to dobrý. na závody po okruhu kde se pohybuješ ve vyšších otáčkách je dobrý mít ty 440 ale určitě ne na normální ježdění po okreskách a městě


V tom případě mu ten software dělal nějakej patlal.
Nebo v druhém případě...jak zjistil,že to je moc bohaté?Pouze dojem,nebo má v autě wideband lambdu??

Řeknu ti to asi takhle...mám na 1,8T 840cc vstřiky,troufnu si říct perfektně sladěný a s autem se dá v klidu jet za 10l/100km.A dle wideband lambdy ikdyž dám třeba v 1000ot plnej plyn,tak to neni nějak extra zahlcený benzínem a bohatost EGT se zvedá s tlakem turba....

Ona totiž celá ta tvá teorie veliké vstřiky = hnedka veliká spotřeba je nepravdivá.Vše je to jen a jen o kvalitnim softwaru.Je fakt,že když se podíváš,kolik je v dnešní době firem,které dělají chiptuning,tak se neni čemu divit(ačkoliv 80% z nich umí prd).

Pokud bych dal i já ty 840cc vstřiky na úplně sériovovou 1,8T AUQ,upravil k tomu náležitě software,tak vstřiky sice pojedou třeba za 30% výkonu ve špičce,ale majitel auta nepozná od originál vstřikovačů rozdíl.Ať už ve spotřebě,tak jízdních vlastnostech.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 14.09.2010 21:10 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

19.05.2008

Příspěvky:

183

Bydliště:

fakieVW píše:
Mám ten motor v golfu II. Mám ted 110kw.Kousek ode mne bydlí člověk,který má to samé auto a z motoru 110kw udělal 260koní. Má tam turbo z TT quattro se vstřikama. Jezdí s tím 12hodinovky a na motor nešáhnul. Motor je seriový a tuším že říkal že je z passatu.Mohl bych vzit motor 165 kw a dát ho do auta jenže tady několik problému. První je to že ten motor je problém sehnat a už vubec komplet s elektrikou,jednotkou a vším dokupy. A další je problém že ten motor je tak prošpikovaný elektronikou že s ním je problém cokoli udělat. Měl jsem tu na opravu Audi S3 tak jsem trochu sondoval co a jak a je to uplně jiný motor. Hlavně mi jde o to že to auto slouží jen pro závody ve sprintu a maximálně to jede po vlastní ose někam na sraz,ale to se s tím jede pomalu takže nemám strach že by ten motor odešel po pár kilometrech. Tomu chlapkovi co bydli kousek ode mne mu vydržel motor dvě sezony pak mu praskl píst,ale jezdit pod plným kotlem sprinty a 12hodin ho dusit je dost velký rozdíl si myslím.

S tím K04 001 taky uvažuju. Nevíte na jaké auto se tohle montovalo seriově? A nebo taky uvažuju o jiném turbu než je K04 ale např nějakého garretta :wink:


K04-001 je takovej "hybrid".Mohu-li to tak nazvat.To turbo se nedávalo ani do jednoho auta sériově.Je to náhrada za K03 a K03s,která je o něco větší,než K03 a K03s,ale neni to klasická K04,která má výstup na výfuk do boku.Jednoduše řečeno,jde zaměnit za K03 a K03s bez jediné změny(tedy co se týče hardwaru).


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 14.09.2010 23:07 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Napsal jsi to s těma vstřikama uplně přesně :wink: A co myslíš o tom K04 co jsem tu poslal odkaz? a co třeba tady tohle
http://highperformanceparts.cz/turbodmy ... 225ps.2842

http://highperformanceparts.cz/turbodmy ... 25ps.13756

Jaký je mezi nima rozdil? A nevíte někdo jestli to pasuje na svody od K03?

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 07:18 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

5646

Bydliště:

Severní čechy-VW City

na svody od KO3 pasovat nebude

_________________
Sraz pro Ústečáky a okolí zde

_________________
VW Golf IV GTI+BBS LM+KO4 in progress


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 11:25 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

LukasFCS píše:
V tom případě mu ten software dělal nějakej patlal.
Nebo v druhém případě...jak zjistil,že to je moc bohaté?Pouze dojem,nebo má v autě wideband lambdu??

Řeknu ti to asi takhle...mám na 1,8T 840cc vstřiky,troufnu si říct perfektně sladěný a s autem se dá v klidu jet za 10l/100km.A dle wideband lambdy ikdyž dám třeba v 1000ot plnej plyn,tak to neni nějak extra zahlcený benzínem a bohatost EGT se zvedá s tlakem turba....

Ona totiž celá ta tvá teorie veliké vstřiky = hnedka veliká spotřeba je nepravdivá.Vše je to jen a jen o kvalitnim softwaru.Je fakt,že když se podíváš,kolik je v dnešní době firem,které dělají chiptuning,tak se neni čemu divit(ačkoliv 80% z nich umí prd).

Pokud bych dal i já ty 840cc vstřiky na úplně sériovovou 1,8T AUQ,upravil k tomu náležitě software,tak vstřiky sice pojedou třeba za 30% výkonu ve špičce,ale majitel auta nepozná od originál vstřikovačů rozdíl.Ať už ve spotřebě,tak jízdních vlastnostech.

přečti si to ještě jednou já nikdy nenapsal že větší vstřiky = vyšší spotřeba vždyť to je kravina jak jsi psal záleží na otevření vstřiku (dávce)
nevím jak to měří má tam takovou tu digi kravinu co mu ukazuje teplotu výfukových spali, a spoustu jinejch kraviny.
jen jsem řek co mi bylo řečeno, že při nízkejch otáčká 1-4ti to nejede a hltí se to ve 4,5 kdy se nafoukne turbo tak to práskne a trhá to hlavu
říkám nepamatuju si název té německé firmy ale až ho potkám zeptám se aspoň budem vědět komu se vyhnout.

určitě je rozdíl sladit K04 (bo nějakou malou čubku která začne foukat plnej při 2ti/ot) a garretta že , pač to turbo má úplně jinej průběh.
má teoreie - kdyby měl k tomu ještě kompresor bo to měl zapojený jako twin k04+2871tak je to vše ok, jelikož to turbo začne dávat potřebné množství vzduchu až tak pozdě proto dochází k přehlcování v nižších otáčkách

840cc ? a jakej tam máš regulátor tlaku a jaký používáš čerpadlo ? to tu 840cc dopuješ 3 bary ? :)

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 12:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

782

Bydliště:

Bohumín

Pozor tlak v liště je duležitý pro otevirání vstřiků ne pro zvýšení množství paliva. Pro větší množtsví paliva je dulžitá litráž čerpadla. Jsou čerpadla,která jsou schopna tlačit 100l/h,ale mají prac,tlak třeba 8bar,což jsou zas např walbra,která tlačí 255l/h a mají tlak do 6bar. Tan tlak je dulažitý abys otevřel vstřikovač. Množství paliva se dá regulovat jedině přes jednotku. Když zvedneš tlak paliva tak akorát více trpí vstřiky. Jsem viděl na vlastní oči jak na brzdě ladili 1.8T a přidávali tlak paliva od 3bar do 7bar. A přidalo to 1koně. Žádný rozdíl absolutně.

_________________
VW golf II 1.8 20V Turbo


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 15.09.2010 18:43 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

tlak paliva (otevření vstřiku) reguluje regulátor tlaku paliva, který je na 110/132kw a myslím že i na 154kw 3bar, 165kw má regulátor 4bar a vstřiky 380cc.
já mám walbro 255l/7bar.
čím větší tlak tím větší dávka paliva, samo pokud je tam regulátor na 3 bary tak tam víc paliva nedostaneš

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 03.10.2010 11:26 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1347

chcete to turbo K04 z S3 ?? vali se mi doma a je to original

_________________
.

_________________
na upravy uz seru konecne mam obycejny auto!!!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 03.10.2010 11:39 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1347

ma akorat prasklou vyfukovou cast a lechce vule do boku ,tlacilo 2500mbar akorat ne v ten spravny cas kdy melo,takze asi spatny nebude ale chce to vymenit ten vyfuk protoze to profukovalo a pak se to hadalo s jednotkou, z vyfuku zadny dym takze mazani oka...prodam to levne

_________________
.

_________________
na upravy uz seru konecne mam obycejny auto!!!


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 07.10.2010 14:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.01.2010

Příspěvky:

424

LukasFCS píše:
bear píše:
Já neřekl že z 110kw nejde udělat 165kw , jde z toho i 200kw ale já to myslel že neuděláš ze 110kw identickej motor jak je 165kw. 110kw by měl teoreticky vydržet 280-300PS, na větší úpravy třeba na 350PS už je vhodnější 154-165kw pač má kovaný pistý a takový kraviny.

k těm 440, známej co má O1 RS cca 350PS garrett GT 2781R , chip na míru v německu (nevím společnost) tak říkal že prostě když tam není tlak (jakože chvilku trvá nafouknout takovýho šneka) tak prostě je tam strašně moc bohatá směs benzínu ale při 5ti ot už je to dobrý. na závody po okruhu kde se pohybuješ ve vyšších otáčkách je dobrý mít ty 440 ale určitě ne na normální ježdění po okreskách a městě


V tom případě mu ten software dělal nějakej patlal.
Nebo v druhém případě...jak zjistil,že to je moc bohaté?Pouze dojem,nebo má v autě wideband lambdu??

Řeknu ti to asi takhle...mám na 1,8T 840cc vstřiky,troufnu si říct perfektně sladěný a s autem se dá v klidu jet za 10l/100km.A dle wideband lambdy ikdyž dám třeba v 1000ot plnej plyn,tak to neni nějak extra zahlcený benzínem a bohatost EGT se zvedá s tlakem turba....

Ona totiž celá ta tvá teorie veliké vstřiky = hnedka veliká spotřeba je nepravdivá.Vše je to jen a jen o kvalitnim softwaru.Je fakt,že když se podíváš,kolik je v dnešní době firem,které dělají chiptuning,tak se neni čemu divit(ačkoliv 80% z nich umí prd).

Pokud bych dal i já ty 840cc vstřiky na úplně sériovovou 1,8T AUQ,upravil k tomu náležitě software,tak vstřiky sice pojedou třeba za 30% výkonu ve špičce,ale majitel auta nepozná od originál vstřikovačů rozdíl.Ať už ve spotřebě,tak jízdních vlastnostech.


Mvolesko mi to na AGU s 630cc vstřikama nedokázal poladit .. Řekl mi, ať koupím 440tky. No pravda je bohužel taková, že v ČR není nikdo, kdo tomu pořádně rozumí těm benzínům. :(


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 07.10.2010 14:49 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

4915

Bydliště:

Curitiba, Brazil

třeba německá firma Vmax na výkon 500PS dává vstřiky 630cc

_________________
VW GOLF IV 1.8TurboGLS AWP


Nahoru
 ICQ   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: turbo K03 výměna za K04
PříspěvekNapsal: 12.10.2010 07:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

8578

Bydliště:

Liberecký Kraj

Poprosil bych vás aby jste přispívali k tématu, toto si nechte do pokecu nebo přes SZ, icq, email, ksichtoknížku a jim podobné. Díky

Promazáno od OT

_________________
VW PERFORMANCE

http://www.detailingpro.cz/ - OPT, CarPro
MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

_________________
VW MK4 Black GTI 1.8T, VW MK2 Gray GTI 1.8 8V


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 143 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group