Re: turbo K03 výměna za K04
Napsal: 22.04.2011 17:46
Jaktože ne? Na HPP je origo od KKK.
VW Club: Forum, diskuze, srazy
./forum/?sid=aa26c27baba3f64217ea51647ef7d8db
A dle čeho jsi uvážil to,že to je bohaté??Máš wideband spojenou nějak s tim D-Dotem??Nebo podle čeho?Pajk85 píše:fakieVW: jsem Ti neodepsal k té bohatosti.. Mám D-DOT (taková chytrá krabička, která se napojí na budíky), kterej mi na maxidot zobrazí několik hodnot. Bohatost tam je, ale jak moc je to přesný nevím. Každopádně teď to bohatý je, žere to a střílí do výfuku. Ale může za to sériový čip. Ten čip je fakt důležitý, nechat toho šneka jen tak by byl hřích.
K03s a K04-001 je takto "tabulkově" téměř nerozdílná,ale mohu z vlastní zkušenosti říci,že rozdíl pak za jízdy je veliký...hlavně co se týče vyšších otáček...fakieVW píše:Co znamenají tyhle rozměry?
K03_____________kompresor: 36/50mm_______turbina: 40/45mm
K03s____________kompresor: 38/51mm_______turbina: 40/45mm
K04 001_________kompresor: 38/51mm_______turbina: 42/46mm
Frankenturbo____kompresor: 41/51(54)mm____turbina: 50/42mm
a když mám turbo K04 001 s kompresorem 45mm? Chápu správně,že 001 je stejná jako K03S co májí motory 132kw akorát to má větší turbínku ve výfuku? Pokud ano tak není lepší nechat překopat to K03 turbo na K04 001? Když to je jen rozdíl ve vrtulích?
Soft jsme vytáhli pouze z mého auta,dělali mi ho v NDR - WOW Tuning.Dělají hlavně 1,8T a VR6.Pajk85 píše:Luke kdo mu ten soft dělal? Mi bylo řečeno BHmotorem 245PS. Ale mám AGU, takže možná kvůli tomu, co já vím.
Netroufnu si říct,nemám osobní zkušenost s životností těchto "exotů".Ale asi 5 let zpět zkoušel známej dát na AGUčko T3/T4 made in China.Dopadlo to tak,že auto sice tak nějak jelo,průbeh to mělo nesmyslnej,chvilku to fungovalo,chvilku ne,ale to byla i vina elektroniky,po nějakých 1000km začalo turbo "žrát" olej a po cca 2000km měli ložiska nepřípustnou vůli,takže se to muselo dát ven,než aby se rozletělo na motoru a vlítlo to do sání...fakieVW píše:A co si myslíš o te K4 001 z číny co mají na HPP např.? Jde mi o to,že to mám do auta co jezdí 2- 3000 za rok tak jak to vydíš s živostností? Já myslím,že to vyjde lepe než origo i kdybych to měl nechat pak repasnout což je cca 10000.