V-max GTI, V5, V6
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: V-max GTI, V5, V6
nějak teď nevím, ona je 2.3 i 2.4?
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
-
- VWagenista
- Příspěvky: 1365
- Registrován: 02.10.2009 11:03
Re: V-max GTI, V5, V6
zkoušel sem dát krátký sprint s V6kou (150kw), na rozjezd měla malinko navrch, ale potom sem jí ujel skoro o 3 délky na cca 300metrech. Má sice vyšší maximálku díky 6q, ale myslim že víc lidí zajímá zrychlení než maximálka to turbo dělá svoje od 2 do 5,5 tisíc otáček se V6ka může jít zahrabat ono svoje dělá taky váha auta, V6ka má já nevim kolem 1500kg zatímco 1,8T 1250kg.
- cubic214
- Závodník
- Příspěvky: 528
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Žilina (SK)
Re: V-max GTI, V5, V6
2,8 ma este 4motion takze mu musis ujst ked mas chip
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: V-max GTI, V5, V6
a co přesně znamená 4motion? něco jako 4x4 nebo je to úplně něco jiného?
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- Mr.Twistr
- Profík
- Příspěvky: 958
- Registrován: 19.09.2008 09:44
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: V-max GTI, V5, V6
Je to jak říkáš.... Ono 132 kW bez čipu dá V6 o kousek, protože V6 je hrozně těžká... A u mojí bory tuplovaně.... Mám 1645 kg, zatímco GIV V6, co jsem měl měl psáno 1505 kg... V6 bude mít navrch až tak okolo 140 km/h a víc.... No a pak v zatáčkách samozřejmě...Sicco píše:zkoušel sem dát krátký sprint s V6kou (150kw), na rozjezd měla malinko navrch, ale potom sem jí ujel skoro o 3 délky na cca 300metrech. Má sice vyšší maximálku díky 6q, ale myslim že víc lidí zajímá zrychlení než maximálka to turbo dělá svoje od 2 do 5,5 tisíc otáček se V6ka může jít zahrabat ono svoje dělá taky váha auta, V6ka má já nevim kolem 1500kg zatímco 1,8T 1250kg.
SILNICE SILNÝM!!!
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: V-max GTI, V5, V6
1.8 turbo je pociťově větší dělo než 2.3.. Ale zase když ten víceválec roztočíš tak Ti z toho zvuku skáče husí kůže i po prdeli ta turbína je dle mě lepší. Dává Ti víc možností.
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- bigerrr
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 11.04.2011 12:13
- Bydliště: Příbram
Re: V-max GTI, V5, V6
ne není 2.3 i 2.4 v5 je jen jedna a každý prostě píše jedno ztoho . Přesnej obsah je okolo 2346ccm
VW GOLF 4 2.4 V5 (černá metalíza, černé folie, mimo kůže plná výbava, sportovní stavitelný podvozek street , předtím VW GOLF 3 1.6 74kw a audi A4
- Kutil001
- Jezdec
- Příspěvky: 487
- Registrován: 26.02.2011 20:06
- Bydliště: kousek od Znojma :)
Re: V-max GTI, V5, V6
aha, no přišlo mi divný že je 2.4 když v inzerátech a tak jsem viděl jen 2.3 a to 4motion je co?
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav
- Mr.Twistr
- Profík
- Příspěvky: 958
- Registrován: 19.09.2008 09:44
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: V-max GTI, V5, V6
Máš pravdu, V5 je jen jedna... Oficiální označení je pouze 2,3 V5... 2,4 slyším poprvé... O tom neslyšel ani švagr, který u VW pracuje už asi 14 let...bigerrr píše:ne není 2.3 i 2.4 v5 je jen jedna a každý prostě píše jedno ztoho . Přesnej obsah je okolo 2346ccm
SILNICE SILNÝM!!!
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: V-max GTI, V5, V6
2.4 neexistuje.. oficiální označení je 2.3 takže jedině 2.3
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- avalancheno1
- VWjunior
- Příspěvky: 1531
- Registrován: 20.11.2008 18:22
- Bydliště: Strakonice
Re: V-max GTI, V5, V6
To jistě má o 25k navíc, ale turbo bys nedal ani náhodou.. Na to rovnou zapomeň ty papírový hodnoty nejsou všechnobigerrr píše:no chtěl bych si podat někoho s 1.8 turbo rád bych ukázal co znamená 2.4 V5 a ve 20 ventilu to má od dalších 25k navíc
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"
- VWMysak
- Moderátor
- Příspěvky: 8701
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecký Kraj
Re: V-max GTI, V5, V6
Pohon všech kol zvyšuje rezervy přilnavosti kol k vozovce a poskytuje uklidňující pocit, že i při nepříznivém počasí nebo na špatném povrchu dojedete bezpečně. Systém zajišťuje zlepšení jízdní stability, vynikající stabilitu při jízdě v přímém směru a odolnost vůči silám bočního větru. 4Motion tak nabízí nejen významné přednosti, pokud jde o trakční vlastnosti, ale umožňuje i rychlejší průjezd zatáčkami. To je další plus pro bezpečnost i pro požitek zKutil001 píše:a to 4motion je co?
jízdy – ovšem vždy v závislosti na kvalitě vozovky.
Základem pohonu všech kol je mezinápravový diferenciál, jehož rozdělovací převodovka variabilně rozděluje přenos síly na přední a zadní nápravu. Pokud se nápravy točí různými otáčkami, například při prokluzu na hladkém nebo nezpevněném povrchu, rozdělí systém točivé momenty podle potřeby na přední a zadní nápravu. To znamená, že mezinápravový diferenciál přenese odpovídající část hnacího momentu na nápravu s lepšími trakčními podmínkami. Zároveň musejí být vyrovnávány menší rozdíly v otáčení kol při průjezdu zatáčkami nebo při manévrování a diferenciál nesmí omezit účinnost podpůrných systémů pro jízdní dynamiku ESP, ASR a EDS.
V současné době nabízí Volkswagen alternativní nebo trvalý pohon obou náprav pro Golf, Golf Variant Passat, Passat Variant, Passat CC, Sharan, Tiguan, Touareg a Phaeton. Vzhledem k rozdílnosti požadavků na vlastnosti systému jsou využívány tři druhy diferenciálů:
- Spojka Haldex
- Thorsenův diferenciál
- Centrální planetový mezinápravový diferenciál s elektromechanicky
ovládanou lamelovou spojkou (Touareg)
- cubic214
- Závodník
- Příspěvky: 528
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Žilina (SK)
Re: V-max GTI, V5, V6
2,324 preto sa to aj oznacuje 2,3bigerrr píše:ne není 2.3 i 2.4 v5 je jen jedna a každý prostě píše jedno ztoho . Přesnej obsah je okolo 2346ccm
- jim-vw
- Závodník
- Příspěvky: 562
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Libervwec
- Kontaktovat uživatele:
Re: V-max GTI, V5, V6
pojď, jsem na tebe celej žhavejbigerrr píše:no chtěl bych si podat někoho s 1.8 turbo rád bych ukázal co znamená 2.4 V5 a ve 20 ventilu to má od dalších 25k navíc
- Gixxer
- VWagenista
- Příspěvky: 1349
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele: