V-max GTI, V5, V6

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Kutil001 »

nějak teď nevím, ona je 2.3 i 2.4?
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Sicco »

zkoušel sem dát krátký sprint s V6kou (150kw), na rozjezd měla malinko navrch, ale potom sem jí ujel skoro o 3 délky na cca 300metrech. Má sice vyšší maximálku díky 6q, ale myslim že víc lidí zajímá zrychlení než maximálka :wink: to turbo dělá svoje od 2 do 5,5 tisíc otáček se V6ka může jít zahrabat :mrgreen: ono svoje dělá taky váha auta, V6ka má já nevim kolem 1500kg zatímco 1,8T 1250kg.

Uživatelský avatar
cubic214
Závodník
Závodník
Příspěvky: 528
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Žilina (SK)

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od cubic214 »

2,8 ma este 4motion takze mu musis ujst ked mas chip :)

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Kutil001 »

a co přesně znamená 4motion? něco jako 4x4 nebo je to úplně něco jiného?
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Uživatelský avatar
Mr.Twistr
Profík
Profík
Příspěvky: 958
Registrován: 19.09.2008 09:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Mr.Twistr »

Sicco píše:zkoušel sem dát krátký sprint s V6kou (150kw), na rozjezd měla malinko navrch, ale potom sem jí ujel skoro o 3 délky na cca 300metrech. Má sice vyšší maximálku díky 6q, ale myslim že víc lidí zajímá zrychlení než maximálka :wink: to turbo dělá svoje od 2 do 5,5 tisíc otáček se V6ka může jít zahrabat :mrgreen: ono svoje dělá taky váha auta, V6ka má já nevim kolem 1500kg zatímco 1,8T 1250kg.
Je to jak říkáš.... Ono 132 kW bez čipu dá V6 o kousek, protože V6 je hrozně těžká... A u mojí bory tuplovaně.... Mám 1645 kg, zatímco GIV V6, co jsem měl měl psáno 1505 kg... :D V6 bude mít navrch až tak okolo 140 km/h a víc.... :) No a pak v zatáčkách samozřejmě... :twisted:
SILNICE SILNÝM!!!

Uživatelský avatar
avalancheno1
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1531
Registrován: 20.11.2008 18:22
Bydliště: Strakonice

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od avalancheno1 »

1.8 turbo je pociťově větší dělo než 2.3.. Ale zase když ten víceválec roztočíš tak Ti z toho zvuku skáče husí kůže i po prdeli :D ta turbína je dle mě lepší. Dává Ti víc možností. :wink:
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"

Uživatelský avatar
bigerrr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 11.04.2011 12:13
Bydliště: Příbram

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od bigerrr »

ne není 2.3 i 2.4 v5 je jen jedna a každý prostě píše jedno ztoho . Přesnej obsah je okolo 2346ccm
VW GOLF 4 2.4 V5 (černá metalíza, černé folie, mimo kůže plná výbava, sportovní stavitelný podvozek street , předtím VW GOLF 3 1.6 74kw a audi A4

Uživatelský avatar
Kutil001
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 487
Registrován: 26.02.2011 20:06
Bydliště: kousek od Znojma :)

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Kutil001 »

aha, no přišlo mi divný že je 2.4 když v inzerátech a tak jsem viděl jen 2.3 a to 4motion je co?
ex:
VW Golf IV 1.9 TDi PD 85kw, AJM
nyní:
VW Golf V Sportline 2006 BKD, 2.0TDi PD 103kw+chip od Moravia-tuning na 180PS
Škoda Octavia II RS 2009 CEGA, 2.0TDi CR 125kw - zatím bez úprav

Uživatelský avatar
Mr.Twistr
Profík
Profík
Příspěvky: 958
Registrován: 19.09.2008 09:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Mr.Twistr »

bigerrr píše:ne není 2.3 i 2.4 v5 je jen jedna a každý prostě píše jedno ztoho . Přesnej obsah je okolo 2346ccm
Máš pravdu, V5 je jen jedna... Oficiální označení je pouze 2,3 V5... 2,4 slyším poprvé... O tom neslyšel ani švagr, který u VW pracuje už asi 14 let... :)
SILNICE SILNÝM!!!

Uživatelský avatar
avalancheno1
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1531
Registrován: 20.11.2008 18:22
Bydliště: Strakonice

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od avalancheno1 »

2.4 neexistuje.. :wink: oficiální označení je 2.3 takže jedině 2.3 :wink:
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"

Uživatelský avatar
avalancheno1
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1531
Registrován: 20.11.2008 18:22
Bydliště: Strakonice

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od avalancheno1 »

bigerrr píše:no chtěl bych si podat někoho s 1.8 turbo rád bych ukázal co znamená 2.4 V5 a ve 20 ventilu to má od dalších 25k navíc
To jistě má o 25k navíc, ale turbo bys nedal ani náhodou.. Na to rovnou zapomeň :wink: ty papírový hodnoty nejsou všechno :wink:
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od VWMysak »

Kutil001 píše:a to 4motion je co?
Pohon všech kol zvyšuje rezervy přilnavosti kol k vozovce a poskytuje uklidňující pocit, že i při nepříznivém počasí nebo na špatném povrchu dojedete bezpečně. Systém zajišťuje zlepšení jízdní stability, vynikající stabilitu při jízdě v přímém směru a odolnost vůči silám bočního větru. 4Motion tak nabízí nejen významné přednosti, pokud jde o trakční vlastnosti, ale umožňuje i rychlejší průjezd zatáčkami. To je další plus pro bezpečnost i pro požitek z
jízdy – ovšem vždy v závislosti na kvalitě vozovky.

Základem pohonu všech kol je mezinápravový diferenciál, jehož rozdělovací převodovka variabilně rozděluje přenos síly na přední a zadní nápravu. Pokud se nápravy točí různými otáčkami, například při prokluzu na hladkém nebo nezpevněném povrchu, rozdělí systém točivé momenty podle potřeby na přední a zadní nápravu. To znamená, že mezinápravový diferenciál přenese odpovídající část hnacího momentu na nápravu s lepšími trakčními podmínkami. Zároveň musejí být vyrovnávány menší rozdíly v otáčení kol při průjezdu zatáčkami nebo při manévrování a diferenciál nesmí omezit účinnost podpůrných systémů pro jízdní dynamiku ESP, ASR a EDS.

V současné době nabízí Volkswagen alternativní nebo trvalý pohon obou náprav pro Golf, Golf Variant Passat, Passat Variant, Passat CC, Sharan, Tiguan, Touareg a Phaeton. Vzhledem k rozdílnosti požadavků na vlastnosti systému jsou využívány tři druhy diferenciálů:
- Spojka Haldex
- Thorsenův diferenciál
- Centrální planetový mezinápravový diferenciál s elektromechanicky
ovládanou lamelovou spojkou (Touareg)
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
cubic214
Závodník
Závodník
Příspěvky: 528
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Žilina (SK)

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od cubic214 »

bigerrr píše:ne není 2.3 i 2.4 v5 je jen jedna a každý prostě píše jedno ztoho . Přesnej obsah je okolo 2346ccm
2,324 preto sa to aj oznacuje 2,3

Uživatelský avatar
jim-vw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 562
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od jim-vw »

bigerrr píše:no chtěl bych si podat někoho s 1.8 turbo rád bych ukázal co znamená 2.4 V5 a ve 20 ventilu to má od dalších 25k navíc
pojď, jsem na tebe celej žhavej :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Gixxer »

dystak sem dalsi v podari klidne :ura1:
.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“