V-max GTI, V5, V6

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
cubic214
Závodník
Závodník
Příspěvky: 528
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Žilina (SK)

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od cubic214 »

ta 170PS by vam mohla zatopit ale nie, ci je to tiez take mizerne :lol:

Uživatelský avatar
bigerrr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 11.04.2011 12:13
Bydliště: Příbram

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od bigerrr »

jim-vw píše:
bigerrr píše:no chtěl bych si podat někoho s 1.8 turbo rád bych ukázal co znamená 2.4 V5 a ve 20 ventilu to má od dalších 25k navíc
pojď, jsem na tebe celej žhavej :lol:
No zrovna ty s trojkovou řadou 1.9D nevim no :-D jinak já mám v dokladek označení 2.4 proto to píšu
VW GOLF 4 2.4 V5 (černá metalíza, černé folie, mimo kůže plná výbava, sportovní stavitelný podvozek street , předtím VW GOLF 3 1.6 74kw a audi A4

Uživatelský avatar
bigerrr
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 8
Registrován: 11.04.2011 12:13
Bydliště: Příbram

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od bigerrr »

L.i.b.o.r píše:
avalancheno1 píše:Všechno bude jednou málo :D já si ze začátku říkal jak V5 upaluje a teď mi to už přijde vlažný.. To je zákon. :D Janik 235 koukam asi budeme mít stejnou převodovku :D
To Gixxer: to se zdá bejt až neuvěřitelný :wink: nic ve zlym

1,8T má delší 5st., já teda nevím jak ostatní ale já mám na V5 omezovač otáček na 6500ot/min a při techto otačkách by to mělo jed max cca 235km/h a 1,8t jede takovou rychlostí jen na 6000ot/min
No já tam teda omezovač otáček žádnej nemám, mě to jde až do 7000 ale tak třeba mi to špatně ukazuje netušim a jediná možnost jak stíhat seatu leonu fr na sprintu je to držet ve vysokých otáčkách jinak bez šance. Jinak škoda octávia rs 1.8 je v turbu a má 20 ventil to jede pak krutě ale životnost oproti V5 skoro žádná
VW GOLF 4 2.4 V5 (černá metalíza, černé folie, mimo kůže plná výbava, sportovní stavitelný podvozek street , předtím VW GOLF 3 1.6 74kw a audi A4

Uživatelský avatar
avalancheno1
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1531
Registrován: 20.11.2008 18:22
Bydliště: Strakonice

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od avalancheno1 »

Přesně jak říkáš.. Je to mizerné :lol: .. Jsem si jistej, že 1.8T 150ps by 2.3 170ps natrhla pr**l
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Gixxer »

bigerrr píše: No zrovna ty s trojkovou řadou 1.9D nevim no :-D jinak já mám v dokladek označení 2.4 proto to píšu
ja sem mel taky ve dvojce v dokladech 8 mist na spani a co :D
Naposledy upravil(a) Gixxer dne 17.04.2011 19:58, celkem upraveno 1 x.
.

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Sicco »

2.4 V5 se nevyráběla, na googlu o tom nic není a v seznamu vyráběných GIV taky není :roll:
2.4 V5 je myslím jen úprava z 2.3 V5 stejně tak jak se dělá úprava z 1.8T na 2.0T, ale to je investice tak 100táců a výkon kolem 600ps...spíš to bude překlep v papírech...

ta 125kw(170ps) 2.3 V5 se moc nevidí, moc se jich ani nevyrobilo...

Uživatelský avatar
avalancheno1
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1531
Registrován: 20.11.2008 18:22
Bydliště: Strakonice

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od avalancheno1 »

bigerrr píše:
L.i.b.o.r píše:
1,8T má delší 5st., já teda nevím jak ostatní ale já mám na V5 omezovač otáček na 6500ot/min a při techto otačkách by to mělo jed max cca 235km/h a 1,8t jede takovou rychlostí jen na 6000ot/min
No já tam teda omezovač otáček žádnej nemám, mě to jde až do 7000 ale tak třeba mi to špatně ukazuje netušim a jediná možnost jak stíhat seatu leonu fr na sprintu je to držet ve vysokých otáčkách jinak bez šance. Jinak škoda octávia rs 1.8 je v turbu a má 20 ventil to jede pak krutě ale životnost oproti V5 skoro žádná
1. Každý auto má omezovač otáček. Zkus dát plnej kotel na neutrál a uvidíš..
2. Všechny 1.8 turbo jsou 20v (jak Škoda, VW, Seat nebo Audi).. S tou životností nemáš pravdu. 1.8 20v turbo bez problémů nalítá 300tkm. Když se o ní budeš starat. Pětiválce mají rozvody řetězem a když se blíží interval tak je lepší to hodit ze skály protože ta výměna vyjde na nehorázný prachy atd..
"Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou problémy"

Uživatelský avatar
Mr.Twistr
Profík
Profík
Příspěvky: 958
Registrován: 19.09.2008 09:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Mr.Twistr »

avalancheno1 píše:Přesně jak říkáš.. Je to mizerné :lol: .. Jsem si jistej, že 1.8T 150ps by 2.3 170ps natrhla pr**l
Určitě by jí natrhla pr**l.... Já mám co dělat, abych se držel Jubiny a to má o nějakých 25 kobyl méně... Ale zase se nedá srovnávat octavia RS a GIV 1,8T 132 kW... Golfa nečiplého se sotva držím... A octavku nenechám ujet ani s čipem na 154 kW a to je holka o nějakých 200 kg lehčí...
avalancheno1 píše: 1. Každý auto má omezovač otáček. Zkus dát plnej kotel na neutrál a uvidíš..
2. Všechny 1.8 turbo jsou 20v (jak Škoda, VW, Seat nebo Audi).. S tou životností nemáš pravdu. 1.8 20v turbo bez problémů nalítá 300tkm. Když se o ní budeš starat. Pětiválce mají rozvody řetězem a když se blíží interval tak je lepší to hodit ze skály protože ta výměna vyjde na nehorázný prachy atd..
1. Tak tak... Ale třeba ho může mít odstraněný, kdo ví...
2. No tak ono to není tak zlé.... Výměna rozvodů u V6 mě vyšla na 15.000, což si myslím, že zas tak velký batoh není... Počítám, že u V5 to bude podobné... :) Jinak nevím, jak je to s životností V5, ale u V6 motor přežije kastli... :twisted:


A co se týče Golfa 2,4 V5, tak být tebou si to přepíšu alespoň tady, protože jinak tu budeš za blázna... :wink: 2,4 se NIKDY nevyráběla, takže máš v techničáku překlep... :)
SILNICE SILNÝM!!!

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od L.i.b.o.r »

origo rozvody vyjdou na nějakých cca 8t, to si myslím že není zas tolik když ty rozvody vydrží nejméně 300t až cca 700t, na V5 20V už jsou draší tam jsou tuším stejny rozvody jako na V6.

To že 1,8T 110kW ujede V5 125kW, to jste vyčetli kde?
http://www.zeperfs.com/en/match486-385.htm

1,8T 132kW vs. V5 125kW
http://www.zeperfs.com/en/match486-744.htm
Seat Exeo ST 2.0TDI

Uživatelský avatar
Mr.Twistr
Profík
Profík
Příspěvky: 958
Registrován: 19.09.2008 09:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Mr.Twistr »

Řekněme, že než tabulkám věřím osobní zkušenosti.... :)
SILNICE SILNÝM!!!

Uživatelský avatar
VWMysak
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8701
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberecký Kraj

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od VWMysak »

Asi tak. :wink:
VW PERFORMANCE

MM DETAIL - Údržba automobilů REFERENCE

Uživatelský avatar
cubic214
Závodník
Závodník
Příspěvky: 528
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Žilina (SK)

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od cubic214 »

az na to ze to nie su tabulky ale realne namerane hodnoty ze :P

Uživatelský avatar
Mr.Twistr
Profík
Profík
Příspěvky: 958
Registrován: 19.09.2008 09:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Mr.Twistr »

cubic214 píše:az na to ze to nie su tabulky ale realne namerane hodnoty ze :P
Tak dobrá.... Napíšu to jinak.... Víc než kdo ví kým naměřeným hodnotám budu věřit vlastním očím, když jsem to sledoval z pozice diváka na sprintu... Spokojenější? :)
SILNICE SILNÝM!!!

Uživatelský avatar
Mr.Twistr
Profík
Profík
Příspěvky: 958
Registrován: 19.09.2008 09:44
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Mr.Twistr »

Po tomhle testu už týhle stránce nelze věřit... http://www.zeperfs.com/en/match1692-388.htm" onclick="window.open(this.href);return false; :negative:
Bora V6 těžko bude lepší než Golf V6, když Bora je o 150 kilo těžší.... Tam vítězí Bora.... A dokonce tam uvádí, že by Bora měla být lehčí... :rofl:
SILNICE SILNÝM!!!

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od L.i.b.o.r »

ono taky zaleží na výbavě a od toho se váha vozu liší, a rychlejší muže být protože za sedanem při vysokých rychlostech vznikají menší větrny turbolence.

Jo a to mě chceš říct že kufr od bory važí 150kg jo? :D
Seat Exeo ST 2.0TDI

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“