V-max GTI, V5, V6

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Odpovědět
Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od R@ZOR »

Jakou mas vybavu?
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Sicco »

beztak má Basic a bez rezervy, heveru atd... :mrgreen:

Uživatelský avatar
jim-vw
Závodník
Závodník
Příspěvky: 562
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Libervwec
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od jim-vw »

mám v kufru psáno GTI Exclusive, ale to že nevozím rezervu, půlku povinný výbavy, koberec v kufru, občas ani plato, zadní opěrky hlavy, plasty kolem motoru, ani vodu v ostřikovačích je teda pravda :D
Obrázek

Sicco
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1365
Registrován: 02.10.2009 11:03

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Sicco »

to pak jo no :lol: já rezervu a vercajk mám, to máš hned tak 30 kilo :mrgreen:

Uživatelský avatar
R@ZOR
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1231
Registrován: 27.12.2007 10:52
Bydliště: Kousek od ČB
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od R@ZOR »

To bylo teda vazeny bez toho vseho co jsi psal? :-D
GIV GTI 1.8T, LPG, 180hp, 6q, 17" SPEEDLINE, brzdy RS
GVI GTD 2.0TDI, 170hp.

L.i.b.o.r
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 392
Registrován: 11.11.2008 17:13
Bydliště: Brno

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od L.i.b.o.r »

pokud se nepletu tak Pohotovostní hmotností vozidla je hmotnost kompletně vybaveného vozidla s předepsaným nářadím a předepsanou výbavou, s plnou zásobou provozních hmot a teď si nejsem jist jestli se tam nepočítá v EU i hmotnost řidiče 75kg :blush:
Seat Exeo ST 2.0TDI

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Gixxer »

schvalne sem otevrel chytrou knizku a plati pro zaklani model s palivovou nadrzi naplnenou na 90 procent, bez zvlastniho vybaveni a bez ridice. V dokladech k vozidlu se pro ridice pricita hmotnost 75kg ... me by museli este o trochu pricist vic :)
.

rody.t
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 26.07.2011 21:38

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od rody.t »

avalancheno1 píše:Přesně jak říkáš.. Je to mizerné :lol: .. Jsem si jistej, že 1.8T 150ps by 2.3 170ps natrhla pr**l
čau , potřeboval bych poradit kolem motoru VW-2,3i V5 125KW

Začala mi svítit kontrolka na možnou poruchu motoru v servisu na dignostice to hlasí nějakou sondu vačkové hřídele. :) Doporučli začít výměnou sondy za 2000kč porucha po testovací jízdě se rosvítila a svítí dál. Dále mi radí abych vyměnil řetez atd kolem toho - cena 25tis až 55tis podle toho až rozdělají motor a uvidí jak to vypadá.

Můžete mi prosím poradit jak postupovat a jestli ta cena výmeny řetězu není uhozená? předem moc děkuji.

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od G3-lower »

Nechcu kecat, ale cena dle me uhozena je, protoze to je jak cena za generalku motoru, najdi radeji nekoho kdo tomu rozumi, na clubu je par zkusenych mechaniku. Udelej si tema a dej mu chvili cas nez nekdo napise, preci jen tech V5 tu tolik neni, ale neni to nijak zvlastni motor...

rody.t
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 26.07.2011 21:38

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od rody.t »

Taky se mi to zdá uhozené .... :/// přitom motor šlape uplně v pořádku , nemá ani nějak zvláštní zvuk. Řachtaní řetezu jak někde píšou,když je potřebná výměna řetezu. Nevím co s tím mám dělat a jestli tomu člověku mám věřit . Doporučil mi ho známej že dělal u autorizovaného servisu.A má večkeré vybavení.

Uživatelský avatar
G3-lower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3599
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od G3-lower »

Co ti brani zajet do dvou jinych servisu se poptat a udelat si obrazek o pristupu atd...Klasika, kdyz VAG hlasi neco tak se to vymeni a pak se uvidi co dal. Frajer ti udela GO motoru a muze to byt to same porad a pak se zjisti, ze je to nalomeny dratek vedouci k te sonde (to byl priklad jak se da vyhodit x-desitek tisic...). Zazil jsem neco takoveho...

rody.t
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: 26.07.2011 21:38

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od rody.t »

Díky moc za reakce - už sem si auto konečně odvezl , vůbec sem z toho neměl dobrej pocit,že tam u nich je ...

Uživatelský avatar
vtuni
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 15402
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: BACK in ProstějoVW - GTI comming soon on road

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od vtuni »

vtuni píše:
Golf IV 2.8 V6 4X4 21.ledna 2011 píše:Chapu jo jo nafotim natočim a nevim co ještě .Proč bych ze sebe dělal imbecila co lže? Daval sem za něj 230 000,- co sem pečlivě spořil 7let.psal mi tam že sou tam upravy ale ja žadny nevidim kromě toho čipu a nevim jestli i to tlačitko HDX. ja nevim no nejsem nějakej odbornik.vim prd co tam je.

kua to musí být dlouhý video když ho točís 4 měsíce... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
už..???? :rofl: :rofl: :rofl:

odpovím si sám... :mrgreen:
Přílohy
Bez názvu.JPG
HotHatchShop Your girlfriend will hate your car!
the amount of power an engine can hold directly relates to the amount of money you have to dump into it
my GTI on VIMEO

Uživatelský avatar
mikevr6
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 463
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od mikevr6 »

rody.t píše:
avalancheno1 píše:Přesně jak říkáš.. Je to mizerné :lol: .. Jsem si jistej, že 1.8T 150ps by 2.3 170ps natrhla pr**l
čau , potřeboval bych poradit kolem motoru VW-2,3i V5 125KW

Začala mi svítit kontrolka na možnou poruchu motoru v servisu na dignostice to hlasí nějakou sondu vačkové hřídele. :) Doporučli začít výměnou sondy za 2000kč porucha po testovací jízdě se rosvítila a svítí dál. Dále mi radí abych vyměnil řetez atd kolem toho - cena 25tis až 55tis podle toho až rozdělají motor a uvidí jak to vypadá.

Můžete mi prosím poradit jak postupovat a jestli ta cena výmeny řetězu není uhozená? předem moc děkuji.
Snimac polohy vackoveho hridele,cena okolo 2t nachazi se nad zapalovaci civkou.
Prodej autodilu a autodoplnku za super ceny

Uživatelský avatar
Gixxer
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1349
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: V-max GTI, V5, V6

Příspěvek od Gixxer »

mikevr6 píše:
rody.t píše: čau , potřeboval bych poradit kolem motoru VW-2,3i V5 125KW

Začala mi svítit kontrolka na možnou poruchu motoru v servisu na dignostice to hlasí nějakou sondu vačkové hřídele. :) Doporučli začít výměnou sondy za 2000kč porucha po testovací jízdě se rosvítila a svítí dál. Dále mi radí abych vyměnil řetez atd kolem toho - cena 25tis až 55tis podle toho až rozdělají motor a uvidí jak to vypadá.

Můžete mi prosím poradit jak postupovat a jestli ta cena výmeny řetězu není uhozená? předem moc děkuji.
Snimac polohy vackoveho hridele,cena okolo 2t nachazi se nad zapalovaci civkou.
cena je teda fest uhozena sice musijou sundat prevodovku setrvak a pak muzou menit ale 50tis semi zda moc, za 55t sem mel VR6 motor prevrtanej na vetsi objem a s pistama na nizsi kompres ,plechovym tesnenim pod hlavu udelanou komplet hlavu a novy retazy aji vsechny listy a napinaky ,loziska na klice,pumpa atd a to mas stejnej motor da se rict akorat min cidel a o valec navic,zajed este za nekym at ti to naceni protoze to je moc to co ti rekli
.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“